Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalinta mitä olet pudottanut keittiön lattialle re: sotku

Vierailija
05.10.2011 |

Minulla oli tänään varsinainen kömpelyyspäivä, ensin hajosi täysi käytetty kahvisuodatinpussi ja levisi pitkin poikin, ja hetki sitten päsäytin sulaneen pakastemustikkatupperwarelaatikon lattialle... voi ärh mikä siivoaminen!

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskoja sattumuksia

Vierailija
82/124 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiön tiskipöydällä yöllä, olohuoneen parketissa seisoi aamulla pystyssä 10x10cm lasinkappale, keittiössä lisää, onneksi räjähti yöllä, päivällä joku olisi kyllä päässyt hengestään.

Yksin jäänyt koira levitti 20 kukkaruukkua multineen ja kasveineen olohuoneeseen jonka ovi oli yleensä kiinni kun koira oli yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä on tullut tiputeltua keittiön lattialle, mutta pahimman siivousurakan aiheutti meidän koira. Koiralla (38 kiloinen saksanpaimenkoira) oli löysä vatsa, ja oli todella kiva yllätys kun tulin kotiin ja näin ne kakat pitkin keittiön ja käytävän lattioita ja mattoja. Itkuhan siinä pääsi, sitä ripulia oli roiskunut joka paikkaan, ja minä yksin kotona ja viimeisillään raskaana siivomassa sitä sotkua. Oli semmoinen epätoivoinen olo, että eihän sitä ikinä saa putsattua pois. Yäk.

Vierailija
84/124 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri kämppää,simapullo päätti pamahtaa jääkaapin ovea avattaessa,lämmin sula margariini hulahti lattialle,munakasmunat valahti kulhosta hellan väliin,mitähän muuta?

Vierailija
85/124 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää osu myös lattialle. Olin ohentanut maalin valmiiksi kun vauva heräsi. Jotenkin olin niin tyhmä, että otin maalin mukaan kun lähdin eteisestä katsomaan.Siinä sitten keittiössä komea kaatuminen ja maalit minne sattuu, suurin osa onneksi maalausvaatteille :)

Vierailija
86/124 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keraamiselle, hienolle lattialle. Ne laatathan heti imi sen öljyn, en saanut niitä jälkiä ikinä pois. :(

Kerran naapuri grillasi yömyöhään kanaa, ja jätti ne luut siihen grilliin. Harakat levittelivät niitä ympäriinsä, ja niinhän mun koira hotkaisi heti noita kun päästin sen pihalle aamupissalle. Se sai siitä maailmanlopun ripulin; sohvat, matot, lattiat, meidän kengät - kaikki oli oksennuksessa ja ripulissa kun tulin töistä. Onneksi koira ei kuollut sentään, ois voinut suoli puhjeta.

Vierailija
87/124 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli matkalla uunista keraamisessa vuoassa.

Vieraat saapuivat 10 min. kuluttua tapahtuneesta :0

Vierailija
88/124 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kokemus jakoon lisää.

Meidän 2v itki taas kerran yöllä ja kannoin lasta ympäriinsä ja koetin rauhotella (kuten joka yö siihen aikaaan). Valitettavasti raskaana ollessa ei oikein tahtonut jaksaa ja sainkin loistavan idean rauhoittaa lapsen keittiössä olevassa vauvakeinussa. No siinähän lapsi lopetti huutamisen kun keinuttelin katosta roikkuvassa keinussa, kunnes oksensi... Levisi muuten aika leviälle kun hyvässä vauhdissa oksensi reilun metrin korkeudesta keittiön lattialle.

Toinen oli sitten kun vahingossa tiputin korkealta painavan lasisen tarjoiluastian joka osui pöytätasoon ja räjähti ympäri tupakeittiötä. Lasinsiruja oli olkkarin kauimmaisen seinän vierelläkin ja keittiön toisella puolella tiskipöydälläkin kun niin korkealla kerta räjähti.

Kolmas mieleen tullut on sitten kun reissusta tultiin kotiin perheellä ja saatiin lapset sisään ja tavarat eteiseen. Kaikki oltiin poikkiväsyneitä ja rupesin ottamaan juomalasia kuivauskaapista ensimmäiselle janoiselle. No kaapin hyllyn pidikkeet katkes ja suunnilleen kaikki lasit ym. tippui alemmalle hyllylle tai tiskipöydälle ja rikkoutuvat ympäriinsä.

Vierailija
89/124 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punajuuripurkki lattiialle, kansi aukesi, ja vähän kirotutti kun punainen liemi lensi ympäriinsä.

Voi sotkua tulla "ylöspäinkin"

Sain tuoreita luumuja säilöttynä lasipurkkiin.

En tiennyt tietenkään että joko liian vanhoja tai säilyttäminen epäonnistunut, mutta kun raotin kantta niin sieltä lensi voimalla kattoon asti töhnää!

Koska avasin purkin tiskipöydällä. sai kaappien sisäpuolella ovetkin osuutensa, niin voimakas lento luumumössöllä oli. tekikö happi jotai vai mikä niin lennätti...sillipurkki avautui kun putosi jääkaapista, lensi lienmet pakastimen alle...onhan noita sattumuksia...

Vierailija
90/124 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivilattialle... Siinä oli yhdistettynä sitten kauhea määrä lasinsiruja ja sitä tahmeaa mömmöä. Jonkun aikaa tuli siivottua. Ja nämä tietysti tapahtuu juuri sillon kun mies on muualla, ja pitäisi samaanaikaan estää 1,5-vuotiasta tulemasta sinne sotkun keskelle missä itse on.

Vierailija
91/124 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivilattialle... Siinä oli yhdistettynä sitten kauhea määrä lasinsiruja ja sitä tahmeaa mömmöä. Jonkun aikaa tuli siivottua. Ja nämä tietysti tapahtuu juuri sillon kun mies on muualla, ja pitäisi samaanaikaan estää 1,5-vuotiasta tulemasta sinne sotkun keskelle missä itse on.

Vierailija
92/124 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
93/124 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curry ja valkoiset kaapin ovet. Joo. Arvaatte varmaan loput. Ei muuten lähde irti, ei sitten millään konstilla. Päätin sitten tehä sellaiset sablunat ja töpötellä lisää mausteita oviin niin sain siedettävät kuviot siihen.

Vierailija
94/124 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppipullon, joka hajosi ja sisältö roiskui ympäri seiniä.

Vierailija
95/124 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanmallinen elohopeakuumemittari tai uudenvuoden tina olleet pahimmat. Elohopeakuulien jahtaamaan oli hankalaa mutta niin oli tinan irroittelu matostakin. ..

Vierailija
96/124 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2011 klo 17:53"]Eli ns. faunaboxi, jossa oli muutamakymmentä kenttäsirkkaa. Nostin kannesta, joka irtosi, laatikon sisältö levisi lattialle... Suurin osa karkulaisista saatiin kiinni ja takaisin boxiin, mutta muutamia ehti livahtaa listojen alle. Ne sitten tulivat muutamia viikkoja myöhemmin vastaan vähän isompina.
[/quote]
Sama käynyt. Hauskinta siinä oli se, että jotenkin mystisesti kaksi niistä kulkeutui mukanamme satojen kilsojen päähän sukulaisen mökille, joka sitten myöhemmin ihmetteli löytöään. Opetus oli, että näin ne elikot leviää sinne minne ei kuuluisi. Sirkathan on tuholaisia ja kyseinen laji ei kuulu Suomen luontoon.

Vierailija
97/124 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 litraa liuotinpohjaista terassiöljyä. Tihkuu vieläkin listan raosta.

Vierailija
98/124 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:19"]

Leivoin tyttären syntsäkakkua, ja ensin tiputin kananmunan pitkänukkaiselle matolle, jonka jälkeen lipes jauhokulho. Sen jälkeen tiputin vielä koko munakennon perään. Kaikki siis vahingossa samaa kakkua leipoessa. 

En ruvennut pesemään mattoa, heitin roskiin.

[/quote]

ei kun nyt muistin väärin. Ekana ei ollut yksittäinen kananmuna, vaan kulho jossa olu rikotut munat ja sokeri. Loppujen lopuksi mulla meni kahteen kakkuun 30 munaa. Noiden tunarointien takia.

Vierailija
99/124 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kauan sitten vapun tienoilla kun olin jotain 11-12 vuotias, niin aikoimme keittiössä isän kanssa maistella vastavalmistunutta simasatsia, ja yksi simapulloista oli sellainen vanha stroh -rommipullo jossa oli se ns patenttikorkki. Sima oli ehkä hieman ylikäynyttä, tai sitten siihen oli tullut liikaa hiivaa, joten pullossa oli tietysti tiukan patenttikorkin ansiosta melkoinen paine. Minä aloin avaamaan juuri tuota pulloa, ja kun aloin löysäämään sitä patenttikorkkia, niin silloin kovan paukahduksen saattelemana alkoi kuohuva sima suihkuta pullon suusta kattoon asti. Siivo oli aikamoinen. Katosta tippui simaa, ja keittiön apupöytäkin lainehti sihisevää simaa. Sitä tietysti valui lattiallekin, ja keittiön verhoihinkin sitä oli roiskunut. Isäni siinä totesikin, että vappu alkoi paukkuen.

Vierailija
100/124 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:47"]Tuleepahan joskus siivottua kunnolla! Vieraita tulossa ja kokkaaminen kiireellä stressissä. Ja padam! Jauhohylly miron yllä kellahtaa nurin kun kurotan takaa sokeria. Ja ruisjauhot, vehnäjauhot ja ohraa mukavana sekoituksena pitkin poikin lattiasta kattoon. Rouvan pää ja juhlavaatteet jauhoissa. Mies vaan nauroi mulle ja otti kuvankin. Meinasi saada kaulimesta. Nykyisin vaihdan paremmat vasta viimetipassa.
[/quote]

Vahingossa onnistuin alapeukuttamaan tällä kännykänräähkällä. Sorry mutta muakin naurattaa, kun kuvittelen miltä sä näytit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan