Lapsen vk-haalari varastettiin päiväkodissa :(
Nyt ottaa rankasti päähän. Mies vei eilen lapsen päiväkotiin ja ripusti haalarin naulakkoon. Kun olivat tuntia myöhemmin lähdössä ulos, haalaria ei kuulemma ollut naulakossa. Henkilökunta kehtasi väittää, ettei mitään haalaria ollut ollutkaan! Lapsi siis saapui päiväkotiin heidän mielestään ilman ulkovaatteita, joten asiasta on turha nostaa haloota... Ei viittis jättää asiaa sikseen, kyseessä oli kuitenkin Po.pin uusi välikausihaalari, jonka arvo on reilusti yli 100 e. Mitähän tässä kannattaisi tehdä?
Kommentit (23)
Siis huolella ja tarkkaan! Pässit vastailevat miten sattuu. Provo!!!!
ettei lapsia kannata pukea kauhean kalliisiin vaatteisiin päiväkotiin. Meiltäkin "hävinnyt" ns. parempia vaatteita päiväkodista. Onneksi ei sentään haalareita!
Iso pk Helsingissä eikä meillä koskaan kalliitkaan vaatteet ole hävinneet! Ja nyt koputan puuta ;)
Lapseni oli alkuun toisessa päiväkodissa muutaman kuukauden. Sen aikana vaatteita hävisi todella paljon. Yhdet kalliit rukkaset löytyi sitten loppuvaiheessa toisen lapsen lokerosta. Kun lapseni vaihtui oman alueen päiväkotii, olin edelleen varuillani ja tarkistin joka päivä mitä on kadonnut, mutta yhtään mitään ei ole kadonnut reilun puolentoista vuoden aikana.
Meille kävi muutama vuosi sitten niin, että olin hakemassa lastani päiväkodista ja hän sattui olemaan viimeinen kotiinlähtevä lapsi. Rupesin sitten ihmettelemään, kun eteisessä ei ollut yksiäkään talvikenkiä jäljellä. Lapsen uudet, aika arvokkaat kengät siis kadonneet. Olin aivan varma, että ne on varastettu, koska mietin että jos ne on epähuomiossa menneet jonkun toisen jalkaan, niin sittenhän eteisessä olisi pitänyt olla yhdet kengät kuitenkin jäljellä. Veimme lapsen sitten kotiin ilman kenkiä ja onneksi oli toiset varakengät olemassa. Seuraavana päivänä päiväkotiin ilmestyi ne kadonneetkin kengät pahoitelujen kera. Yhden toisen lapsen isoäiti oli ollut hakemassa lapsenlastaan ja oli ottanut ne mukaansa, vaikka niissä oli kissankokoisin kirjaimin lukenut lapseni nimi ja tällä lapsenlapsella itsellään oli toiset kengät. Mutta kun lapsenlapsi oli väittänyt mummilleen, että ne molemmat kengät on hänen, niin mummi oli sitten ottanut molemmat kengät mukaansa.
Tästä oppineena en enää ensimmäisenä epäile varkautta. Kaikki pk:ssa kadonneet tavarat on aina löytyneet takaisin. Välillä ovat olleet hetken kadoksissa.