Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi sissus millaisia norsuja suomalaiset äidit ovat!?

Vierailija
05.10.2011 |

Alkaa enenevissä määrin olemaan kyllä sellaisia matameja vnhempainillat täynnä, että huhhuh......Eikö suomalainen nainen yhtään piittaa itsensä hoitamisesta?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakemyksiin. Kesalla Suomessa kaydessani ihastelin ihan oikeasti sita, miten luonnollisen kauniita suomalaiset naiset ovat. Jarkevan, mukavan, helpostilahestyttavan, raikkaan, hyvinvoivan nakoisia. Pulskia tietysti mahtuu joukkoon, mutta en muista nahneeni yhtaan sairaalloisen ylipainoista ihmista, joita taalla rapakon takana todella riittaa. Minulta iso peukku suomalaiselle naiselle!

Vierailija
42/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkaisia ja pottunokkaisia paksukaisia jotka kaiken lisäksi pukeutuvat huonosti. Jopa nuoret naiset ovat muodottomia läskejä ja pukeutuvat todella karmealla tavalla.

Huomasin tämän saman heti kun 5 vuoden ulkomaankomennuksen jälkeen palasimme Suomeen. Itse vaikutan varsinaiselta outolinnulta esim. koulun vanhempainillassa sillä olen pitkä ja hoikka ja koitan aina laittautua tyylikkääksi. Ei siis mitään juhlatällinkiä tai diskopakkelit päässä, mutta sillä tavalla, että on itsekin ilo katsoa itseään peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan täällä olikin hiljaista pitkän aikaa. Ensin imetysprovot ja nyt tämä. Ei lopu jutut kesken, mutta vähän parempia saisi olla. Muhun ei enää uppoa.

Vierailija
44/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa enenevissä määrin olemaan kyllä sellaisia matameja vnhempainillat täynnä, että huhhuh......Eikö suomalainen nainen yhtään piittaa itsensä hoitamisesta?

Voiskohan se johtua siitä, että minä en kuvittele olevani muita parempi tai megatrendikäs? ;D

Syy on pikemminkin se, ettei lähiympäristössäsi yksinkertaisesti ole lihavia naisia tai miehiä. Kyllä sinä huomaisit heidät jos heitä olisi.

Eri asia sitten on, tekeekö näkemistään lihavista ihmisistä avauksen nettipalstalle, kokeeko sen niin merkittäväksi asiaksi.

Vierailija
45/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin osaatte suomea kirjoittaa ulkomaaneläviksi.

Vierailija
46/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vastatko tähän ketjuun,se on jompi kumpi =)

t.upea 165 cm/77 kg =)

Vierailija
47/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 kiloa, enkä ole edes lapsen kerhoäideistä se lihavin. Ihan tavallisessa kaupungissa asutaan. Vaatekoko 46.

Vierailija
48/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan täällä olikin hiljaista pitkän aikaa. Ensin imetysprovot ja nyt tämä. Ei lopu jutut kesken, mutta vähän parempia saisi olla. Muhun ei enää uppoa.

..mikä väitti että äidit ei anna lasten nukkua yöllä...jepsjeps!

Vierailija
49/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdet suurempien kaupunkien ulkopuolelle, niin kyllä ne tyylikkäät yksilöt vähenee. Minusta jokainen saa olla sellainen kuin on ja muistuttaisin vielä, että harva on omasta tahdostaan lihava. Vaikka provohan tämä varmaan onkin..

Persjalkaisia ja pottunokkaisia paksukaisia jotka kaiken lisäksi pukeutuvat huonosti. Jopa nuoret naiset ovat muodottomia läskejä ja pukeutuvat todella karmealla tavalla. Huomasin tämän saman heti kun 5 vuoden ulkomaankomennuksen jälkeen palasimme Suomeen. Itse vaikutan varsinaiselta outolinnulta esim. koulun vanhempainillassa sillä olen pitkä ja hoikka ja koitan aina laittautua tyylikkääksi. Ei siis mitään juhlatällinkiä tai diskopakkelit päässä, mutta sillä tavalla, että on itsekin ilo katsoa itseään peilistä.

Vierailija
50/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm pitkä ja painan 55 kiloa. Mielestäni olen päässyt hieman pyöristymään lasten saannin jälkeen ja tällä hetkellä katson mitä suhuni laitan ja lisään liikuntaa. Siksi en voi käsittää, että miten niin moni suomalainen nainen on oikeasti aivan järkäleen kokoinen ja vähät välittää siitä. ap

Ap on tyypillinen suomalainen metriheikki. No nyt ymmärrän, mistä tuo katkeruus paistaa.

Varmaan kilotkaan eivät ihan täsmää? Taitaa olla lähempänä sinun oikeata painoa kun lisätään ainakin 10 kg päälle, eiköstä vain? Mutta sähän näytät vaan hoikemmalta kun ne muut...

Vierailija
51/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu olevan pahempi, kuin huolittelematon läski. "Yrittääkö se muka olla kaunis? Laihduttais!"

T: Jakkupukuläski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme