Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi sissus millaisia norsuja suomalaiset äidit ovat!?

Vierailija
05.10.2011 |

Alkaa enenevissä määrin olemaan kyllä sellaisia matameja vnhempainillat täynnä, että huhhuh......Eikö suomalainen nainen yhtään piittaa itsensä hoitamisesta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, mutta en hirveästi panosta omaan ulkonäkööni.

Minulle riittää hygieniasta huolehtiminen ja huom! Hoikkakin ihminen voi elää hyvinkin epäterveellisesti.

Nuorempana söin todella paljon roskaruokaa, eikä se ulospäin näkynyt. LAsten myötä aloin panostaa terveelliseen ruokavalioon, mutta halusinkin vain sanoa että epäterveelliset eämäntavat eivät aina näy ulospäin.

Lihavakin voi olla, vaikka söisi terveellisesti, eikä ylen.

Oma äitini oli ja on lihava. Silti hän voittaisi minut juoksukilpailussa ja on muutenkin todella vetreässä kunnossa.

on pointtia, mutta kärkkääsi ilmaistuna. Mikä on vikana, että suomalainen nainen ei jaksa kiinnittää huomotaan ulkoiseen olemukseensa? Johan siihen olisi terveydellisiä syitä. Ei sillä nyt niin väliä ole, jos tukka hapsottaa, mutta jos .erse on kuin seittemän leivän uuni, niin ei kyllä sisuskalut ja nivelet tykkää hyvää.

Vierailija
22/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lähes joka päivä yhdessä Helsingin leikkipuistossa lapsen kanssa. Siellä on äitejä lapsineen paljon päivittäin, ainakin parisenkymmentä. Lisäksi pienin on puistotädillä, jossa on parikymmentä lasta ja joiden äitejä näen myös päivittäin. Voin ihan käsi sydämmellä sanoa, että näistä äideistä tasan yksi on lihava. Eikä hänkään mitenkään älyttömän lihava. Meilkeinpä voi sanoa, että päinvastoin. Muutama äiti on ihan älyttömän hoikka! Kaikki muut siis ihan normaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs aleta naiset arvostelemaan toisiamme. Pikemminkin tuetaan, olimmepa läskejä, luikkuja tai ihan tavallisia. JOs joku haluaa laittautua antaa olla, samoin kun jos joku toinen ei. Riittää, että mainokset puskee päälle, jätetään toisemme rauhaan arvioinneilta.

Vierailija
24/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti kehtaisi edes netissä tunnustaa, että minulla on pieni pylly - sehän on melkein sama, kuin että sanoisin olevani tyhmä.

http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=29640…

Vierailija
25/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässäkään maassa saa naiset olla rauhassa.

Sittenkö olisitte tyytyväisiä jos jokainen olisi just yhtä laihoja, kävelevät korkkarit jalassa tukka hulmuten? ;) Hyi, ajatuskin korkkareista puistattaa... Tai jotkut pillihousut. Miten joku voi niitä käyttää? Ja oikeasti, osa kuvittelee meikkaavansa kauniisti, mutta se on usein kaukana siitä. En itsekään osaa meikata itseäni täydellisesti, siksi en tungekaan naamaani kilon verran meikkiä.

Ja laihuus ei takaa sitä että olisi hyvässä kunnossa...

Antakaa jokaisen olla sellaisia kuin haluavat.

ja ps. en minäkään ole vielä törmännyt lihaviin naisiin. Hetkellisesti painoa on useammalla ollut raskauden takia. Mutta muuten..

Vierailija
26/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja painan 55 kiloa. Mielestäni olen päässyt hieman pyöristymään lasten saannin jälkeen ja tällä hetkellä katson mitä suhuni laitan ja lisään liikuntaa. Siksi en voi käsittää, että miten niin moni suomalainen nainen on oikeasti aivan järkäleen kokoinen ja vähät välittää siitä. ap

Suomalaiset miehet ovat lihavampia kuin suomalaiset naiset. Miksi et valita miesten lihavuudesta?

Vierailija
27/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi elämällä olevan parempaakin tarjottavaa henkisellä puolella.

Vierailija
28/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. hoikka viiden lapsen äiti

Vierailija
29/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt lihaviin äiteihin. Pieniä mahoja saattaa näkyä, mutta siis muuten normaalipainoisia.

Itse on liikunnallinen ja hoikka. 165cm, 50kg, mutta en yleensä kerkeä meikkaan aamulla tai laittamaan hiuksia kunnolla. Toki huolehdin hygienista, joten olen puhdas kuten myös vaatteeni. Päällä aina farkut, t-paita ja neule, yleensä tennari jalassa vaikka olen kyllä sortunut crockseihin. Töissä käytän erillisiä sisäkenkiä kuitenkin.

Vierailija
30/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ylipainoisia on tässä kaupungissa 10%. Mielestäni vähän.

Vierailija
31/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paheksuu ja kadehtii kun se on niin tyylikäs. Se "pitkään katsominen" on aika tulkinnanvarainen asia. Jos mies "katsoo pitkään" niin se sitten tietysti katsoo ihaillen? Sitä näkee sen mitä haluaa uskoa.

Mä olen hoikka ja pukeudun ja laittaudun nätiksi (tai ainakin yritän) ja yks matami kehtas kattoo mua piiitkään vanhempainillassa että mitä minäkin muka yritän- ilmeellä. Supatti toiselle samanlaiselle että kato nyt totakin. Joo, anteeks etten oo lihava ja kanapersetukkainen!

Vierailija
32/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sotanorsu,kuin noin ikävästi lähimmäisestäni sanova.

Vierailija
33/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne mammat sen kummempia ole muuallakaan...

Vierailija
34/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin nähnyt lihavia ja tyylittömiä siellä teillä päin. Kontulan ostarin baarissa, siis missä te joutilaat pyöritte.

Meillä vauraalla omakotitalo-alueella kaikki ovat kauniita ja terveitä.

Vierailija
35/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, hävettää kulkea ulkona.

Vierailija
36/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi itseään puleerata päivät pitkät? Hoidan lapset ja kodin, käyn töissä ja tienaan yhdessä puolison kanssa rahat lainaan ja elämiseen sekä opiskelen päästäkseni parempiin töihin jotta puolisolla olisi vuorostaan aikaa. Jos illalla jää aikaa lasten mentyä nukkumaan, pohdin mielummin puolison kanssa sohvalla elämää, työasioita ja muita molempia kiinnostavia asioita kuin lähden lenkille persettä pienentämään.

Olen iso kuin norsu, terve kuin pukki eikä kiinnosta vähääkään mitä mieltä joku perheeni ulkopuolinen ulkonäöstäni on. Työssäni olen aivojen, en ulkonäön takia, joten siitä ei piitata sielläkään. Ja puolisoni ei vaihtaisi elämänkumppaniaan kuulemma mistään maailman hinnasta keneekään tai mihinkään.

Joten voisitko ystävällisesti kertoa, mitä hemmettiä se sinua häiritsee minkänäköisiä ihmisiä siellä vanhempainillassa on? Lastensa takia ne ovat sinne menneet, eivät sinun. Jos haluat ihailla kauniita ihmisiä, niin selaa vaikka nettiä.

Vierailija
37/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lähiössä kaikki kerhoissa käyvät äidit taasen ovat varsin hoikkia ja liikkuvaisia.

Vierailija
38/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että läskejä matameja on myös skandinaaveissa. Tietenkin suomalainen persjalkaisuus on armottoman ikävä piirre siinä mielessä, että läskit korostuvat kun pituutta ei ole. Mutta on niitä läskejä ja huolittelemattomia muissakin kansallisuuksissa, ja tämä on yleistyvä trendi. Ehkä suomalainen tyyli on leviämässä ulkomaille?

Vierailija
39/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja painan 55 kiloa. Mielestäni olen päässyt hieman pyöristymään lasten saannin jälkeen ja tällä hetkellä katson mitä suhuni laitan ja lisään liikuntaa. Siksi en voi käsittää, että miten niin moni suomalainen nainen on oikeasti aivan järkäleen kokoinen ja vähät välittää siitä. ap

Hiukset ja meikki AINA kauniisti, vaatteet tilanteen mukaan. Olen huoliteltu ja kyllä, ylipainoinen. Ja mitä h-tiä se sulle kuuluu??? En minäkään valita alipainoisista äideistä.

Vierailija
40/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että läskejä matameja on myös skandinaaveissa. Tietenkin suomalainen persjalkaisuus on armottoman ikävä piirre siinä mielessä, että läskit korostuvat kun pituutta ei ole. Mutta on niitä läskejä ja huolittelemattomia muissakin kansallisuuksissa, ja tämä on yleistyvä trendi. Ehkä suomalainen tyyli on leviämässä ulkomaille?

ollaan edes jossakin asiassa edellä muita ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi