Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi sissus millaisia norsuja suomalaiset äidit ovat!?

Vierailija
05.10.2011 |

Alkaa enenevissä määrin olemaan kyllä sellaisia matameja vnhempainillat täynnä, että huhhuh......Eikö suomalainen nainen yhtään piittaa itsensä hoitamisesta?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrakasarmissa, kuten nähtävästi ap. Meillä ei mitään matameja näy vanhempainilloissa.

Alkaa enenevissä määrin olemaan kyllä sellaisia matameja vnhempainillat täynnä, että huhhuh......Eikö suomalainen nainen yhtään piittaa itsensä hoitamisesta?

Voiskohan se johtua siitä, että minä en kuvittele olevani muita parempi tai megatrendikäs? ;D

Vierailija
2/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavalla, että on itsekin ilo katsoa itseään peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilot horjuttavat....?

Vierailija
4/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikataan kanapersetukka, annetaan takapuolen levitä neliöksi ja jalkaan crocsit tai läskipohjakengät.

Vierailija
5/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on ihan siisti takki/pusero, hyvä meikki, laitetut hiukset, korkokengät ja _verkkarit_. Siis voi apua mikä yhdistelmä :/

Vierailija
6/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä lihavia niin naisia kuin miehiä siellä täällä, mutta lähinnä näitä lihavia näkee satunnaisesti.

Eipä kyllä itseäni kiinnosta muiden ulkonäkö tippaakaan. On sitä tärkeämpääkin ajateltavaa kuin miltä toinen näyttää.

Vanhempain illassa nähnyt ehkä 1-2 lihavaa naista. Lihavia miehiä sitäkin enemmän.

Vierailija
7/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan se johtua siitä, että minä en kuvittele olevani muita parempi tai megatrendikäs? ;D

Vierailija
8/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla sellainen matami, että voisit luonnevikaisuutesi takia erakoitua ihan lopullisesti.

Vierailija
9/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painoindeksi 24, ja olin kyllä pullein meidän koulun vanhempainillassa. Kateellisena katsoin muita timmejä äitejä.

-näin meillä maalla

Vierailija
10/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse kytätä koko ajan muita.

Vierailija
11/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekahvilassakin kaikilla on meikit ja tukka hyvin.

Vierailija
12/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yx matami

ps. en paljoa piittaa, se on totta, ei mulla ole aikaa eikä oikein jaksamistakaan...

Vierailija
13/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin katsoa suomalaisa reality-ohjelmia, siellä ne pullukat pyörii. Vaikkapa joku hääohjelma, kauheita tankkeja sulloutuneena johonkin 2 numeroa liian pieneen kermakakkuun

Vierailija
14/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Suomessa käydessä pistää silmään ensinnäkin se, että

- Suomessa on itse asiassa todella paljon hyvin kauniita tyttöjä ja naisia (mutta sivuhuomautuksena: tosi harvassa ovat päätäkääntävän hyvännäköiset miehet)

- ylipaino on myös selvästi yleisempää kuin täällä keskieurooppalaisessa asuinmaassani

- aikuiset syövät karkkia käsittämättömän paljon

- naisilta ei odoteta Suomessa sellaista ylikorostettua naisellisuutta korkkareineen ja virheettömine kutreineen kuin täälläpäin tuntuu olevan normi

Olisiko noiden asioiden yhteisvaikutus sitten tuo AP:n huomio? Ettei naisten tarvitse pinnistellä (kun ei ne miehetkään niin upeita ole :) ja naiselle on "sallittuja" järkevät ja käytännölliset valinnat oman ulkonäön suhteen, esim hiusten ja kenkien), ja sitten... no, paino-ongelmat on Suomessa tosi yleisiä. Harva ihminen saa riittävästi liikuntaa normaaliarjessaan, ja ruokailutottumukset on aika raskaita, rasvaisia ja sokerisia (ja lisäkaloreita haetaan lauantaisin vielä niistä siidereistä ja kaljoista).

Minusta suomalaisnaisten ei silti tarvitse hävetä yhtään sen enempää itseään - terveydestään voisi moni ehkä pitää parempaa huolta, mutta se on tietysti jokaisen yksityisasia. Se järkevä suhtautuminen ulkonäköön on minusta kuitenkin ennemmin positiivinen ja vapauttava asia.

Vierailija
15/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pointtia, mutta kärkkääsi ilmaistuna. Mikä on vikana, että suomalainen nainen ei jaksa kiinnittää huomotaan ulkoiseen olemukseensa? Johan siihen olisi terveydellisiä syitä. Ei sillä nyt niin väliä ole, jos tukka hapsottaa, mutta jos .erse on kuin seittemän leivän uuni, niin ei kyllä sisuskalut ja nivelet tykkää hyvää.

Vierailija
16/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselepa katukuvaa, suomalainen nainen on vielä melko hoikka. On eri asia jos on juuri synnyttänyt ja vaikka puoli vuotta sen jälkeen.

Suosittelen pientä matkaa vaikka jenkkeihin. Saat vähän vertailupohjaa.

Vierailija
17/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka ja pukeudun ja laittaudun nätiksi (tai ainakin yritän) ja yks matami kehtas kattoo mua piiitkään vanhempainillassa että mitä minäkin muka yritän- ilmeellä. Supatti toiselle samanlaiselle että kato nyt totakin. Joo, anteeks etten oo lihava ja kanapersetukkainen!

Vierailija
18/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olet itse ajatellut tehdä asialle?

Vierailija
19/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin just Stockalla, kuinka hyvältä naiset näyttivät ikään katsomatta. Mun mielestä on tapahtunut selkeä kohennus entiseen. Positiivisesti yllättynyt!

Vierailija
20/51 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja painan 55 kiloa. Mielestäni olen päässyt hieman pyöristymään lasten saannin jälkeen ja tällä hetkellä katson mitä suhuni laitan ja lisään liikuntaa. Siksi en voi käsittää, että miten niin moni suomalainen nainen on oikeasti aivan järkäleen kokoinen ja vähät välittää siitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi