Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamupahoinvointi (ei raskaana)

Vierailija
05.10.2011 |

Mistä voisi johtua aamupahoinvointini jota on kestänyt nyt pari viikkoa?

En ole raskaana. Minulla on hormonikierukka ja raskauden suljin testilläkin pois. Olen 37 vuotias.

Heti kun herään, on kuvotus päällä. Aamupala ei oikein maistu. Päivän mittaan olo kohenee.

Niskat mulla on jumissa, mutta ne aiheuttaa yleensä huimausta mulle, ei pahoinvointia. Iltaisin kun menen nukkumaan, en voi mennä selälleen, kun alkaa huone pyöriä silmissä ja tulee kuvottava olo (minulla on ollut tapana maata piikkimatolla iltaisin selällään nukkumaan mennessä).

Paleatyräkin löytyy, mutta varsinaisesta närästyksestä en ole kärsinyt.

Voisiko tämä pahoinvointi olla kuitenkin närästystä? Niskoista johtuvaa?

Vai pitääkö tässä tilata neurologille aika jos vaikka on aivokasvain?

Vai voisiko olla ihan stressiperäistä? Kamala stressi päällä aina. Ollut jo vuosia ajoittain, mutta koskaan ei ole pahoinvointia ollut.

Muilla vastaavaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän huimaus nopeasti aiheuttaa meritaudin tyyppistä pahoinvointiakin. Veikkaan, että sulla on sopimaton tyyny ja ehkä patjakin, kun oireet korostuu heti ylösnoustessa aamulla ja sänkyyn mennessä illalla ja taas helpottaa päivän mittaan kun niska vetristyy liikunnan myötä. Hanki uudet vuodevaatteet ja käy hierojalla ja venyttele niskarahtioita kunnolla.

Toinen mahdollisuus on ns. asentohuimaus. Silloin sulla on korvien tasapainojyväset väärässä paikassa. Tämän korjaamiseen olemassa yksinkertaisia jumppaohjeita, googlaa vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla