Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

klikkaa mua sarja

Vierailija
05.10.2011 |

pidättekö siitä? Mitä luulette miten lopulta käy siinä. Löytääkö ketään jne. vai onko oikea joku jo tavattu? Itse pelkään/luulen että jätetään avoimeksi. Eli sarjan lopussa löytää jonkun hyvän ja sitten loppuu. =( Loistava sarja kuitenkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mainostemppu koko sarja. Paljon mainostaukoja ja paljon tuotesijoittelua.

Vierailija
22/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko MM hiukset edelleen sellainen hirveä pehko? Musta ei vaan sovi ne hiukset pään muotoon.

Tekee jotenkin laatikkomaiseksi kasvot???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko MM hiukset edelleen sellainen hirveä pehko? Musta ei vaan sovi ne hiukset pään muotoon. Tekee jotenkin laatikkomaiseksi kasvot???

Minulla samanlaiset kasvot, siksi kysyn.

Vierailija
24/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä lähinnä myötähäpeää herättävä sarja. Katsoin kolme ekaa osaa, kun halusin antaa kotimaiselle sarjalle mahdollisuuden... Se mainontakin on niin silmiinpistävää, ettei pysty muuhun keskittymään.

Vierailija
25/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kattelen kyllä mielellään. Huippu! Onkohan tuollaista oikeasti sinkkumarkkinoilla kysyy jo 20 vuotta aviossa ollut =)

Vierailija
26/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä lähinnä myötähäpeää herättävä sarja. Katsoin kolme ekaa osaa, kun halusin antaa kotimaiselle sarjalle mahdollisuuden... Se mainontakin on niin silmiinpistävää, ettei pysty muuhun keskittymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi