klikkaa mua sarja
pidättekö siitä? Mitä luulette miten lopulta käy siinä. Löytääkö ketään jne. vai onko oikea joku jo tavattu? Itse pelkään/luulen että jätetään avoimeksi. Eli sarjan lopussa löytää jonkun hyvän ja sitten loppuu. =( Loistava sarja kuitenkin.
Kommentit (26)
mutta onko MM hiukset edelleen sellainen hirveä pehko? Musta ei vaan sovi ne hiukset pään muotoon.
Tekee jotenkin laatikkomaiseksi kasvot???
mutta onko MM hiukset edelleen sellainen hirveä pehko? Musta ei vaan sovi ne hiukset pään muotoon. Tekee jotenkin laatikkomaiseksi kasvot???
Minulla samanlaiset kasvot, siksi kysyn.
mielestä lähinnä myötähäpeää herättävä sarja. Katsoin kolme ekaa osaa, kun halusin antaa kotimaiselle sarjalle mahdollisuuden... Se mainontakin on niin silmiinpistävää, ettei pysty muuhun keskittymään.
tuota kattelen kyllä mielellään. Huippu! Onkohan tuollaista oikeasti sinkkumarkkinoilla kysyy jo 20 vuotta aviossa ollut =)
mielestä lähinnä myötähäpeää herättävä sarja. Katsoin kolme ekaa osaa, kun halusin antaa kotimaiselle sarjalle mahdollisuuden... Se mainontakin on niin silmiinpistävää, ettei pysty muuhun keskittymään.
Taitaa olla mainostemppu koko sarja. Paljon mainostaukoja ja paljon tuotesijoittelua.