Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

klikkaa mua sarja

Vierailija
05.10.2011 |

pidättekö siitä? Mitä luulette miten lopulta käy siinä. Löytääkö ketään jne. vai onko oikea joku jo tavattu? Itse pelkään/luulen että jätetään avoimeksi. Eli sarjan lopussa löytää jonkun hyvän ja sitten loppuu. =( Loistava sarja kuitenkin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun se raksamieskään ei onnannut :( tommi korpelan ja sen päiväkodintädin säätöä on hauskaa katsoa..:D

Vierailija
2/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kivoin on se pariskunta, jonka äiti on juoppo ja iskä koittaa paimentaa lapsia hiljaa uimahalliin että äiti saa nukkua. Joku toinen mies nostais päinvastoin juolmetun metelin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just semmonen yhen illan nollaussarja kotimaisella, kuuntelee vaan. minttu on onnistunu ellanroolissa. arkinen ja helppo samaistua. toivottavasti jatkuu enemmän kuin yhden tuotannon.

Vierailija
4/26 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin uusimmassa jaksossa.

Vierailija
5/26 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olin kahdessa aikaisemmassa... Ja tuun olemaan viela yhdessa.

Kuvauksissa oli ihan hyva tunnelma, vai mita sa tykkasit?

Vierailija
6/26 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli.

Olin pikaisesti yhdessä aiemmassa jaksossa mutta siitä ei saanut oikein selvää.

Mut toi uusin...

Hih.

Salkkareissakin olen käynyt ja monessa monessa muussa.

Nyt niitä sitten alkaa tulla telkkariinkin.

Niin ja yksityisetsivä vuo.

Sinnekin on jalka oven välissä.

Vierailija
7/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä enää ole katsonutkaan. Mielipide saa silti olla.

No sinun onneksesi sarjaa ei ole pakko katsoa :)

Vierailija
8/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan ei minun sinkkuelämäni ole noin surullista. Sarjassa ei tunnu olevan yhtään sympaattista hahmoa.

tuota kattelen kyllä mielellään. Huippu! Onkohan tuollaista oikeasti sinkkumarkkinoilla kysyy jo 20 vuotta aviossa ollut =)

Vierailija
9/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella kuvataan hyvänä yh-äitinä, mikä ajattelee aina ekana lapsiaan.

ja kuitenkin on kova rakkauden kaipuu.

mistäs 3 lapsen yh-äiti näppärästi löytäis seuraa, jos ei noin??

Vierailija
10/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä enää ole katsonutkaan. Mielipide saa silti olla.

No sinun onneksesi sarjaa ei ole pakko katsoa :)

Vierailija
11/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä, yh-äiti, joka etsii seuraa netistä. Mutta miksi ne miehet on aina niin kauheita? Ja jotenkin se rakkaudennälkä menee jo nolon puolelle, kun töissäkään ei voi töihin keskittyä.

Osin siis hyvä ja realistinen, osin taas nolo. Ja tosiaan, kivempia mieshahmoja peliin nyt!

Mulla meni piikkimatot boikottiin viime jakson perusteella ;)

Vierailija
12/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok sarja, mutta miksi siitä on aloitus täällä joka viikko? Muista sarjoista ei paljoa keskustella (paitsi BB:stä). Onko sarjan tekijät mainostamassa palstoilla teemansa mukaisesti? Tai siis, kun mainonta tuntuu olevan muutenkin pääosassa tuossa projektissa.

Vierailija
13/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijöillä vielä päätösjakso auki, joten kysyvät nyt täältä miten sen "pitäisi" päättyä tai miten ei missään nimessä.

Joten: ei siis mitään ruusunpunaista lopetusta ja unelmien miestä. Ei mitään hähmäistä loppua.

Vaan joku yllätysveto, ihan omituinen loppu. Vaikka että Minttu alkaakin itse ylläpitää jotakin seuralaispalvelua ja ohjailemaan treffejä. Etsii juuri samanlaiset kieroutuneet "hajuvammaiset" ihmiset yhteen jne.

Tai että se muuttuu ralityksi, eli alkaa tulla otoksia oikeista treffi-ilmoituksista ja niille saa lähettää viestejä ja yhteydenottoja. Ja sitten treffit kuvataan.

;)

Vierailija
14/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijöillä vielä päätösjakso auki, joten kysyvät nyt täältä miten sen "pitäisi" päättyä tai miten ei missään nimessä. Joten: ei siis mitään ruusunpunaista lopetusta ja unelmien miestä. Ei mitään hähmäistä loppua. Vaan joku yllätysveto, ihan omituinen loppu. Vaikka että Minttu alkaakin itse ylläpitää jotakin seuralaispalvelua ja ohjailemaan treffejä. Etsii juuri samanlaiset kieroutuneet "hajuvammaiset" ihmiset yhteen jne. Tai että se muuttuu ralityksi, eli alkaa tulla otoksia oikeista treffi-ilmoituksista ja niille saa lähettää viestejä ja yhteydenottoja. Ja sitten treffit kuvataan. ;)

olisi nolouden huippu jos rupeaisi itse jotain treffipalstaa vetämään. Kosinta ja uusi raskaus. Näinhän se tosielämässäkin menee. ;)

Vierailija
15/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika siinä työkaveri -miehessä oli paitsi, että se oli ilm. varattu?

Vierailija
16/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, kivempia mieshahmoja peliin nyt!

kyllä se on erittäin epätodennäköistä, että sieltä löytyis sopivia miehiä! Toki kyllähän niitäkin juttuja kuulee, että sieltä on tärpänny.

Mutta ei todennäköisemmin et löydä sopivaa ihan heti!!

Vierailija
17/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika siinä työkaveri -miehessä oli paitsi, että se oli ilm. varattu?

halus olla vaan kaveri ja tykkäs, kun pysty vuodattamaan Ellalle omia ongelmiaan

Vierailija
18/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää lähinnä myötähäpeää.

Vierailija
19/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden jakson katsoin osittain. Mutta sellaista ihan katsottavaa hömppää kuitenkin.

Vierailija
20/26 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarja :)

Mä tykkään niin paljon Minttu Mustakalliosta, se on ehdottomasti suomen parhaita naisnäyttelijöitä.

Kyllä se jonkun löytää, ihan varmasti. Se eilinen Eero vaikutti niin hyvältä, mut ei sit ollukkaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän