Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina käy hoidattamassa itseään, kun tyttärensä on tarhassa.

Vierailija
03.10.2011 |

Onko se sinun mielestäsi ok, voisitko itse tehdä niin? Oletko tehnyt niin? Tuleeko huono omatunto? Martinahan käy hieronnoissa, jumpissa, kasvohoidoissa, kampaajilla ym. sillä aikaa, kun lapsi on hoidossa. Jonkin verran tekee töitäkin, mutta ei läheskään sitä aikaa, jonka lapsi on hoidossa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista itsepetosta.. ihminen on merkillisen kekseliäs vääntääkseen mustan valkoiseksi, kun pohjalla on puhdas narsismi.

Lastesi olisi kyllä parempi kotona, mutta ihan miten vaan.. tuskin sä järjen ääntä kuuntelisitkaan.

Siis täh? Jos äiti on narsisti, niin eikö sitten ole parempi että lapset ovat mahdollisimman paljon pois äidin vaikutuspiiristä?

Vierailija
22/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen äiti on parempi äiti kuin marttyyriuhrautuja.

Tällä idioottiperusteella voi perustella IHAN mitä tahansa. Kukaan ei ole kiinnostunut lapsen tarpeista tai ihan vaan moraalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn joskus salilla, kampaajalla, vaateostoksilla tai jopa otan päikkärit, kun lapsi on päiväkodissa. Ja tämä siksi, että meillä ei ole ketään joka voisi joskus ottaa lapsen hoitoon muutamaksi tunniksi. Minä tarvitsen joskus omaa aikaa ja olen sitten vaikka se huono äiti, kun näin toimin. Itse kuitenkin tiedän olevani parempi äiti, kun saan joskus huokaista.

Vierailija
24/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siis ihan ok. Eri juttu sitten mitä mieltä olen Martinasta yleensä ottaen.

Vierailija
25/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon sitten pitäisi kampaajalla, kasvohoitoon tms mennä? ei kait snne kannata lapsen kanssa mennä?

oletko kenties itse niitä jotka ei hoida itseään, eivät tee mitään itsenä vuoksi ja joiden miehet sitten loppujen lopuksi panee sitä naapurin naista?

Vierailija
26/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun mielestäsi ok, voisitko itse tehdä niin? Oletko tehnyt niin? Tuleeko huono omatunto? Martinahan käy hieronnoissa, jumpissa, kasvohoidoissa, kampaajilla ym. sillä aikaa, kun lapsi on hoidossa. Jonkin verran tekee töitäkin, mutta ei läheskään sitä aikaa, jonka lapsi on hoidossa.

Itse yksityisenä pph:a haluan tietää vanhempien työpaikan ja työajan, siitä määritellään yhdessä vanhempien kanssa lapsen tarvitsema hoitoaika. Niistä jutellaan sopimusta laadittaessa ja jopa ennen sitä. Tämän jälkeen minulle on aivan sama onko lapsen äiti töissä kirjastossa, kirurgina, stripparina vai käyttääkö päivänsä kosmetologeilla.

Miten te tiedätte Martinan ja päivähoidon tekemän hoitosopimuksen sisällöstä noin että voitte kritisoida mistään mitään??

t. pph

Mar

Vierailija
27/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siis ihan ok. Eri juttu sitten mitä mieltä olen Martinasta yleensä ottaen.

Vierailija
28/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka ei käy hoidoissa? voi herranjumala mikä liitto, sääliksi käy!

Vierailija
29/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivittäin mulla on viisi tuntia omaa aikaa, kun lapset 4v ja 7v ovat koulussa. En ole työelämässä. Teen milloin mitäkin. Käyn kaupassa, siivoan, laitan ruokaa, käyn lenkillä.

Kumpikin lapsi on ollut kotihoidossa kolme vuotiaaksi asti.

Ei huono omatunto ollenkaan.

Vierailija
30/53 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan työhön kuuluu olennaisena osana ulkonäön hoitaminen.

Omassa työssäni minun ei tarvitse näyttää hyvältä, mutta käyn silti esim. kampaajalla ja jumpassa silloin kun lapsi on hoidossa.

En tunne huonoa omaatuntoa, olen yrittäjä ja vastuussa työajoista vain itselleni. Menetetyn työajan "korvaan" eli mahdollisesti rästiin jääneet hommat teen esim. illalla lapsen nukkuessa tai viikonloppuna kun lapsi on isänsä kanssa. Omia iltaharrastuksia ilman lasta minulla ei sitten olekaan.

Aika turhanpäiväinen aihe muuten minusta tämä. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Ei me oikeasti tiedetä jonkun Martinan elämästä varmasti puoliakaan, vaikka Seiskan blogia kuinka ahkerasti luettaisiin...

Vierailija
31/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hoitolat ovat Martinan sponsoreita. Hänen toimenkuvaansa siis kuuluu käydä hoidoissa ja mainostaa niitä blogissaan.

Vierailija
32/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin olisin huolestunut niistä naisista, joilla ei tunnu olevan omaa elämää. Eletään vain lapsia varten ja lasten kautta, eristäydytään muusta yhteiskunnasta. Kuitenkin olisi hyvä muistaa että lapset kasvavat, ja joku kaunis päivä he muuttavat pois kotoa ja napanuora on katkaistava viimeistään silloin. Äitiys on tehtävä ei rooli, ja se tehtävä myös muuttaa muotoaan kun lapset kasvavat. Ihan tervettä mennä pari kertaa kuussa sinne kauneushoitolaan niin ehkäpä siellä muistuu mieleen miltä tuntuu olla nainen, ihminen, eikä pelkästään äiti. Lapsellekin varmaan ihan OK välillä leikkiä muiden kanssa, oppivat helposti uusia asioita muilta lapsilta.

Vierailija
33/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te menette kampaajalle, kasvohoitoon tms, niin raahaatteko te lapset mukaan? Eikö ne voi äipästä olla yhtään erossa?

Vierailija
34/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn työpäivän aikana kampaajalla. Leimaan vain "oma asia" ja käyn hoidattamassa itseni. Plussaldon rajoissa siis toimin eli minun on tullut tehdä joskus pidempää päivää sitä varten. Niin, että tavallaan minunkin lapseni on hoidossa sillä aikaa kun hoidatan itseäni. Yleensä käyn kampaajalla kesken työpäivän (saa helpommin ajan). Ei tulisi mieleenkään hakea lasta tarhasta siksi aikaa, kun käyn kampaajalla, ja palaan sitten töihin.

Vierailija
35/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hoidoissa" lapsen hoitoaikana, kuten lähinnä kampaajalla ja joskus kosmetologilla, jalkahoidossa tai manikyyrissä. Hieronnat ei kiinnosta. Mahdollisesti myös lenkillä, työajoista riippuen. Mitäs kummallista tässä nyt sitten taas on :D?

Vierailija
36/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Martina käy ylenmäärin hoidoissa ja viikottain, ja vie lasta kunnalliseen hoitopaikkaan muiden hoidettavaksi.

Normaalit äidit tinkisi hoidoista ja pitäis lyhennettyä päivää lapsella, kun työtä kuitenkin tekee niin vähän verrattuna noihin omiin hoitoihinsa.

Puhettakaan sitten näistä Martinan jatkuvista muista menoista, reissuista, viikonloppuriennoista, joista alle kolmasosa on pakollisia.

Anteeksi vain, mutta Martina ei ole kypsä äidiksi ja toivon hartaasti, ettei hän koskaan saa enempää lapsia rääkättäväksi.

Vierailija
37/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Martina käy ylenmäärin hoidoissa ja viikottain, ja vie lasta kunnalliseen hoitopaikkaan muiden hoidettavaksi. Normaalit äidit tinkisi hoidoista ja pitäis lyhennettyä päivää lapsella, kun työtä kuitenkin tekee niin vähän verrattuna noihin omiin hoitoihinsa. Puhettakaan sitten näistä Martinan jatkuvista muista menoista, reissuista, viikonloppuriennoista, joista alle kolmasosa on pakollisia. Anteeksi vain, mutta Martina ei ole kypsä äidiksi ja toivon hartaasti, ettei hän koskaan saa enempää lapsia rääkättäväksi.

Voiko joku tosiaan olla näin kiinnostunut siitä, miten itselle täysin tuntematon henkilö hoitaa menonsa ja äitiytensä? Uskomatonta mutta toisaalta niin tyypillistä av-palstaa.

Vierailija
38/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka ei käy hoidoissa? voi herranjumala mikä liitto, sääliksi käy!

Ma en taas kasita naita marttyyriaiteja, jotka ei "voi olla minuttiakaan erossa lapsesta"...

HALOO!! mita pahaa siina on jos hoidattaa esim. jalkansa?? Se tekee HYVAA jaloille, ap ei ole tainnut koskaan kokeilla. Kosmetologikayntikin on naaman hoitamista,vaikkapa jos karsii tosi kuivasta ihosta, se ei kait ole liian turhamaista kenellekaan, paitsi sille martyyri av-mammalle, joka kay kerran vuodessa kampajalla, kulkee virttyneissa verkkareissa ja naama on kuin Ajaxilla jynsatty pakastimen kansi ;-)

Vierailija
39/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalla, hieronnassa (selkävamma), jumpassa, asioilla, ostoksilla jne.

Meidänkin lapset on olleet kielipäiväkodissa ja nyt -koulussa, joten siellä on määräohjelma, jossa ollaan mukana.

Vierailija
40/53 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi hoidot ja ulkonäön viilaaminen on osa Martinan työtä! Hänen pitää näyttää hyvältä ja siksi vaatimukset on ihan toiselta planeetalta kuin meillä taviksilla.

Ajatellaan vaikka jotain laulajaa, niin samalla tavalla hänen työhön kuuluu jatkuva ulkonäön viilaus ja vaatteiden etsiminen. Ei se työ ole pelkästään laulaa lirauttaa illalla pari tuntia vaan jo pelkästään esiintymisasujen etsiminen käy työstä. Laskisitteko hänen kohdallaan, että "shoppailee lapsen ollessa hoidossa"?