Martina käy hoidattamassa itseään, kun tyttärensä on tarhassa.
Onko se sinun mielestäsi ok, voisitko itse tehdä niin? Oletko tehnyt niin? Tuleeko huono omatunto? Martinahan käy hieronnoissa, jumpissa, kasvohoidoissa, kampaajilla ym. sillä aikaa, kun lapsi on hoidossa. Jonkin verran tekee töitäkin, mutta ei läheskään sitä aikaa, jonka lapsi on hoidossa.
Kommentit (53)
Olen utelias. Tekeekö joku oikeasti noin? Mä en ainakaan voi kuvitella, että kun lapseni menee hoitoon, käyttäisin minuuttiakaan muuhun kuin työhön. Ehkä johonki lääkärikäyntiin tai labrakäyntiin voisin, en mihinkään muuhun. ap
"minuuttiakaan" .... et sitten veskissä tai ruokiksella ole koskaan käynyt?
Soittanut yksityispuhelua työaikana...?
aijai, kivet lentää taas
Martina on julkimo ja kun työ on julkisuudessa oloa niin ei siellä voi minkänäköisenä tahansa keikkua. Joo, voisin ihan hyvin käydä vaikka hierojalla kun lapsi on hoidossa. Jos ei itsestään pidä huolta niin miten jaksaa pitää lapsestaan huolta. Ihme sädekehän viilaamista. Eipä näitä hemmottelumahiksia juuri ole mutta jos olis niin ilman muuta käyttäisin tilaisuuden hyväksi. Ja vielä: Martinan työ on vähän muuta kuin se kasista neljään toimistotyö. Todnäk tekee töitä silloinkin kun sinä vetelet hirsiä. Mitä tämä asia sulle kuuluu edes? Ja miksi olet täällä AV:lla - eikö sekin aika pitäisi käyttää lapsen kanssa oloon tai vaikka siivoamiseen jos lapsi vaikka nukkuu.
Aika typerää alkaa syyllistämään ketään.
Martina tekee työtä kropallaan ja ulkonäöllään, jos ei ole työtä, ei ole rahaa.
Mun mielestä olisi paljon parempi, kun ei kävisi missään noissa hoidoissa. Luulisin, että Martinastakin tulisi aivan nätti, jos jättäisi hiustenvärjäykset, kampaajat, ripsihöpötykset ja rusketukset väliin. Luuleeko joku oikeasti että jossain hoidoissa istuminen parantaa ulkonäköä? Ei ainakaan tässä tapauksessa vaan tulos on täysin keinotekoinen.
se tenava on isällään. Eikö niillä ole yhteishuoltajuus? Tarviiko kuormittaa päivähoitojärjestelmää jonkun omien pimppikarvojen poistamisen takia?
niin kyllä sitä on sitten oikeus myös käyttää.
Ja mitä järkeä sen on sitten kököttää kotona, kun lapsi on päivähoidossa, jos kerran on fiksumpaakin tekemistä.
Vai meinaatko, että lapsi oppii siellä kielipäiväkodissa paremmin, kun käy epäsäännöllisesti?
Nuo asiat on tavallaan osa Martinan työtä: treenata, kaunistautua jne. Hän on "ammatiltaan" hyvännäköinen. Jotkut Hollywood-tähdethän duunaa ulkonäkönsä puolesta tunteja joka päivä ja ymmärrän hyvin. Se on osa heidän ammattiaan. Sama se Martinalla tavallaan on.
Joo, näin on jonkun hollywood-näyttelijän kohdalla. Mutta eikös ole niin, että naisella on ulosottovelkaa?
No, se tietenkin kostautuu kaikille muille veronmaksajille. Eli jos me maksamme Martinan lapsen tarhareissut, että mamma pääsee töihin, niin eikö olisi kohtuullista odottaa, että mamma myös maksaa töillä omat menonsa pois, ennen kuin menee kampaajalle?
Korjatkaa jos olevan väärässä.
koska hänhän mainostaa niitä.
Olisiko parempi että kökkisi jouten sen ajan?
Tällä ajalla minä käyn lenkillä, kampaajalla, kynsihuollossa, hierojalla, lääkärissä ym. ym. Käytän myös tämän ajan pari kertaa viikossa ruokakaupassa ja hoidan pankkiasiani, jos tarvetta. Käyn apteekissa, hoidan perheen lasten vaatehankinnat ja omanikin. Mikä tässä yhtälössä nyt on jotenkin väärin? Olisiko jotenkin parempi, että roudaan pientä mukanani näillä asioilla? Sen sijaan pieni on ulkona tuon lyhyen ajan ja saa tehdä mistä itse nauttii, eli leikkiä ohjatussa ja valvotussa seurassa. Tämän ansiosta voimme iltaisin viettää rauhassa laatuaikaa koko perheen kesken, eikä minun tarvitse sillon olla hoitamassa yllä mainittuja asioita. Voin sanoa, että yhtään ei tule huono omatunto, päinvastoin.
ei se silti tarkoita sitä, että lapsillakin olisi epäsäännöllinen elämä.
Minulla on lapset olleet puistotädillä, kirkon kerhossa, eskarissa ja päiväkodissa ihan säännöllisen rytmin mukaan, vaikka itse teenkin välillä yöllä työtä, välillä teen pitkän päivän iltamyöhään ja välillä makaan syljeskellen sen ajan, kun lapset on poissa.
Ikinä ei kuitenkaan heillä hoitoaika ole ollut yli 5 tuntia, mutta välillä olen koko tuon ajan käyttänyt ihan itseeni.
Ja paskat nainen on niin ruma ettei siihen suklaa kuorinnat auta. Entinen potkupalloilijan salarakas. Turhaa turhempi NS."julkku"
No kyllä minäkin käyn kirpputoreilla tai kahvilla kun lapsi on tarhassa. Opiskelen tosin, joten ei lapsi ole virikehoidossa. Mutta hyppytunneilla teen juuri mitä tykkään, sitäpaitsi muuten en koskaan pääsisi mihinkään ilman lasta joka on vieläpä melko villi tapaus, ei puhettakaan että voisi johonkin kirpparille mukaan ottaa. Joten so what? Vihertääkö vähän vai?
Niissä maksetaan yleensä tietystä hoitoajasta, eikä ne edes tykkää että haetaan kesken pois.
Ja eikähän se kielitaito kehity, jos ei siellä kanssa sitten ole.