Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin emäntä leuhkii muumikupeillaan... :(

Vierailija
02.10.2011 |

Aina laittaa kahville muka vahingossa erilaiset muumikupit ikäänkuin en jo tietäisi että hänellä on kuppeja jo n.30 :(

Erittäin lapsellista aikuiselta ihmiseltä mielestäni.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta hiekkalaatikolla ja vain toisella on lapio. Miten käy?

Vierailija
2/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se vaan tykkää, että on eri kupit pöydässä vaihtelun vuoksi. Miten muumimukeilla voi ylipäänsä leuhkia, en ymmärrä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä ilkeäisi laittaa aikuiselle mitään muumimukia pöytään. Lapselle kyllä voisin laittaa.

Vierailija
4/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullaki on ehkä 15 muumimukia, en keräile, niitä on tullut lahjaksi, ja kyllä, minäkin laitan niitä kahvipöytään enkä tod muista kuka mistäkin viimeksi on juonu koska mukit on käytössä jonkun verran...

osta itsekin vaikka yksi kerran kuussa niin äkkiäkös niitä kertyy ja saat itse leuhkia samalla tavalla.

Ei kyllä auennu tää miten homma täyttää leuhkimisen kriteerit jos ei niistä pidä suurta haloota......

Vierailija
5/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hänen pitäisi muistaa mitä kuppeja on seurassasi käyttänyt ja aina valita samat. Vaikka tiskata ne jos sattuvat olemaan likaiset >:(

Minun naapurini taas leuhkii valtavalla teevalikoimallaan. Joka kerta ottaa ne kaikki esille, muka kysyäkseen mitä haluan :(

Vierailija
6/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille viesti, että mä tiiän mitä yrität. Kato minkälaista naamaa näyttää ensi kerralla. Varmaan menee viesti perille...

Vierailija
7/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukin mikä puhdas, hällä väliä onko muumi tai teema.ystävien kanssa kun kahvitellaan .

en tarjoa koskaan vieraille.

Vierailija
8/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukeilla just voi "leuhkia". Juuri sen takia, että ovat... noh, MUUMImukeja. Eli eivät niin kalliita, etteikö niitä voisi ostaa melkein kuka vaan, eivätkä mitään hienostelumukeja.

Ja muuten sille, joka sanoi Muumien olevan lasten juttu. Alunperin Muumit kyllä tehtiin aikuisille. Lainaapa kirjastosta niitä sarjakuvia ja ihastu :)

Vierailija
9/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maassa muka ihan oikeasti ihmisiä jotka saa kateellisiksi mukeilla tai teepusseilla?

Tosissani kysyn.

Vierailija
10/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia arkimukeja, että niiltä voi vaikka naapurienkin kesken kahvit juoda. Mullakin on niitä useampia ja yleensä vain otan ne pöytään siinä järjestyksessä kuin käteen sattuu, tai saman savyisiä tms. Jos leuhkia haluaisin, niin valitsisin pöytään ihan eri kupit.

Vierailija
11/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla voin kuvitlla miten siina istutaan naama rutussa kun taas pitaa ryystaa kahvia erilaisesta mukista. Rumiakin ovat.

t.ulkosuomalainen

Vierailija
12/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää erilaisia vaatteita lähes joka päivä! Kehtaakin leuhkia miten hänellä on erilaisia puseroita ja housuja...

Vierailija
13/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että leuhkii - kun laittaa tarjolle niistä kahvia?

Ja vielä muumikupeilla?

Sinä olet sitten niistä kupeista niin pahoillasi?

Että elämä on eräille vaikeaa. Voisin kuvitella, että aloittaja kirjoittaa minusta. Mutta kun ei minun naapuri koskaan käy meillä kahvilla.

Mitä sinä sanoisit, kun tulisit minun luokseni kahville, ja minä latoisin pöytään fazermuumin, milleniummuumin ja muutamia muita sellaisia?

Minulle on vasta aivan viime aikoina selvinnyt, että ne ovat jotenkin tavanomaista posliinia arvokkaampaa.

Vierailija
14/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäki leuhkin lähinnä mun hemmetin kalliilla pentikeillä...muumimukit on ihan arkikäytössä. ;DD

Vierailija
15/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ihmettelen, miten joku voi tulla siis oikeesti kateelliseksi jostain muumimukeista? Onko ihmiset oikeasti niin pikkusieluisia??? Ollaan katellisia esim. jostain astioista, tarjoiluista, vaatteista jne???????

Vierailija
16/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja KYLLÄ tarjoan niistä aikuisille kahvit,kahvimukejahan ne on.. mutta hei ei kait teillä vaan lapset juo kahvia?? se kuka vain lapsille tarjoilisit muumimukeista..

Ai niin ja en TODELLAKAAN katso mukeja pöytään laittaessani että olikohan tämä muki viimeksi tämän käytössä oli tai en niin siitä saa juoda.. sen verran katson jos vähänkin kömpelömpi vieras etten sille kalleinta mukia anna, joka on 170e

Ja nyt KANNATTAAKIN olla tooooosi kateellinen ;)

Vierailija
17/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai leuhkia muumimukeillaan?

Itse olisin kyllä ihan kiinnostunut, jos naapurin muikku haluaisi esitellä mulle keräilyharrastustaan.

Meillä on muumit lapsilla ja muilla käytössä Pentikin astiasto. En ajatellut, että sillä voisi leuhkia. Aika arkikäyttöön on tarkoitettu, painavatkin.

Teepussejakin voi ostaa ihan kaupasta. Vai asuuko naapurukset jossain veneen alla?

Vierailija
18/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on tapana leuhkia meidän mukeilla. meillä on kaikki kupit eri paria ja ties mistä saatuja. joka kerta kun kaveri tulee kylään annan sille eri mukin, niin näkee kuinka paljon meillä on erilaisia! ai että oon niin ylpee kokoelmastani.. ja kaveri kuolee kateudesta.

Vierailija
19/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten vaikeaa sinulla mahtaa olla, voithan kysyä tukea esim. anonyymit muumimukeilla kiusatut ryhmästä!!!!????

Vierailija
20/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maassa muka ihan oikeasti ihmisiä jotka saa kateellisiksi mukeilla tai teepusseilla?

Tosissani kysyn.

Krhm, tosissani kysyn että eikö kukaan muu kuin minä huomannut ironiaa tuossa teepussikommentissa? Miten noi jutut menee joiltakin niin ohi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi