Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin emäntä leuhkii muumikupeillaan... :(

Vierailija
02.10.2011 |

Aina laittaa kahville muka vahingossa erilaiset muumikupit ikäänkuin en jo tietäisi että hänellä on kuppeja jo n.30 :(

Erittäin lapsellista aikuiselta ihmiseltä mielestäni.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi aikuiset muumeilee keskenään.

Vierailija
22/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hänen pitäisi muistaa mitä kuppeja on seurassasi käyttänyt ja aina valita samat. Vaikka tiskata ne jos sattuvat olemaan likaiset >:(

Minun naapurini taas leuhkii valtavalla teevalikoimallaan. Joka kerta ottaa ne kaikki esille, muka kysyäkseen mitä haluan :(

Joo, kamalan leuhka naapuri sulla. Ma laitankin tarjolle aina vaan liptonin teepusseja ja haaleeta vetta. Maitoa ja sokeria saa pyytamalla erikseen.

Kertakayttomukeista juodaan teet. Vieras pesee tietenkin mukin kayton jalkeen ja kaytan samoja mukeja useaan kertaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vpoithan sä todeta, että sun mielestä muumimukit ei ole aikuisille... Mä en tajua, miksi aikuiset muumeilee keskenään.

Onko susta muumit vain lapsille? Ootko lukenut niitä kirjoja tai sarjakuvia?

Vierailija
24/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka ikinen Arabialta ilmestynyt Muumi-muki:)

Ja löytyy jopa kaikki lautaset ja kulhot, kannuja jne.

Päälle vielä Tokiosta ostettuja.

ulkomaanelävä joka tällää muumimukit harva se päivä ystävilleen nenän eteen. He oavt niitä ihastelleet ja ovat olleet onnessaan kun olen syntymäpäivälahjaksi heille niitä hommannut.

Vierailija
25/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on tapana leuhkia meidän mukeilla. meillä on kaikki kupit eri paria ja ties mistä saatuja. joka kerta kun kaveri tulee kylään annan sille eri mukin, niin näkee kuinka paljon meillä on erilaisia! ai että oon niin ylpee kokoelmastani.. ja kaveri kuolee kateudesta.

Pidätkö jotain excel-taulukkoa siiä, että vieras x joi viimeksi Hosulista, sitä ennen Muumipapasta ja kesällä Nuuskamuikkusesta?

Vierailija
26/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on tapana leuhkia meidän mukeilla. meillä on kaikki kupit eri paria ja ties mistä saatuja. joka kerta kun kaveri tulee kylään annan sille eri mukin, niin näkee kuinka paljon meillä on erilaisia! ai että oon niin ylpee kokoelmastani.. ja kaveri kuolee kateudesta.

Pidätkö jotain excel-taulukkoa siiä, että vieras x joi viimeksi Hosulista, sitä ennen Muumipapasta ja kesällä Nuuskamuikkusesta?

Jotkut vieraat näköjään tekevät ainakin mentaalisia muistiinpanoja siitä, mistä kiposta viimeksi kahvinsa joivat. :)

Vierailija
27/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä itselle tulee muumikupeista mieleen,ovat naisparit,lapsentekoreissulla, eikös silloin aina puhuta muumimukeista?

Correct me, if I am wrong.

Vierailija
28/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on käytössä tuollainen exel taulukko. Siinä on listattuna tuttavat ja mukit. Olen laminoinut sen ja kiinnittänyt keittiön oveen. Mutta meillä toimitaan niin, että vieraat saavat aina saman mukin. Näin estetään juuri turhan kateuden aiheuttavat konfliktit. Onneksi uusia mukeja tulee säännöllisesti, että kaille riittää. Juuri nyt on vapaana uudehko Sosuli ja ulkomaille muuttaneen serkun Ruskea Nipsu.

Elämänhallintaa ystävät!

Vierailija
29/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kamalan leuhka naapuri sulla. Ma laitankin tarjolle aina vaan liptonin teepusseja ja haaleeta vetta. Maitoa ja sokeria saa pyytamalla erikseen.

Kertakayttomukeista juodaan teet. Vieras pesee tietenkin mukin kayton jalkeen ja kaytan samoja mukeja useaan kertaan,

Eikä mitään hienostelevia kirjavia tai kuviollisia?

Vierailija
30/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on tuollainen laminoitu taulukko. Tulin kateelliseksi liian pitkästä listasta. Sekä kyläilijöitä että mukeja oli liikaa.

Muistutan siis kaikkia, että taulukko täytyy laittaa oven sisäpuolelle! Kaverilla se on muumimagneetilla jääkaapin ovessa näkyvästi. :( Se onkin aina ollut vähän sellainen wt.

Vierailija
31/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maassa muka ihan oikeasti ihmisiä jotka saa kateellisiksi mukeilla tai teepusseilla?

Tosissani kysyn.

Krhm, tosissani kysyn että eikö kukaan muu kuin minä huomannut ironiaa tuossa teepussikommentissa? Miten noi jutut menee joiltakin niin ohi...

että koko aloitus oli ironiaa...

Vierailija
32/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ystäväni ja mut on tunnistettu, mut onneks tuo taulukon paikka paljasti!

Joo, ehdottomasti sisäpuolelle se, kuivauskaappi tai kuiva-ainekaappi on sopivimmat paikat!

-32

Vierailija
33/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun naapri leveilee ulkovaatteillaan, kun haen häntä lenkille.

"Tihuttaakos siellä, tarviiko goretexia? Vai onko ihan kuivaa, lairanko vaan tuulitakin? Vai pärjäisikö jopa hupparilla, onko lämmin?"

Arvatkaa onko tuollaisen leuhkimisen jälkeen jo vitutuskäyrät niin korkeella että tekis mieli mennä kotia takasin eikä lähtä tuommosen pellen kanssa minnekään!

Vierailija
34/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on käytössä tuollainen exel taulukko. Siinä on listattuna tuttavat ja mukit. Olen laminoinut sen ja kiinnittänyt keittiön oveen. Mutta meillä toimitaan niin, että vieraat saavat aina saman mukin. Näin estetään juuri turhan kateuden aiheuttavat konfliktit. Onneksi uusia mukeja tulee säännöllisesti, että kaille riittää. Juuri nyt on vapaana uudehko Sosuli ja ulkomaille muuttaneen serkun Ruskea Nipsu.

Elämänhallintaa ystävät!

Mitä jos saat taa sjoululahjaksi uusia mukeja? Hankitko väkisellään jostain leksulta tai netistä uusia ystäviä niiden käyttäjiksi?

Minusta on noloa, että sinulla on KAKSI mukia ilman käyttäjää, säälittävää suorastaan.

Vierailija
35/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan tosissaan tarjoa aikuiselle kahvia muumikupista?!

Vierailija
36/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon käsipyyhe kylppärissä kun käydään. Että aikuinen ihminen viitsii...

Vierailija
37/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä vilisee ihmisiä, jotka oikeasti kuvittelevat, että Muumit ovat vain lasten juttu... Muumisarjakuvat esim. tehtiin alunperin englantilaiseen sanomalehteen ihan aikuisten luettavaksi ja etenkin myöhemmät muumiromaanit ovat täynnä ns. aikuisten juttuja parisuhdekriiseineen sen lisäksi, että sopivat mainiosti lapsillekin. Jos sarjakuvien huumekokeilut, sukupuolirooleilla leikittelyt yms. ovat sinusta lasten peruskauraa, niin mitä sun mielestä aikuisten pitäisi sitten lukea?

Vierailija
38/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisitte sellaisessa asunnossa, jossa ei ole tiskikonetta mutta vakituisia vieraita, tarjoaisitte tietenkin samasta.

Olisi ehkä vakituinen muumimukihylly.

Silloin ei tarvitse tiskata jokaisen vierailun jälkeen, juokoon seuraavalla kerralla samasta mukista.

Siinä sitten on taas miettimistä, että kuka se tuosta Haisulista juo, kuka Hemulista, kuka Tuutikista ja kenellä on taivaallisenarvokas erikoismuki (jonka arvoa omistaja itse ei tiedä).

Vierailija
39/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hänen pitäisi muistaa mitä kuppeja on seurassasi käyttänyt ja aina valita samat. Vaikka tiskata ne jos sattuvat olemaan likaiset >:(

Minun naapurini taas leuhkii valtavalla teevalikoimallaan. Joka kerta ottaa ne kaikki esille, muka kysyäkseen mitä haluan :(

Mutta eihän sulla vaan ole mitään hienoja kertakäyttömukeja, niitä semmoisia kuviollisia?

t. se, jonka naapuri leuhkii teevalikoimallaan

Vierailija
40/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilen muumikupeista kahvia vieraille :D Mutta näköjään tosikoille niistä ei kahvia kannata mennä tarjoilemaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän