Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin emäntä leuhkii muumikupeillaan... :(

Vierailija
02.10.2011 |

Aina laittaa kahville muka vahingossa erilaiset muumikupit ikäänkuin en jo tietäisi että hänellä on kuppeja jo n.30 :(

Erittäin lapsellista aikuiselta ihmiseltä mielestäni.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten niillä brassaileminen on suoraan verrannollinen siihen, että on meilläkin vessa!

Olin tänään kahdesti kylässä, ekat kahvit join Niiskuneidistä, tokat Hattivateista. Yksilöllistä ja erikoista totta tosiaan.

Vierailija
42/52 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos saat taa sjoululahjaksi uusia mukeja? Hankitko väkisellään jostain leksulta tai netistä uusia ystäviä niiden käyttäjiksi?

Minusta on noloa, että sinulla on KAKSI mukia ilman käyttäjää, säälittävää suorastaan.

aina joku käyttäjä löytyy. En ole huolissani. Olen sosiaalinen ihminen ja tutustun helposti uusiin ihmisiin ilman kommervenkkejä. Mikä muuten on leksu?

t. Exelin käyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos saat taa sjoululahjaksi uusia mukeja? Hankitko väkisellään jostain leksulta tai netistä uusia ystäviä niiden käyttäjiksi?

Minusta on noloa, että sinulla on KAKSI mukia ilman käyttäjää, säälittävää suorastaan.

aina joku käyttäjä löytyy. En ole huolissani. Olen sosiaalinen ihminen ja tutustun helposti uusiin ihmisiin ilman kommervenkkejä. Mikä muuten on leksu?

t. Exelin käyttäjä

Leksu=leikkipuisto, oletuksena taas stereotypisesti, että olet pienten lasten äiti (ei edes isä!), kun täällä hengaat.

Minua epäilyttää kyllä kovasti, että Hosuli ja toinen muki on vapaana, KAKSI mukia, tajuatko mitä se tarkoittaa? Olet ehkä syrjäytymässä, oletko masentunut? Tai onko teillä muuten jotain mielenterveystaustaa suvussa?

Vierailija
44/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vintille pakattuna lapsen saamat muumimukit vuodesta 1996. Yksi täti ostaa joka vuosi mukin tytölle lahjaksi ja ajattelin antaa ne mukaan kun neiti muuttaa omaan kotiin joskus.

Vierailija
45/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen muumimukit on hyvän kokoisia, korvasta saa kiinni, pysyvät kaapissa hyvin pinossa jne. Mulla on vaan aina kauhee ahdistus, kun en osaa päättää, että ottaisinko tänään kaapista Niiskuneiti, Muumipappa vai jonkun muun? Kun toisaalta pohjaväri olis kiva mutta toisessa mukissa olis mieleisempi hahmo... Tän takia yllätysvieraille ei anneta muumimukia, kun toi päättäminen täytyy alkaa jo edellisenä päivänä :(

Vierailija
46/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhtäkään ei ole eikä tule. Inhosin jo lapsena muumeja, eikä mielipide ole sittemmin muuttunut. Onneksi kukaan ei ole erehtynyt niitä antamaan lahjaksi.

Vierailija
47/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhtäkään ei ole eikä tule. Inhosin jo lapsena muumeja, eikä mielipide ole sittemmin muuttunut. Onneksi kukaan ei ole erehtynyt niitä antamaan lahjaksi.

Muumimukit on paras lahja kullekin, sopii ihan kaikille. Opit kyllä rakastamaan niitä, kun alat saamaan jostain.

Vierailija
48/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit on paras lahja kullekin, sopii ihan kaikille. Opit kyllä rakastamaan niitä, kun alat saamaan jostain.

Onneksi läheiset ja ystävät tuntevat makuni. En ole mikään laumasielu, jonka mukaan kaikkien tulisi tykätä samoista asioista.

Eikö paras lahja ole sellainen, joka miellyttää saajaa eikä pelkästään antajaa?

t. muumeja inhoava

Vierailija
49/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi läheiset ja ystävät tuntevat makuni. En ole mikään laumasielu, jonka mukaan kaikkien tulisi tykätä samoista asioista.

Eikö paras lahja ole sellainen, joka miellyttää saajaa eikä pelkästään antajaa?

t. muumeja inhoava

ON MUUMIMUKI.PISTE.

Vierailija
50/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä katan sellaiset pöytään niin leuhkinko mäkin sit niillä...

Meillä ne on lasten kaakaomukeina.

Vierailija
51/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, jos hän kertoisi, että hänellä on paljon muumimukeja, niin mielestäni hän saa olla ylpeä kokoelmastaan, jos niin haluaa. Ei sitä muiden kuitenkaan tarvitse ottaa leuhkimisena.

Minua esim. ilahduttaa keräämäni taulut. En ole ostanut niitä leuhkiakseni niistä muille, vaan ilahduttaakseni itseäni ja toivottavasti muitakin.

Vierailija
52/52 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paivan nauruista!

Kylla voin kuvitlla miten siina istutaan naama rutussa kun taas pitaa ryystaa kahvia erilaisesta mukista. Rumiakin ovat.

t.ulkosuomalainen

Tää ketju on niin suomalainen, niin suomalainen. Ihanaa.

Ihan kivoja kuppejahan ne ovat, mutta se statusasema ja tämä dramatiikka mikä niistä syntyy on kyllä jotain tosi humoristista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi