Miehen ulkonäkö, jatkanko suhdetta?
Olen tutustunut erääseen todella mukavaan mieheen. Juttua riittää ja muutenkin viihdytään. Ainoa ongelma on minun pinnallisuuteni. Mies on yksinkertaisesti ruma, eikä kenenkään ystäväni mielestä ole minun arvoiseni. Itsekin välillä häpeän liikkua hänen kanssaan. Mitä minun kannattaisi tehdä? Jatkanko enää suhdetta häneen?
Kommentit (27)
mutta tekisin kyllä bänet ystäväpiirini kanssa, jos siinä arvosteltaisiin joku ihminen ulkonäön puolesta 'ei jonkun arvoiseksi'-onneksi tuttavapiirissäni saa rumailla ja läskeillä.
Itse seurustelin aikanaan miehen kanssa, jonka ulkonäköä pidin aluksi hieman epämiellyttävänä. Tunne vaan vahvistui ajan myötä, ja esim. seksin harrastaminen tuntui vaikealta myöhemmin. Kyllä pitää olla vetovoimaa, ei siitä mitään muuten tule.
joka ei mielytä mua. Tottakai se on ihan makuasia, mitä kukin pitää hyvännäköisenä, mutta tärkeintä onkin, että miehen ulkonäkö puree just suhun. Sinähän sen kanssa olet. Mulle ainakin ulkonäkö ja kemia on tärkeämpää kuin miehen koulututaso. Ps. Itse olen akateeminen.
Itse seurustelin aikanaan miehen kanssa, jonka ulkonäköä pidin aluksi hieman epämiellyttävänä. Tunne vaan vahvistui ajan myötä, ja esim. seksin harrastaminen tuntui vaikealta myöhemmin. Kyllä pitää olla vetovoimaa, ei siitä mitään muuten tule.
Vetovoima vaikuttaa niin paljon seksihalukkuuteen!
Vai rumat vaatteet?
Jos voi kohentaa niin yritä sitä. Jos periytyvä rumuus mietityttää niin älä jatka.
Mun mies käytti kuluneita, haalistuneita vaatteita ja epäistuvia farkkuja ja aina jotain hiton lenkkareita. Kun alkoi olemaan mun kanssa, ehdottelin muutamaa juttua ja lopulta mieskin oli todella tyytyväinen. Ei itse ikinä ollut välittänyt vaatteista, mutta totesi, että tuntuu paremmalta olla paremmissa vaatteissa. Ja esim. mukavia, tyylikkäitä kenkiä on löytänyt minun avullani. Tätä ennen vaihtoehdot olivat lenkkarit tai sitten juhlakengät. :/
Täytyu myöntää, että kyllä mua vähän nolotti alussa mennä juhliin miehen kanssa, kun tällä oli päällä haalistunut, nukkaantunut paita.
joka ei mielytä mua. Tottakai se on ihan makuasia, mitä kukin pitää hyvännäköisenä, mutta tärkeintä onkin, että miehen ulkonäkö puree just suhun. Sinähän sen kanssa olet. Mulle ainakin ulkonäkö ja kemia on tärkeämpää kuin miehen koulututaso. Ps. Itse olen akateeminen.