Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Opamox 50mg ihan tajutttoman vahva? Olen saanut masennukseen ja unettomuuteen

Vierailija
01.10.2011 |

Cipralexia ja Tenoxia. Viime syksynä lääkäri antoi myös Opamox 15mg-reseptin ahdistukseen ja unettomuuteen.

Opamoxia olen käyttänyt satunnaisesti kun uni ei kerta kaikkiaan tule.

Nyt kävin lääkärillä ja hän uusi reseptit. Onko mahdollisesti tullut virhe kun uusi Opamox on 50mg?

Vai miettikö lääkäri kertomani perusteella, että saatan sitä tarvita.

Olen varovainen kaikkien lääkkeiden suhteen ja jos tarve tulee niin otan nykyisestä Opamoxista korkeintaan puolikkaan. Taustallani on vakava masennus.

Mutta mitä mieltä olette Opamox 50mg:sta?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "loppuiäksi"resepti benjoille,ota ihmeessä,mutta neurolepteihin en sinuna tottuisi muutamaa kuukautta pidempää aikaa.

Vierailija
62/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin joskus 1990 luvulla masennukseen just toi 50mg X3. Olin ällikällä lyöty; mähän jään kiinni tohon määrään.Lääkäri nauroi ja sanoi, et jää. Ja niinhän siinä kävi, että kun pahin masennus oli poissa söin enää 15mg muutaman kerran viikossa.Ei vieroitusoireita.

Ainakin sain sen pahimman"paskaolon" aikana nukkua ja pois oli ne tuskat.

Nykyään otan 15 mg vain ja ainoastaan kun alkaa ahdistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joillekin määrätään 50 mg kolmesti päivässä ja jotkut ei meinaa saada edes sitä 15mg tarvittaessa?
Kuinka paha olon pitää olla että määrätään 50mg?

Vierailija
64/66 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joillekin määrätään 50 mg kolmesti päivässä ja jotkut ei meinaa saada edes sitä 15mg tarvittaessa?

Sattuman kauppaa. Jollakin, joka ei saa ollenkaan voi olla pahempi olo kuin sellaisella, joka saa 50mg. Diagnoosit vaikuttavat, samoin lääkärin persoona ja hänen oletuksensa. Ei siihen voi potilas mitenkään vaikuttaa.

Vierailija
65/66 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko_no kirjoitti:

Mulle määrättiin joskus 1990 luvulla masennukseen just toi 50mg X3. Olin ällikällä lyöty; mähän jään kiinni tohon määrään.Lääkäri nauroi ja sanoi, et jää. Ja niinhän siinä kävi, että kun pahin masennus oli poissa söin enää 15mg muutaman kerran viikossa.Ei vieroitusoireita.
Ainakin sain sen pahimman"paskaolon" aikana nukkua ja pois oli ne tuskat.
Nykyään otan 15 mg vain ja ainoastaan kun alkaa ahdistaan.

Et jäänyt koukkuun ja edelleen, näin 30 vuoden päästä, käytät lääkettä?

Vierailija
66/66 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuman kauppaa. Jollakin, joka ei saa ollenkaan voi olla pahempi olo kuin sellaisella, joka saa 50mg. Diagnoosit vaikuttavat, samoin lääkärin persoona ja hänen oletuksensa. Ei siihen voi potilas mitenkään vaikuttaa.

No millä diagnoosilla tuon saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän