Uskallatko imettää tai käyttää kestovaippoja vai pelkäätkö leimautuvasi hihhuliksi?
Kommentit (7)
imetys on ihan normaali juttu eikä liity mihinkään hihhuleihin. Ja kestovaipat myös vaikka ekologista onkin. Itse olen ilmeisesti aikamoinen hihhuli?
Imetys on täysin luonnollista ja kestovaipat ekologista.
Hihhulit on sitten asia erikseen. Sana ei kuulu tähän yhteyteen.
...joten ei tarvitse tuollaista miettiä.
Mutta kaveripiirissä on monta ei-hihhuliakin jotka imettävät (jestas sentään) ja käyttävät kestovaippoja (huhhuh).
siinäpä taas kysymyksenasettelu. Kumman heikko täytyy aikuisen ihmisen minäkuva olla jos ei ap:n mainitsemia asioita uskalla leimautumisen pelossa tehdä.
Nimim. imetys ja kertsit
kun käytän kestovaippoja, mutta en imetä ja koen olevani hihhuli
ihan jo neuvolan terveydenhoitajakin, että "kestovaipat on tollasten nuorten äitien hömpötyksiä".
Silti rupesin niitä käyttämään, ja olen käyttänyt kahdella lapsella, aion käyttää myös kolmannellakin. Imetykseen hurahdin ihan täysin (ei voi mitään, mutta mulle siitä tuli tosi hyvä mieli kun se onnistui huolimatta kaikista niistä kauhukuvista joita keskustelupalstat ja neuvolan kertomukset on täynnä), ja lisäksi olen suosinut myös perhepetiä ja kantoliinaa.
Kyllä mä voin olla hihhuli, ihan miten vain.
Mun kaverit tietää jo että uskallan olla oma itseni ja teen asioita jotka koen hyviksi ja oikeiksi. En kuitenkaan ole fanaattinen enkä tuputa toisille.