Miksi mies ei laukea suuseksissä?
Mitä teen väärin? Mies ei millään laukea, kun yritän ottaa häneltä suuhun. Olen pyytänyt, että hän itse ohjaisi ja kertoisi, mitä haluaisi minun tekevän. Mutta hän ei suostu sanomaan mitään. Korkeintaan "en tiedä".
Suuseksiä olisi kiva harrastaa, mutta jos se kestää yli 15 minuuttia eikä mies vaan laukea, niin leukakin jo puutuu. Olen yrittänyt vaikka mitä: lipoa, imeä, lutkuttaa, hyväillä samalla kädellä.... Mikään ei auta.
Mitä teen väärin?
Kommentit (27)
Meillä oli pitkään sama ongelma kunnes vihdoin tänään sain mieheni laukeamaan suuhuni.
Meillä tota liiallista yrittämistä oli kyllä et seki ehkä sit ns. Tappo tunnelmaa.
Tänään imin kaikessa rauhassa ja otin jykevän otteen kun runkkasin. Ajatuksella et antaa nyt toisen nauttia vaikkei laukeakkaan, laukeaminen tuli täytenä yllätyksenä ittelle. Ja myös hänelle. Joteki mun miehellä seki ilmeisesti vähä et haluu hallita tilannetta, et tästä syystä on ollu vaikee laueta jos mä oon ohjaksissa.
Imeskelin ja runkkasin ja aloin ihmetellä ku tää yks alkoki ykskaks huohottaa raskaasti ja nostelee lantiotaan. Ja laukesi ♡ voittajafiilis, kohta kolme vuotta seurusteltu ja kaikkeni oi yrittäny.
Joten mun neuvo on että älä ajattele liikaa ja ylisuorita.
Osaamiskysymys. Ja nimenomaan miehellä. Tai muista osaa sanoa mutta itsellä korvien välistä kiinni lentääkö mälli vai. Kaikken kanssa ei.
= Jos koen naisen kiihottvana niin kyllä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Osaamiskysymys. Ja nimenomaan miehellä. Tai muista osaa sanoa mutta itsellä korvien välistä kiinni lentääkö mälli vai. Kaikken kanssa ei.
Tietenkin se on korvien välissä, mutta ei se tee siitä mitään osaamiskysymystä. Jos tykkää ja nauttii, niin nauttii. Jos ei, niin ei. Mikä idea siinä olisi että väkisin yrittäisi nauttia jostain, mistä ei luonnollisesti nauti?
Jos joku ruokalaji ei maistu yhtään miltään, miksi pitäisi panostaa ja pakottaa itsensä nauttimaan juuri siitä, kun muita ruokalajeja löytyy vino pino josta ihan oikeasti nauttii, ei tarvitse mielikuvituksen voimalla pakottaa.
Itse en pysty laukeamaan suihinotossa koska tiedän ettei naiseni pidä sen antamisesta, vaan tekee sitä vain minun mieliksi, ja aina minun pyynnöstä. Pari kertaa on sattunut nainen kohdalle joka on selvästi pitänyt siitä mitä tekee, ja olen tullut helposti. Ei siinä pysty rentoutumaan kunnolla kun tietää ettei toinen sitä haluaisi tehdä.
Omalla miehellä ei tuo ongelmaa, laukee helpoiten ja mieluiten suihinotossa suoraan suuhun tai naamalle
mieheltä apuja, että mikä tuntuu hyvältä ja kun tuntuu hyvältä, niin sitten antaa vauhtivinkkejä, että jatka ja nopemmin tms.
Eli jos normimies niin kyllä pitäisi irrota, mutta yhtä totta on, että jos se ratkaiseva 5 % puuttuu, niin ei laukea, vaikka hyvää kuinka hyvä muuten tekisikin.
Ja jos ei ole kokeiltu, niin mies viikon parin selibaatissa eikä sallita omia käsihommia, niin mahdollisuus laukeamiseen pitäisi olla potenssiin...