Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei laukea suuseksissä?

Vierailija
29.09.2011 |

Mitä teen väärin? Mies ei millään laukea, kun yritän ottaa häneltä suuhun. Olen pyytänyt, että hän itse ohjaisi ja kertoisi, mitä haluaisi minun tekevän. Mutta hän ei suostu sanomaan mitään. Korkeintaan "en tiedä".

Suuseksiä olisi kiva harrastaa, mutta jos se kestää yli 15 minuuttia eikä mies vaan laukea, niin leukakin jo puutuu. Olen yrittänyt vaikka mitä: lipoa, imeä, lutkuttaa, hyväillä samalla kädellä.... Mikään ei auta.

Mitä teen väärin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olisi kiva tietää, kun normaali yhdynnässä tulen melko hätäsesti ja myös itse runkkaamalla. Kiihotun erittäin helposti ja laukeamisen jälkeenkin menee muutama minuutti niin sytyn uudestaan jos joku hyväilee alapäätäni tai näen jotain eroottista.

Ongelma siis on se että naiseni ei enää anna suuseksiä koska väittää että on huono siinä kun en laukea. Se tuntuu hyvältä, mutta jotenkin vaan en tule. Syyksi veikkaan ehkä liian hentoa suutoimintaa. Eli muija ei ime tarpeeksi voimalla tai ei purista huulilla tarpeeksi kovaa. Myös kädellä saa ottaa ihan jykevän otteen ja runkata samalla.

Vierailija
2/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja imen lujempaa, mies valittaa, että sattuu.

Mä en vaan osaa. :( Eikä mies osaa opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tekniikka on hyvä asia, mutta tarkeämpää on psyykkinen kiihotus. Jos olette jo päätyneet tilanteeseen jossa ihmettelette miksei onnistu, siitä on vaikea päästä pois. Miehesi myötäelää yrittämisesi kanssa ja se saa myös hänet yrittämään liikaa. Silloin ei vaan tule.

Teidän pitäisi jotenkin unohtaa laukeamisen yrittäminen.

Seuraavalla kerralla sano miehellesi että annat hänelle hieman oraalista nautinto, muttet halua hänen tulevan koska haluat hänen laukeavan pimppiisi.

Vierailija
4/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänennen kommentin kirjoittanut on mielestäni hyvinkin oikeilla jäljillä tässä asiassa. Jotenkin tuo liian yrittämisen ilmapiiri tulisi saada häivytettyä ja tehtyä tilanteesta rennon eroottinen kokemus.

Vierailija
5/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 5 ehkä oikeassa.

Itsekin käytän joskus sellaista mielikuvaa, että jos on vaikee saada orgasmia niin kuvittelenkin juuri tilannetta jossa minulle sanotaan : "älä sitten laukea nopeasti koska tämän pitää jatkua kauan" tms. Se rentouttaa ja kohta jo tuleekin. :)

Vierailija
6/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää siihen tässä mainittu (4 ja 5) vinkki.

Minulla oli joskus samanlainen ongelma mieheni kanssa ja meillä asia ratkesi myös vähemmällä suorittamisella.

Yksi merkittävä lisä taisi kuitenkin olla se, että keksin miten miehen eturauhasta hyväillään samanaikaisesti. En ole ikinä nähnyt miehen saavan niin rajua orgasmia :)

Vierailija
7/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla siis vaan sanon miehelle, että nyt et missään tapauksessa saa laueta. :)

Vierailija
8/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä eturauhasta sitten hyväillään ..tahtoo kans osata

Vierailija
9/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä keskisormi miehen anukseen n. toista niveltä myöten ja koukista eteenpäin. Siis penistä kohti. Tunnet siinä pyöreän pullistuman, jota kevyesti painelemalla ja sivelemällä saat miehesi nauttimaan. Käytä liukkaria ja rentouta miehesi ennenkuin survaiset sisään.

Vierailija
10/27 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä keskisormi miehen anukseen n. toista niveltä myöten ja koukista eteenpäin. Siis penistä kohti. Tunnet siinä pyöreän pullistuman, jota kevyesti painelemalla ja sivelemällä saat miehesi nauttimaan. Käytä liukkaria ja rentouta miehesi ennenkuin survaiset sisään.

Samantyyppistä efektiä voi käsittääkseni saada aikaan hieromalla välilihaa. Itse teen näin koska anaali ei niin houkuta (eikä taida miestäkään houkuttaa minkään asian työntäminen hänen anaaliinsa. Minun anaaliini sen sijaan kovastikin kiinnostaisi pökkiä, argh.)

Mutta tosiaan ihan jo se liika yrittäminen vaikeuttaa asiaa. Sitten voi olla että miehen on ylipäänsä vaikea vain olla ja nauttia verrattuna siihen, että itsekin olisi aktiivinen. Mutu-tuntuma sanoo, että tämä vaikeus olisi naisella yleisempää kuin miehellä (siis vain olla ja nauttia), mutta varmaan sitä miehilläkin on. Eli voi jotenkin ahdistaa kun kaikki kiihottaminen ja huomio kohdistuu itseen ja sitten ei AINAKAAN kiihotu sitäkään vähää mitä ehkä muuten olisi. Onneksi oma mies tykkää ja laukeaa suuseksillä helposti. Muuten tuo seksin osa-alue puuttuisi meiltä kokonaan, sillä itse taas olen niitä, jotka eivät siedä nuoltavana olemista yhtään.

Vierailija
11/27 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen jatkuvasti vaihtaa tekniikkaa, huokailee tai katsoo silmiin välillä, miestä alkaa nolottamaan, eikä tiedostamattaan uskalla antaa tulla, kun pelkää, että kohta nainen vaihtaa taas tekniikkaa. Miksi naisille on niin vaikea simuloida sitä, miltä miehestä tuntuu seksissä? Sama tunne ja tempo, eikä keskeytyksiä yms. 

Vierailija
12/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa?

No onhan se nyt toki kiihottavampaa, jos nainen huokailee ja katsoo silmiin.

Ikäänkuin näyttää (tai näyttelee, sama se) nauttivansa juuri sen kullin imemisestä.

Alkuun voi toki vaihdellakin tekniikkaa ja vaikka nuolla välillä palleja kevyesti, mutta loppuvaiheessa on toki suotavaa jatkaa sillä valitsemallaan tiellä ja pitää rytmi samana, niin mieheltä todennäköisemmin lentää liisterit.

Vierailija
13/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on mihelle tuskaa jos nainen käyttää hampaita. Tämä yleensä tapahtuu huomaamatta, joten Huulet todella törrölle, ettei vahingossa hampaat osu terskaan. 

Mies ei keskimäärin kehtaa sanoa, että nainen on huono ottamaan suihin!

Vierailija
14/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suu seksi ei ole kovin nautinnollista. En voi neuvoa mita pitaisi tehda paremmin kun ei se tunnu kummoiselta

m39

Vierailija
15/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemensyöksytön orgasmi. Minun ukolleni kävi näin, naitiin ihan normaalisti, ensin lähetys-saarna asennossa. Sain orgasmin, ukko jatkoi ja tuumasin että nai minua takaapäin. Noin puolentunnin kohdalla ukko rupesi tärisemään, ajattelin että kohta tulee sain orgasmin, mutta ukko eikun jatkoi ja sai orgasmin mutta ei tullut spermaa. Siihen me sängylle rojahdettiin ja ukko tärisi vielä vähänaikaa, keskulteltiin asiasta, ja otin ukolta suihin mutta tuloksettomalla. Kyllä ukko tärisi mutta spermaa ei tullut. Seuraavien naintikertojen jälkeen ukolta on tullut ja paljon. Kuka osaa selittää tämän?. n40

Vierailija
16/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:47"]

Minusta suu seksi ei ole kovin nautinnollista. En voi neuvoa mita pitaisi tehda paremmin kun ei se tunnu kummoiselta

m39

[/quote]

Eihän sitä ole pakko harrastaa. Jos seksi on natinnollista ja pulisokaan ei siitä suuseksistäpidä, miksi sitä teidän pitäisi tykätäM50+.

Vierailija
17/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tottunut koviin otteisiin ( =runkkaa paljon) niin suu on sen rinnalla melko heppoinen peli, ei siis tule tarpeeksi stimulaatiota... Voisi kokeilla runkkutaukoa miehelle, jospa se auttaisi?

Minun mies tykkää suuseksistä mutta tuleminen ei aina ole hänellekään helppoa. Varsinkin, jos on ensin naitu ja mies on siinä joutunut pidättelemään useamman kerran odottaakseen, että minä saan ensin. Usein sitten "viimeistelen miehen " suulla ja käsin ja orkku ei ole enää pidättelyn jälkeen kauhean herkässä.

Jos tuntuu ettei irtoa, runkkaan miestä kädellä ja kun näen, että hän on siinä pisteessä, että kohta tulee, niin otan kalun suuhun ja jatkan kädellä runkkaamista. Harvoin saan häntä laukeamaan ilman, että käyttäisin kättä apuna edes hiukan. Mies tarvitsee sen verran kovat otteet, että siinä on oma suu ja leuka aivan tunnoton homman jälkeen, vauhti saa olla myös sen verran nopea että hyvä ettei pyörrytä kun siinä linkoat päätäsi kyrvän varressa :D Käsittelyn jälkeen ukolta on kyllä hyvän aikaa tajunnantila alentunut ja jalat ei kanna :D

Ja oleellistahan on se, että homma ei saa olla liian vakavaa! Itse rakastan miehen kalulla leikkimistä, ja taidampa sitä imiessä hieman äännelläkin ja katson välillä mieheen... Nuolen välillä kalun vartta ja pyöräyttelen kieltäni terskan ympärillä ja oikein herkuttelen, kyllä se minun ukkoni nautintoa ainakin lisää ;). Kiveksiä kannattaa huomioida myös jos mies siitä pitää... Sylkeä saa myös käyttää reilusti, miestä kiihottaa sekin :D Saatan joskus jopa sylkäistä sievästi kalulle saadakseni lisää liukkautta peliin... Imiessä voi samalla myös kielellä hieroa sitä esinahan kiinnityskohtaa terskan alapinnassa.... :)

Ja tosiaan loppua kohden kannattaa se rytmi ja  touhu pitää tasaisena! Itse huomaan milloin miehellä alkaa vatsa- ja reisilihakset jännittyä ja hän hiljenee, silloin tiedän että hän on tulossa ja jatkan samaa tahtia enkä enää vaihda tekniikkaa tms...

nainen30+

Vierailija
18/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:07"]

Mitä kummaa?

No onhan se nyt toki kiihottavampaa, jos nainen huokailee ja katsoo silmiin.

[/quote]

Sinusta. Ei kaikista.

Vierailija
19/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa lopuksi pilluun. Joskus kuitenkin pidän oman pääni.

Vierailija
20/27 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilihan ja eturauhasen hyväily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän