Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mäkin kysyn saanko erota?

Vierailija
29.09.2011 |

Vai pitääkö vielä antaa "se viimeinen tilaisuus".

Mies on ollut koko suhteen ajan erittäin äkkipikainen ja aggressiivinen. Räjähtää äärettömän pienistä asioista ja sitten lentää tavarat. On hajottanut multa mm. 2 puhelinta heittämällätoisen seinään ja toisen (läppäpuhelin) katkaisemalla. Korvasi kyllä molemmat ostamalla uudet. On rikkonut silmälasit multa heittämällä ne seinään.

On käynyt käsiksi lukemattomia kertoja. Olen ollut mustelmilla niin monet kerrat että oikein hävettää.

Kesällä minä sitten löin takas ensimmäisen kerran. Sen jälkeen mies muuttui: Hänestä tulikin nyt se uhri, ja MINÄ olenkin väkivaltainen. Kun tulee riitatilanne, ja mies raivostuu ja käy päälle mutta jälkikäteen toteaa vaan rauhoittaneensa mua, kun mä oon se väkivaltainen osapuoli.

Mutta tilanne on se että mä en enää jaksa tätä. Mä vaadin kesällä että mennään terapiaan itseasiassa asetin sen ehdoksi yhdessä jatkamiselle, mies suostui pitkin hampain mutta sabotoi lopulta kaikki terapiakäynnit niin että se sitten jäi.

Pitääkö mun antaa vielä kerran sille mahdollisuus yrittää? Olen itse ihan valmis lähtemään, mutta mies anelee vikaa mahdollisuutta. Viimeisiä mahdollisuuksia on nyt annettu varmaan 10 ja aina on menny perseelleen hommat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat, voi joku päivä olla toinen raudoissa ja toinen laudoissa.

Vierailija
2/4 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinulla on oikea syy eroon. Arvaamaton käytös ja väkivalta ovat kyllä syy eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse antaa enää yhtään mahdollisuutta ainakaan vuoteen. Voithan erota ja jos siltä tuntuu niin muutaman vuoden päästä palata yhteen jos siltä tuntuu että mies on pystynyt muuttumaan.

Vierailija
4/4 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies muuttuu, miksi se sitä nyt tekis ku ei aiemminkaan?

Ja varmasti joutuisit elämään pelolla kauan, että entä jos se taas hermostuu jne.