Meneekö oinailla helposti herne nenään jos asiat
Kommentit (9)
Meillä on ehkä sitten epätyypillinen oinas, mutta hän on perheemme positiivisin ja aurinkoisin tapaus. Perheen kahdella neitsyellä on eniten ongelmia vastoinkäymisten kanssa, heillä menee helpoiten hermot - etenkin jos syy löytyy itsestä.
Mitä idiootteja täällä oikein pyörii? Ja vielä lapsia tehdään...
ja olin lapsena aika kovapäinen ja määräilevä. Nykyään osaan joustaa kiitettävästi, eikä esim. töissä ole koskaan mitään vääntöä. Pitkävihainen kyllä olen, enkä koskaan unohda kokemaani vääryyttä, vaikka vastapuoli unohtaisikin. Luottamukseni voi pettää kerran ja sen jälkeen se on siinä, uutta tilaisuutta ei tule.
Mä tunnistan ap:n oinaita koskevan määritelmän skorpioneissa :D
lapsena olisi herne mennyt varmasti nenuun mikäli asiat eivät suju niin kuin haluan. aikuisena olen oppinut laittamaan asiat niin, että ne sujuvat niinkuin pitää.
pettymyksen sietäminen ei ole kuitenkaan läheskään yhtä vaikeaa kuin vääryyden sietäminen. silloin otan aseet esiin ja ääni kuuluu kauas!
mutta suuttuessaan suuttuu kyllä kunnolla ja voi olla naama nurinpäin jonkin aikaakin. Yleensä juuri turhautuessaan johonkin asiaan esim. jos ei onnistu jossakin heti tai kun ei saa tahtoaan läpi. Yhtenä hellittelynimenä onkin oinas-oikkupeppu.
mut se tulee aika nopeasti poiskin ja turvaudutaan suunnitelmaan B ;D
vastoinkäymisiä, tai tosiaan sitä jos asiat eivät suju hänen mielensä mukaan. Pyrkii koko ajan pomottamaan ja manipuloimaan muita omaan tahtoonsa.