Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä flip flop-langasta...

Vierailija
28.09.2011 |

Verkkokassin! :)

Huhuilin täällä pari päivää sitten vinkkejä mitä tekisin tuosta langasta ja joku ehdotti kauppakassia. Ja hyvä ehdotus olikin.

Teen siis verkkoneuloksena kauppakassin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan, jos siltä tuntuu. Minä en kuitenkaan tekisi kauppakassia (tai muuta jatkuvaan rasitukseen joutuvaa esinettä) flip flopin kaltaisesta akryyli- ja polyesterilangasta. Se nyppyyntyy ja pörrööntyy hetkessä. Kauppakassiin sopii paremmin vaikka puuvilla- tai pellavalanka.

Vierailija
2/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tekisin flip flopista? Tuosta langasta on muodostunut oikein ongelma kun en keksi mitä siitä tekisin.

Jotain melko helppoa ja mielellään isoilla puikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noihin muovilankoihin koske pitkällä tikullakaan juuri siksi, ettei niistä saa mitään järkevää ja mukavaa aikaiseksi. Jotain sisustuskorejahan tuosta langasta on tehty.

Vierailija
4/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat hauskan ja herkullisen värisiä.

Olen nähnyt niistä tehtyjä kivoja pipoja, mutta kun rupesin sellaista neulomaan niin meni heti hermot lankaan kun yritin 5:n puikoilla. Oli jotenkin kirskuvaa ja hankalaa neuloa.

Joten sen takia päätin, että teen jotain niistä isommilla puikoilla jonka saisin rennnosti vetäistyä telkkaria katsellassa.

Ehkäpä sitten teen niistä hartiahuivin verkkoneulosta. Heh, osaakin yhdestä lankakasasta olla harmia :)

Vierailija
5/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin ainoana ohjeena juuri tuollainen pikku sisustuskori. Ihan somia.

http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=92406

Vierailija
6/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vähän vetreyttää virkkauskättä ensin.

Hassua muuten, että Novitan sivuilla on vain yksi ohje Flip-flopille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi