jos kyläpaikassa loppuu vessapaperi kesken, uskallatko katsoa kaapista lisää
vai huuteletko oven läpi emännälle ja kyselet paperin perään vai jätätkö pyyhkimättä?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:08"]
Käsisuihkulla putsaan ja joko föönillä tai pyyhkeellä kuivaan
[/quote]
Muistathan myös kähertää pillukarvasi!
En uskalla, pelkään että hullu av-mamma on täyttänyt kaapit pingispalloilla ja piilokameroilla.
Jos emäntä ollut niin moukka, ettei ole varannut vierailleen tarpeeksi sontapaperia, niin minäkin sitten olen moukka ja pyyhin vaikka emännän pyykkikorista löytyneeseen silkkipyjamaan!!!
Kerran kävi niin, että paperi loppui, kun olin kyläpaikassa kakilla. Pyyhkäisin loput naulakossa roikkuneeseen pyyhkeeseen, ei tullut paha raita.
Käytän bidee-suihkua ja kuivaan toosan käsipyyhkeeseen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:33"]
[/quote]
No hyi, kiva sitten seuraavan kuivata kätensä sun pillumäiskeisiin.
Olin sitten kylässä tai kotona, katson paperitilanteen ennen pöntölle istumista. Jos paperia on vähän, kysyn emännältä etukäteen.
Alakaapissa voi olla terävähampainen lemmikki vahtimassa!
En käy ikinä kakalla kylässä ja jos paperi loppuu pissakäynnillä, niin ei haittaa. En pengo kaappeja enkä huutele oven läpi. Paitsi jos olen vanhempieni luona käymässä, silloin huutelen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:33"]
[/quote]
No hyi, kiva sitten seuraavan kuivata kätensä sun pillumäiskeisiin.
[/quote]
Kiihottava ajatus kieltämättä...
enempää en etsi. Jos ei löydy, niin huutelen oven läpi paperin perään. En todellakaan jätä pyyhkimättä.
mä yleensä kurkkaan kylppärin kaappeihin muutenkin. Tiedän että se ei ole hyvän tavan mukaista, mutta teen niin silti. Ja pidän omat kaappini esittelykelpoisina ;)
enempää en etsi. Jos ei löydy, niin huutelen oven läpi paperin perään. En todellakaan jätä pyyhkimättä.
Emännän pitäisi tietenkin huolehtia, ettei noin onnettomasti käy.
Käsisuihkulla putsaan ja joko föönillä tai pyyhkeellä kuivaan