jos kyläpaikassa loppuu vessapaperi kesken, uskallatko katsoa kaapista lisää
vai huuteletko oven läpi emännälle ja kyselet paperin perään vai jätätkö pyyhkimättä?
Kommentit (32)
Jätän pyyhkimättä
lemut , kun tuut sit ihmisten ilmoille pöksyt kakassa:-/
Tosin tarkistan aina ensin, että paperi riittää. Mulla on käsveskassa varapaperia aina mukana.
Tosin tarkistan aina ensin, että paperi riittää. Mulla on käsveskassa varapaperia aina mukana.
Tottakai uskallan katsoa onko kaapissa lisää tai sitten huutelen oven läpi.
Mihin te pissanne kuivaatte jotka ilmoitatte että paperia ei tarvitse?
paskalla kylässä?? Hyi hitto. Jonkunverran pitäisi olla pidätyskykyä.
... kyllä aina ensimmäisenä joka paikassa, että löytyykö käsisuihkua. Ilman paperia pärjään, mutta ilman käsisuihkua tai vesikuppia olo on vähintäänkin sontainen!
mä yleensä kurkkaan kylppärin kaappeihin muutenkin. Tiedän että se ei ole hyvän tavan mukaista, mutta teen niin silti. Ja pidän omat kaappini esittelykelpoisina ;)
Luulet vissiin olevasi nokkelakin, mutta oven kolisteluäänet kuuluvat aika hyvin wc:n oven läpi meillä ainakin, vaikka kuinka koittaisi olla pamauttamatta. Meillä on kaikki varapaperit ja muut esillä, eli se joka toisten yksityisiä kaappeja penkoo, on epätoivottu kyylä.
Pidän aina nenäliinaa mukanani vaikkapa noitten hätätapausten varalta
vai kuljetatko sen likaisen nenäliinan takaisin kotin käsveskassasi?
sitten voisi pyyhkiä vaikka käsipyyhkeeseen.
Tarkistan paperitilanteen jo vessaan astuessani, samoin sen miten lukko toimii. Ei siis tule paperin puuttuminen yllätyksenä siinä vaiheessa kun pyyhkiä pitäisi. Kysyn jos emäntä on lähellä, muuten kurkkaan allaskaappiin.
Ettekö osaa tehdä tarpeitanne sotkematta itseänne?