Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on taas tyylisuuntauksia tädin

Vierailija
10.09.2011 |

tyylitaju karannut käsistä. Mitenkään kenenkään ulkonäköön puuttumatta on tuo tämän päiväinen yhdistelmä kauppavaatteena lapsen päällä aivan karsea. Yhdistelmä rillit, juhlaruusuke päässä, henkkarin halpis fleece ja karvaliivi. Huhhuh

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne isot silmälasit vain hämäävät?

Onko tyttö kehitysvammainen? En pahalla kysy mutta näyttää kuvissa jotenkin sellaiselta.

Vierailija
2/14 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä rumat kuvat Nöpöstä, joskus siitä on tosi söpöjäkin kuvia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä palstakiusaajia oikein tulee, metroradan varrelta, litteiden kivien alta, porvoosta?

Vierailija
4/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi kiva. Olen myös ajatellut hommata sellaiset lapsille. Näyttäisi olevan syksyn/talven muotia niin lapsilla kuin aikuisillakin.

Vierailija
5/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin ekaa kertaa. Onko tuon blogin yritys olla vastaavalla tasolla kuin esim. kaunis pieni elämä? Vai pilkkaako toi blogi noita kiiltokuvablogeja kun on täynnä tollasia realistisia kuvia? Siis jotenkin outo, eka on linkitetty kaikkea hienoo vaatetta maailmalta, ja sit on kuvailtu omia rytkyjä?



Ja ei, tuon pikkulikan pukeutumisessa mikään ei oikeen natsaa yhteen, mutta on ihan ymmärrettävä kokonaisuus tuon ikäisen itsensä valitsemaksi :-)

Vierailija
6/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta vaatteet yksittäin ovat ok, yhdistelmänä huono, enkä ymmärrä noita jättimäisiä ruusukepantoja muuta kuin juhlissa.

Porvoosta päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on. Kun taitaa olla liian rumaa arvostella naperoiden ulkonäköä, niin puutun tekstiin. Ärrrrsyttävä noi "nöpöt" ja "poitsut" ja miks ihmeessa tän ihmisen lapsia on kuvattu eestä ja takaa ja itsestä on vain joku ihan superkämänen, hämärä kylppärikuva?????

Vierailija
8/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo on kyllä kiva kaupunki, sillai keski aikainen. Karvaliivejä vois käyttää sielläkin, talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisinä vaatekappaleina ihan nättejä, mutta yhdistelmänä ovat kuin jenkkiläisiä joulukuusia. Liikaa kaikkea.

Vierailija
10/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin blogissa, osa kuvista ei näkynyt tai oli poistettu, mitä ihmettä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jarnaa parjataan. Just katoin tuon postauksen ja musta tuo asu oli huomattavasti parempi kun se fleece edes lähti pois. jarnan haukkuminen syvällisemmin täällä on asiatonta, mutta pinnalisesti sanon, että kun kerran tyylistä kirjoittaa, niin tyylitajua ei vaan ole, ei yhtään.

Mä olen tosi tarkka tyyleistä, kuoseista ja vaatteiden "hengestä" eli esim hempeään yläosaan ei vaikka sovi reippaat farkut tms. (Vaikea antaa siitä tarkkaa mielipidettä ilman vaatteita, mikä sopii hengeltään mihinkin.) Esim turkisliivin ja fleecetakin yhdistelmä ei ole samaa maata. Tuossa vaatteiden yhdistelmisessä useat bloggarit ovat Jarnaa taitavampia, mutta joskus vaatteiden viestittämä tyyli menee joillakin sekaisin.

Vierailija
12/14 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kävin tsekkaamassa. se kirjoitustapa on kuin jollain vammaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahalla kysy mutta näyttää kuvissa jotenkin sellaiselta.

Vierailija
14/14 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala se asun sen fleecen kanssa, mutta eihän se niin paha ollut kun sen fleecen otti pois.