Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihanaa tänään kävin Kelalla, täyttämässä vanhuus eläkepaperit
27.09.2011 |
Tätä se on ,kun hoitaa omia lapsia ja anoppia, eipä sitä työeläkettä liioin kertyny.Onneksi eläke on vähän isompi, kuin tuo työmarkkina tuki.Sanon vielä älkää jääkö kotiäideiksi, jos ette ole hyvin toimeen tulevia.
Kommentit (3)
Tätä se on ,kun hoitaa omia lapsia ja anoppia, eipä sitä työeläkettä liioin kertyny.Onneksi eläke on vähän isompi, kuin tuo työmarkkina tuki.Sanon vielä älkää jääkö kotiäideiksi, jos ette ole hyvin toimeen tulevia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tulisi edes vähän parenpi, puolison tulot vaikuttaa tähän etuuteen kylläkin.
Alue: Aihe vapaa
Se aika tulee piankin, ennen kuin tajuatkaan.