Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En nyt vaan kertakaikkiaan ymmärrä, verotusasiaa

Vierailija
27.09.2011 |

Olen laittanut työmatkoihin viime vuonna rahaa reilu 2000 euroa. 215 per kk/ vähennettynä lomakuukausi. Ihan halvimman julkisen mukaan olen kulkenut.

Mulla oli rästiä veroehdotuksessa 400 euroa ja korjatun saatuani joudun maksamaan vielä 8 euroa takaisin?!?!?!!!!!

Ei jumankauta mene mun jakeluun tämä verotus tässä maassa, sama juttu viime vuonna, ja olin työmatkoista maksanut vieläkin enemmän.

Argh!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluista vähennetään ensin omavastuu 600€ ja sitten se jäljelle jäänyt summa vähennetään tuloistasi ja se kuinka paljon vähemmän maksat veroa, riippuu veroprosentistasi, eli esim. 25% x (2000-600)€ = 350€.

Vierailija
2/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

e jäljelle jäänyt summa vähennetään tuloistasi ja se kuinka paljon vähemmän maksat veroa, riippuu veroprosentistasi, eli esim. 25% x (2000-600)€ = 350€.

Tämänhän suosisi selkeästi niitä joilla on isommat tulot ja sitä myöden isompi veroprosentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennyskelpoiset ja sitten jäljellejäävästä summasta lasketaan ne verot.

Ei kai kukaan oikeasti luulee, että vähennykset tehdään maksetuista veroista?????

Suomessa on progressiivinen verotus ja pitää osata kastoa kokonaisveroprosenttia eikä vain yhtä osa-aluetta.

Vierailija
4/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennyskelpoiset ja sitten jäljellejäävästä summasta lasketaan ne verot.

Ei kai kukaan oikeasti luulee, että vähennykset tehdään maksetuista veroista?????

Suomessa on progressiivinen verotus ja pitää osata kastoa kokonaisveroprosenttia eikä vain yhtä osa-aluetta.

Vierailija
5/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

e jäljelle jäänyt summa vähennetään tuloistasi ja se kuinka paljon vähemmän maksat veroa, riippuu veroprosentistasi, eli esim. 25% x (2000-600)€ = 350€.

Tämänhän suosisi selkeästi niitä joilla on isommat tulot ja sitä myöden isompi veroprosentti.

mutta ne maksaa kuitenkin enemmän veroja loppupeleissä.

Vierailija
6/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiikutat uuden verokortin vuoden alussa palkanlaskijalle: merkkaat ylimääräisen prosentin jolla palkanlaskija palkkasi laskee. Simple.