Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin alkaa pph:ksi, apuja kiitos!

Vierailija
18.09.2011 |

Mitä minun täytyy tehdä että pääsen pph:ksi? Mitä eroa sillä on yksityisen pph:n kanssa?

Pph:t kertokaa kokemuksianne. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseksi voi ruveta kuka vaan.

Vierailija
2/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin siinä itsestäni ja että olen kiinnostunut perhepäivähoitajan työstä.

Kolmen päivän päästä olin allekirjoittamassa työsopimusta. Pula on siis kova. Itse ehdottomasti haluan olla kunnallinen, se on huomattavasti turvatumpaa kuin yksityisenä olo.

Minulla on itselläni eskarilainen poika ja 3-vuotias tyttö, joten saan pitää kolmea hoitolasta. Tällä hetkellä minulla on hoidossa 6v poika, 2v poika ja 10kk ikäinen poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin myös yhteyttä kaupungin perhepäivähoidonohjaajaan joka kävi haastattelemassa ja hyväksymässä minut.Tämä paperi tarvitaan mm.kelalle, jotta perheet voivat hakea yksityisen hoidon tukea.Minulla on alan koulutus joten en tiedä voiko tänä päivänä yksityiseksikään ruveta ilman mitään alaan liittyvää koulutusta.

Hankin hoitolapsia suhteiden kautta ja perustin toiminimen. Hoitolapsia saisin myös kunnan kautta jos haluaisin. On totta että tässä on tosi paljon oman onnensa nojassa ja jos ei olisi mitään aikaisempaa kokemusta päivähoitoalalta en alkaisi.

Nyt minulla kaksi tuttua hoitolasta ja 2 omaa. Itsellä tämä on tilapäisratkaisu niin kauan kun nuorimmaiseni täyttää 3v.

Vierailija
4/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksityiseksi voi ruveta kuka vaan ilman koulutusta? Olisko linkittää jotain sivuja joilla lisätietoja? Olen myös kiinnostunut, mutta luulin että pitää olla sosiaalialan koulutus.

Vierailija
5/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita yksityisten perhepäivähoitajien liittoon. Niitä taitaa olla useampikin. Ainakin yks Vantaalla ja yks Lohjalla. Googlettamalla löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan