Lue keskustelun säännöt.
Miten KUKAAN pystyy asumaan pikkupaikkakunnalla? : P
27.09.2011 |
Ajattelin, että olisi niin mukavaa ja idyllistä kasvattaa lapseni pikkukaupungissa maaseudun keskellä. Minulla oli täällä tuttujakin ja tukiverkkoja, joten muutin tänne peltojen keskelle kauniiseen maalaismaisemaan.
Mutta ei helvetti tätä kyräilyä, juoruamista, nurkkakuntalaisuutta, vittumaisuutta ja kaikkien samaan muottiin tunkemista vaikka väkipakolla!! Mitenkään et saa poiketa ankeasta valtavirrasta, mitään uusia ideoita tai elämäntapoja ei suvaita eikä täällä ole MITÄÄN tekemistä maisemien ihastelun lisäksi. En kestä enää. Lähden takaisin kaupunkiin. Hyvästi ja näkemiin. Ensi kuussa muutto. : )
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattelin vielä päivittää uusimmat juorut lähipiiristäni:
Hyvä ystäväni on narkkari. Varma tieto kuulemma. Ei tosin ole koskaan edes kokeillut mitään, mutta koska hän oli baarissa miesystävänsä kanssa ja oli kuulemma "sekava" ja "nauroi kovaäänisesti ilman mitään syytä" (oli kuskina...), hän käyttää siis aineita.
Itse kuulemma seurustelen erään puolitutun kanssa, jonka kanssa juttelin puoli tuntia samaisessa baarissa. Myös varma tieto. Mutta koska samaisen tietolähteen mukaan pussailin pusikossa muutama kuukausi sitten erään toisen tyypin kanssa, olen nyt kylän huora! Wau. En tosin ole harrastanut seksiä yhtään kenenkään kanssa yli vuoteen, mutta hutsu mikä hutsu. Nih.
Muuttoautoooooo, missä viivyt?