Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on teillä mennyt, jotka olette saaneet lapsen (vahingossa tai ei) ihan suhteen alussa?

Vierailija
26.09.2011 |

Mun entinen ihastus tapasi naisen ja nainen tuli paksuksi samantien. He ovat nykyään naimisissa ja lapsiakin on jo useampi.



Itse ainakin haluaisin kuherrusvuoden tai pari ennen lapsia.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi kun olimme seurustelleet puoli vuotta. Olimme sitä ennen ihan hyvän päivän tuttuja, samassa kylässä kun asuimme.



Njooh, kun vauva oli 4kk, menimme naimisiin. Nyt vuosia on takana neljä ja suunnitelmissa on, että mies adoptoi esikoislapseni.



Ei meillä koskaan ollut mitään "kuherruskuukautta". Aika lailla arkipohjalta lähdimme liikkeelle, koska kuvioissa oli jo yksi lapsi. Ehkä se on yksi syy, miksi suhde on kestänyt. Ei ole tullut mitään karua pudotusta lapsiperhearkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän