Lue keskustelun säännöt.
Miten on teillä mennyt, jotka olette saaneet lapsen (vahingossa tai ei) ihan suhteen alussa?
26.09.2011 |
Mun entinen ihastus tapasi naisen ja nainen tuli paksuksi samantien. He ovat nykyään naimisissa ja lapsiakin on jo useampi.
Itse ainakin haluaisin kuherrusvuoden tai pari ennen lapsia.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulin raskaaksi kun olimme seurustelleet puoli vuotta. Olimme sitä ennen ihan hyvän päivän tuttuja, samassa kylässä kun asuimme.
Njooh, kun vauva oli 4kk, menimme naimisiin. Nyt vuosia on takana neljä ja suunnitelmissa on, että mies adoptoi esikoislapseni.
Ei meillä koskaan ollut mitään "kuherruskuukautta". Aika lailla arkipohjalta lähdimme liikkeelle, koska kuvioissa oli jo yksi lapsi. Ehkä se on yksi syy, miksi suhde on kestänyt. Ei ole tullut mitään karua pudotusta lapsiperhearkeen.