Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla naisia joilla kengän koko 43 tai enemmän?

Vierailija
26.09.2011 |

Mistä ostatte kenkänne? Koska tämän kaupungin liikkeistä ei löydy naisten kenkiä noin suurella koolla. Erään liikkeen työntekijä muisti kuulleensa että naapurikaupugissa olisi yhdessä liikkeessä ollut yhtä mallia niin suurena...

Vai löytyykö muualta kuin netistä? Nettiliikkeissäkin valikoima on enimmäkseen tennaria, tossua ja sellaisia.

On tämä hienoa, ennen raskautta sentään koko 41 meni ihan hyvin ja sitä oli saatavilla. Raskauden jälkeen olen häpeillen kiertänyt miesten osastoja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää 42, joistain menee jopa 41.

Mut joo, Halosella ja K-kengässä ainakin hyllyt koille 42,43 ja 35,36.

Tampereella kävin spesikengässä, vai spesiaalikoot tms. tullintorilla ja siellä oli mun mielestä ihan järkkyjä kenkiä nuorelle ihmiselle. Korkkarit oli kaikki sellasia venäläistyyppisiä pitkäkärkisiä, että se jalka näyttää vähintään neljäseiskalta niissä.

Tsemppiä vaan. tiedän tunteen.

Vierailija
2/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Kengässä mun mielestä oli ihan onneton valikoima. Mutta jos käyn siellä kyselemässä tarpeeksi usein, ehkä asiaan saadaan muutosta. Mene ja tiedä...

Tampere on vähän kaukana ja mulla on vähän sellainen aanaus että siellä se valikoima on sitten mallia mummo tai drag queen.

Haluaisin vain löytää kauniit kengät. Olen niin tympääntynyt kulkemaan lenkkareissa, tennareissa, skeiteissä, just tällaisissa sporttisemmissa kengissä. Niin, tai sitten miesten kengissä...

Kuulostan varmaan kiittämättömältä, kun kuitenkin kenkiä löytyy. Mutta edes kerran elämässä, kauniit kengät. Olisko liikaa pyydetty.

Tai sitten vedän koko homman ihan läskiksi ja tilaan ihan vaan moon bootsit.

Sorry vuodatus. Tympii vaan aivan hulluna.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa yhtä mallistoa kokoon 45 asti...

Vierailija
4/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannerheimintiellä on se kenkäkauppa, jossa naistenosasto on alakerrassa. Siellä on naisille ihan oma hylly yli 43 koon kenkiä!

Vierailija
5/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 9

Vierailija
6/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais itten Nummelassa ja Karkkilassa on kaupat, joilla on omaa maahantuontia. En tietenkään muista niiden nimeä... KenkäMarskissa on hyvä valöikoima.

Netistä olen tilannut mm. Cinderellashoes ja Evans, jossa hintakin on aivan toista.

Kalliitahan nuo pirulaiset ovat, ssatasella ei Suomessa saa mitään. Helsingin Sokoksella on joulunn ja juhannuksen alla isoja kokoja Gaboria, oma Sokokseni tilaa tänne, jos on kiva mallia ja Helsingissä kokoja saatavilla.

Mua vaan nyppii ettei saa mitään erikoista. Tykkäisin värikkäistä, boheemeistä kuten El Natiuralist jne. ejectin miesten kengät ovat makeita, mutta ne on netissäkin 250€.

Ja muun koko 45...

Vierailija
7/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan kenkäni Tampereen Spesiaalikoosta ( käyn siellä 1-2krt/v tai tilaan netin kautta), joskus Helgingin Bellissimasta tai tilaan Ellokselta, Kenkäliike.fi tai Brandokselta. Tampereen kauppa on ehdoton nro 1 minulle, rakastan kenkiä, varsinkin korollisia ja kauniita!

Vierailija
8/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on vähän kaukana ja mulla on vähän sellainen aanaus että siellä se valikoima on sitten mallia mummo tai drag queen.

Haluaisin vain löytää kauniit kengät.

ap

https: //picasaweb.google.com/ speci.photo/NAISTENKENGAT43Ja43Seka9

Ei minusta mitään mummo/drag queen kenkiä...

Vierailija
9/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellosin etusivulla on mainos, että tällä viikolla -50% kalleimmasta tuotteesta. Siellä on naisten kenkiä 45 kokoon asti... Ja myös leveällä lestillä, joka minulla on pakko olla.

Vierailija
10/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkiä te naiset olette, joiden kinttu on kokoa 43 tai yli? Mulla on isot jalat ja olen pitkä,, mutta ei nyt sentään noin suuret...

Oletteko yli 180 cm? Olen utelias...

Vierailija
11/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkiä te naiset olette, joiden kinttu on kokoa 43 tai yli? Mulla on isot jalat ja olen pitkä,, mutta ei nyt sentään noin suuret...

Oletteko yli 180 cm? Olen utelias...

Vierailija
12/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon valikoimaa, ilmainen vaihto ja palautus.

Vierailija
13/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvä vvalikoima.

Vierailija
14/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nettikauppahan sekin on

Vierailija
15/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän paljon vaelluskenkiä, lenkkareita yms urheilullismepia, joita sinänsä löytää, mutta pitkän ja kapean jalan kanssa miesten puoleltakin on välillä tosi vaikea löytää kenkiä. Ihan satunnaisesti esim K-kengästä löytyy kokoa 43 ja yleensä ostan heti jalkaanimahtuvat popot, oli ne mieluista tai ei, koska saattaa taas mennä pari vuotta ennen kuin tarpeeksi suuria löytyy! :)

Vierailija
16/16 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

converseja ja hameen kanssa mustia balettitossuja, (mieluiten capezion tai freedin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme