No huh...
Tässä ollaan hereillä kuin tikanpoika... Kävipä tuossa niin että havahduin siihen että vaimon puolelta sänkyä kuului hiljainen, mutta selvästi erottuva kahina ja satunnainen "litisevä ääni". Hetken tuota kuuntelin kuin nauliintuneena, pulssi parissa sadassa ja miettien mitä tehdä. Pian kuitenkin hänen hengityksensä hiljalleen tiheni tihenemistään ja muuttui vaimeaksi huohotukseksi. Yllättävän hiljaa ja huomaamatta vaimo huippunsa saavutti, mutta sängyn vaimea tärinä ja huohotus paljastivat. Näemmä illan sessio ei ollut vielä koko nälkää tyydyttänyt monipuolisista leikeistä huolimatta :-)
Nyt hänen nukahdettuaan livahdin pois makkarista ja ei jää kyllä muuta mahista kuin päästää itsekin paineita uudelleen... Aivan käsittämättömän kiihottavaa, onko muille sattunut vastaavaa?
Kommentit (5)
olisit pannu naistasi takaapäin loppuvaiheessa!
Miksi? Panna voi vaikka joka päivä, tällaisia kokemuksia tulee vastaan aniharvoin? Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nähdä ja kuulla kuin nainen nauttii...
M32
Tässä ollaan hereillä kuin tikanpoika... Kävipä tuossa niin että havahduin siihen että vaimon puolelta sänkyä kuului hiljainen, mutta selvästi erottuva kahina ja satunnainen "litisevä ääni". Hetken tuota kuuntelin kuin nauliintuneena, pulssi parissa sadassa ja miettien mitä tehdä. Pian kuitenkin hänen hengityksensä hiljalleen tiheni tihenemistään ja muuttui vaimeaksi huohotukseksi. Yllättävän hiljaa ja huomaamatta vaimo huippunsa saavutti, mutta sängyn vaimea tärinä ja huohotus paljastivat. Näemmä illan sessio ei ollut vielä koko nälkää tyydyttänyt monipuolisista leikeistä huolimatta :-) Nyt hänen nukahdettuaan livahdin pois makkarista ja ei jää kyllä muuta mahista kuin päästää itsekin paineita uudelleen... Aivan käsittämättömän kiihottavaa, onko muille sattunut vastaavaa?
Olen hoitoalalla, ja tuo ilmoituksesi "pulssi parissa sadassa"...
Kuinka mittasit sen, oliko yli vai alle...vaiko tasan 200.
Kerro ihmeessä lisää
Tässä ollaan hereillä kuin tikanpoika... Kävipä tuossa niin että havahduin siihen että vaimon puolelta sänkyä kuului hiljainen, mutta selvästi erottuva kahina ja satunnainen "litisevä ääni". Hetken tuota kuuntelin kuin nauliintuneena, pulssi parissa sadassa ja miettien mitä tehdä. Pian kuitenkin hänen hengityksensä hiljalleen tiheni tihenemistään ja muuttui vaimeaksi huohotukseksi. Yllättävän hiljaa ja huomaamatta vaimo huippunsa saavutti, mutta sängyn vaimea tärinä ja huohotus paljastivat. Näemmä illan sessio ei ollut vielä koko nälkää tyydyttänyt monipuolisista leikeistä huolimatta :-) Nyt hänen nukahdettuaan livahdin pois makkarista ja ei jää kyllä muuta mahista kuin päästää itsekin paineita uudelleen... Aivan käsittämättömän kiihottavaa, onko muille sattunut vastaavaa?
Olen hoitoalalla, ja tuo ilmoituksesi "pulssi parissa sadassa"...
Kuinka mittasit sen, oliko yli vai alle...vaiko tasan 200.
Kerro ihmeessä lisää
Huokaus... toivon että näin yksinkertaisia ihmisiä ei oikeasi ole terveydenhuollon ammattilaisina. Olisiko ap ehkä voinut puhua vertauskuvallisesti?
vastaavaa että vaimo on alkanut masturboimaan kun on luullut että nukun...ja se on ollut aivan tavattoman kiihottavaa....huoh...joskus olen vain seuranut toimitusta mutta toisinaan olen tullut leikkiin mukaan. Joskus olen herännyt yöllä kiihottuneena ja katsellut puolialastonta vaimoa ja hoitanut itseni loppuun. En ole kiimoissani kysynyt/katsonut/tarkistanut onko hän hereillä ja mitä hän minun session aikana tekee.
En usko että masturbointi puolison nukkuessa on kamalan harvinaista...ei ainakaan meidän perheessä
olisit pannu naistasi takaapäin loppuvaiheessa!