Römpsä vs posliini
Yläpeukku römpsä alapeukku posliini. Saa myös perustella ja kertoa ikänsä sekä sen, että onko mies vai nainen
Kommentit (11)
Mieluummin posliini (naisella) koska suuseksi ja se tuntuu paljon miellyttävämmältä.
Nainen 18v
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:24"]
Mieluummin posliini (naisella) koska suuseksi ja se tuntuu paljon miellyttävämmältä. Nainen 18v
[/quote]miehenä.yhdyn samaa
Välimuoto. Luonnontila on usein vähän liian, no, puska ja posliini taas vähän liian nähty/tylsä. Trimmattu lyhytkarvainen josta häpyhuulet kuultaa kiusoittelevasti läpi on todella kaunis, seksikäs, himokas ja houkutteleva. Sama juttu ja ohjeistus penikskarvojenkin kanssa :) !
N23v
Suuseksissä posliini. Ja onhan sitä kivempi katsoakin. Ja koskea :) Vaatii vaan aktiivisen ylläpidon, sänki tuntuu ihan hirveältä seksissä :( Mutta kun vaihtoehdot olivat joko/tai, vastaan posliini.
T. Mies
Pillu ehdottomasti sileänä kiitos ja nam.
Mulla on karvat, mutta ei todellakaan mitään hiton römpsää. Mulla on pillu ja pillussa karvoja. Minä tykkään, mies tykkää, kaikki hyvin. Olen aikuinen nainen ja aikuisilla kasvaa karvaa. Miehellänikin kasvaa karvaa monessa kehonsa osassa, niinkuin aikuisella miehellä pitääkin.
Meillä se römpsä on puol posliini. se o hyvä. Mies 30v
Römpsä. On vaan kivemman näköinen ja tuntuinen:) ikinä ei ole joutunut karvoja hampaitten väleistä lankaamaan. Toisin kuin joidenkin miesten munakarvoja. Eikä sekään kyllä haittaa. Itse en voi pitää posliinia ja se saattaisi vähän harmittaa, jos olisi mies, joka ehdottomasti sitä tahtoisi. Omani ei välitä mikä on, kunhan itse tykkään.
N32v
Absoluuttisena kyllä/ei kysymyksenä jouduin vastaamaan posliini. Oikein sellaista kunnon luomupuskaakin haluaisin kyllä kokeilla, mutta innokkaana suuseksin harrastajana en pidä karvoista suussani ja niitä tulee väkisinkin jo suht trimmatustakin alapäästä. Kiitorata olis ehkä se omaan silmään ja suuhun sopivin vaihtoehto. Ja siis mies olen, 32v.