Voiko pelkällä kävelyllä ja ruokavalion muutoksella laihtua?
Siinäpä se kysymys yksinkertaisuudessaan olikin. Tulee liikuttua noin tunti per päivä ihan reipasta lenkki rattaita työntäen. Ruokavalio on tällä hetkellä hiukan retu perällä, tulee syötyä karkkia sun muuta hyvää lasten mentyä nukkumaan. Joten ruokavalioon on tarkotus nyt puuttua ja sitä muuttaa. Mutta riittääkö liikunnaksi pelkkä kävely, kuntosaliin ja jumppiin kun ei yksinkertaisesti ole aikaa. Tarkotus olisi laihtua 10-15 kiloa joten liekkö mahdollista? Ja kuinka kauan siihen menee, puol vuotta on tähtäimessä. Onko siis kukaan laihtunut pelkällä kävelyllä, kokemuksia?
Kommentit (26)
Mitä te sitten syötte?Kertokaa pliis,jotta mäkin laihtuisin!
Joo, multa lähti nimenomaan ruokavalion muutoksella (lähinnä rytmi ja säännöllisyys kuntoon) ja koulumatkat n. 4 kilometriä kävelemällä + hyötyliikunnalla 20 kiloa painosta pois.
Totta kai voi, ihan ilman mitään liikuntaakin voi.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:29"]
Mitä te sitten syötte?Kertokaa pliis,jotta mäkin laihtuisin!
[/quote]Mä seuraan kiloklubin ohjeita.
Voi laihtua! Ruokavalio on tärkeö osa laihduttamista ja painonhallintaa. Ja kävelyllä saadaan tarvittavaa liikuntaa. Työskentelen itse Personal Trainerina ja ravintoohjaajana jos ravinto valmennus kiinnostaa käy nettisivuilla. Www.hyvanoloninspis.com
Kyllä voi ja hyvinkin.Itse kävelen päivässä n 3 tuntia , eli yhteensä 20 000 askelta ulkona reipasta kävelyä, syön vihanneksia,salatteja, pari leipää ja kevyttä kotiruokaa, Nyt on paino pudonnut 6 kg 4 viikossa, Ja kohta taas kävelylle tunnin lenkki, ja ennen klo 18 salaattiannokset ja vesilasit. Hyvin laihdun ainakin minä.