mun ensirakkauteni melkein 20-vuoden takaa otti yhteyttä...
kuulemma etsinyt mua kaikki nämä vuodet.. on nyt naimisissa ja haluaisi kovasti nähdä. meidän suhde oli lopulta aika seksivoittoista. semmonen on-off suhde, aina kun nähtiin niin palattiin yhteen ja sitten riita ja ero.. jos nyt nähtäisiin niin luulen, että seksi olisi molemmilla mielessä ja siihen se varmaan johtaisi.. en tiedä, miten kannattaisi edetä.. häiritsee, kun se on naimisissa. itse olen eronnut juuri. apuja!!
Kommentit (28)
kysymys.
Itse tekisin varmaan niin, että yrittäisin olla lähtemättä mitenkään hirmu palavilla tunteilla mukaan mutta nauttisin jos jotakin kivaa mies tarjoaisi minulle, mitä se sitten olisikin.
Vaimon murhe sit jos se ei siitä tiedä.
kuulla erostani. ihan sattumaa, että otti nyt yhteyttä. hän asuu toisessa kaupungissa. on luullut, että minä olen muuttanut ulkomaille. toisaalta haluaisin ihan hirveesti nähdä, mutta.. hänen avoiliittonsa on ihan tuore, ei lapsia, asuvatkin omissa asunnoissaan. ei kuulemma meni hyvin(joopajoo). ap
Itseluottamus maassa eron takia? Kyllä sä saat varmaan vapaankin miehen, vai?
Hinkuaa vaan ...
Tiedän tapauksen hyvin. Koettu on vastaavaa. Itsekin olen vielä saanut viestejä parinkymmenenkin vuoden jälkeen, mutta kas, kuitenkin vielä ovatkin yhdessä. Ja kas heille tuli perheenlisäystäkin, vaikka muka ei mennyt hyiin, ei.
Laitoin palaute tekstarin siinä kaikki. Emme enää näe. Parempi niin, molemmille on tullut lisää ikääkin ja aikas olisi erikoista ja outoa...
lapsia säälimättä! Tämänhän halusit kuulla. Ja eiku nussimaan...
Yllä tarotellaan mahdollisuutta kuoria viimeiset kermat kakusta nauttimalla siitä, mitä mies tarjotaa. Tuo ehdottelija ei kaiketi ymmärrä, että vaikka mies ei pyytäisi vastikkeeksi rahaa, seksiä, ymmärtämystä tai mitään, saatat silti tavallaan joutua maksunaiseksi. Tapaaminen herättää mielessäsi vanhat asiat hiljattaisen erosi nostattamien lisäksi.
Itsesi kannalta minä ehdottaisin, että anna olla. Ajoittainen yhteydenpito ehkä tulee kysymykseen, mutta hoida nyt oma erosi kuntoon ja etsi lohduttaja jostakin muualta, jos mahdollista. Älä ole helppo nakki, paitsi jos et kärsi sellaisesta mitään syyllisyyttä.
Jokseenkin kaikki, mitä mies tekee sinua kohtaan, on hänen puolisonsa pettämistä. Minä en tarkoita, että sinun pitäisi huolehtia tuo exäsi moraalista tämän enempää. Nykyään pettämistä tuomitaan kilpaa, mutta kummasti tuntuu löytyvän naisia, jotka ovat halukkaita jakamaan ukkomiehille ymmärrystä esimerkiksi sängyssä. (Omakohtaista kokemusta, valitan.) Älä lähde mukaan tuohon kuka nai ketäkin -leikkiin.
rauhassa. Jos he eroavat, niin ehkä sitten.. Onhan meillä onneksi välimatkaa, ei voida ainakaan vahingossa tavata. Vastaan puheluihin ja viesteihin ja annan odottaa. ap
Avoliitto, eri osoitteet eikä lapsia, niin ehkä mies ei ole varma suhteesta ja haluaa kokeilla muitakin..? Mutta sinuna olisin ennenkaikkea epäilevä sen takia että se on sun exä. Jos se homma ei toiminut silloin, niin miksi toimisi nytkään?
teinejä. Nyt ollaan aikuisia. Me oltiin niin rakastuneita, mutta niin riitaisia silloin. Toisaalta haluaisin kauheasti tietää, millainen hän on nykyään. ap
mutta rupea vain seksisuhteeseen. Ei mitään muunlaista tapailua, vaan ihan puhtaasti seksiä.
mitä ihmeen jakorasioita täällä pyörii!!Etkö ymr että hän on naimisissa.PISTE.Miksi teillä naisilla ei liiku päässä MITÄÄN!!!
SINÄ LOPETAT YHTEYDENPIDON,ET VASTAA TEKSTAREIHIN ET SOITTOIHIN.LÄHETÄ VIESTI ,ETTÄ EI KIITOS!äLÄ SEKAANNU VARATTUUN MIEHEEN!sIITÄ EI KOIDU SULLE MITÄÄN SIUNAUKSIA!Jaaha,tuli isolla...
Olen kokenut vastaavaa ja perseelleen meni. Ei ihminen yli 20 vuoden jälkeen ole enää sama kuin silloin joskus ennen.
teinejä. Nyt ollaan aikuisia. Me oltiin niin rakastuneita, mutta niin riitaisia silloin. Toisaalta haluaisin kauheasti tietää, millainen hän on nykyään. ap
Käyttäytykää myös sen mukaan.
lähes kaikki kommentit ovat tosi negatiivisia..Mun mielestä tämä on ihana asia, että mies ottaa yhteyttä noin monen vuoden jälkeen. Teistähän voi tulla vielä vaikka mitä;) mutta älä hätiköi.. anna hoitaa ensin nykyinen suhteensa.. mun mielestä romanttista!
lähes kaikki kommentit ovat tosi negatiivisia..Mun mielestä tämä on ihana asia, että mies ottaa yhteyttä noin monen vuoden jälkeen. Teistähän voi tulla vielä vaikka mitä;) mutta älä hätiköi.. anna hoitaa ensin nykyinen suhteensa.. mun mielestä romanttista!
Mun exä 15 v takaa otti yhteyttä kesällä. Joo, varmasti ajattelee minua - ei ole perustanut perhettä, on sinkku, olin hänen "vakavin" suhteensa. Mutta jos tapaisimme, niin eiköhän siinä olisi just se seksi kyseessä.
Meillä oli myös tuollainen seksuaalispainotteinen suhde kuin ap:lla ja riitaisa, erottiin ja palattiin yhteen. En usko, että olisi mitään edellytyksiä vakavampaan suhteeseen ja seksi - jos sellaista olisi - inhottaisi sekin jälkikäteen. No eipä tarvitse kokeilla, sillä itse olen perheellinen ja onnellinen nykytilanteeseen.
ja kysyt, että mistä kenkä puristaa, mistä on kysymys, mitä haluaa sulta.
Et siis heitä sitä noin vaan ulos vaan selvität, että mistä oikein on kysymys ja katsot sitten.
Et rupea mihinkään seksisuhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa etkä ala tapaamaan sitä.
Nyt on tilanne sellainen, että sillä voi todellakin olla jotain ihan asiaakin.
Samankaltanen suhde teinivuosina, ei oltu missään jutuissa yli kymmeneen vuoteen.
Sitten otti yllättäen yhteyttä ja kertoi, että rakastaa vieläkin.
Molemmat oltiin eronneita sinkkuja sillon.
Mielenkiinnosta sitten tapasin miehen kerran, eikä todellakaan tunteet enää lämmenny, tekosyyn turvin sitten lähdin kesken illan kotiin.
Pidettiin vielä jonkin aikaa yhteyttä tapaamisen jälkeen, mutta ihan kavereina.
Että voi siinä niinkin käydä :)
on tulossa lohduttamaan...
Älä siihen nyt rupea.