Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 38-vuotias nainen olla enää haluttava ja seksikäs?

Vierailija
25.09.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v. ja koen olevani erittäin seksikäs ja viehättävä. Paljon viehättävämpi kuin 10 v. sitten. Ulkoisesti olen lihaksikkaampi ja paremmassa kunnossa ja tyylini löytänyt. Muutama ryppy on tullut lisää, mutta sisältä nouseva itsevarmuus ja hehku korvaavat ne mennen tullen. Kyllä siis minusta ihmisen viehättävyys usein perustuu kuoren lisäksi tyyliin, itseluottamukseen, siihen miten kantaa itsensä ja uskoo itseensä.

Vierailija
22/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vuodekin päästä

t. n37v

..mutta onko 20-vuotias sitä? Itsestäni tuntuu, että iän myötä seksikkyys vaan lisääntyy..no vaihdevuosiin asti kaiketi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 10v nuorempi nainenkaan ei enää kelpaa?

Vierailija
24/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haluttavuus ja seksikkyys loppuu heti kunhän täyttää 21 vuotta.

Taidan olla poikkeus, kun seksikkyyteni tuotti tulosta 40-v:na eli sain ihanan lapsen ja eipä tuo mies ole minua "rauhaan" senkään jälkeen jättänyt ;)

Vierailija
25/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nelikymppinen pärjää ulkonäön täydellisyydessä kaksikymppiselle (siis samassa kunnossa olevalle). Siis iho vanhenee, kropassa on usein raskauksin jättämiä merkkejä jne.

Seksikkyyden ja haluttavuuden kannalta ulkonäön pienehköllä epätäydellisyydellä ei ole yhtään mitään väliä normaali-ihmisten suhteissa. Pitää olla tosi isoja juttuja, että ne tekevät muuten viehättävän ihmisen epäseksikkääksi. Seksikkyys kun nousee ihan eri jutuista ja sillä ei suuremmin ole iän kanssa tekemistä.

Vierailija
26/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN

Vierailija
27/31 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäsenä voi! ;)

Vierailija
28/31 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin lauantaina viikonloppuleskenä, mies lasten kanssa reissussa. Menin ystäväni kanssa iltaa istumaan Tikkurilaan. Ilman seuraa ei tosiaankaan olisi tarvinnut olla - ja olen hiukan pyöreäkin! Ryppyjä ei vielä ole.

Ikää 41 v. Luulin etten kelpaa enää kuin ukolleni..

Vierailija
29/31 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iästä kiinni vaan asenteesta ja miten itse kokee itsensä! Olen huomattavasti vanhempi, mutta ilman mitään provosoivaa pukeutumista tai käytöstä minua pidetään seksissäänä ja ennenkaikkea sensuellina (tämä minulle tärkeämpää)

Vierailija
30/31 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta:D Olen yhtä kaunis, rypytön, halukas ja haluttu vaihdevuosien kanssa kuin ennenkin... hassua - pitäisikö nyt ruveta urakalla mummoutumaan??

Päinvastoin - nyt ei kuukautiset haittaa elämää vaan siitä voi nauttia jokaisena kuukauden päivänä!!

Vierailija
31/31 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät taatusti pahemmilta kuin hyvin hoidettu urheilullinen nelikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä