Voiko 38-vuotias nainen olla enää haluttava ja seksikäs?
Kommentit (31)
Ei kaikki miehet ole kiinnostuneet pikkutytöistä.
Omanikäiset vonkaa ja nuoremmat, riippuu persoonasta toki. Nainen on viehättävä erilailla eri ikäkausina, mutta yhtäkaikki: ei huolta ap.
Etovampaa se on olla pimeässä ja kännissä kuin sensuelli ja viehättävä itsensä.
Kyllähän mummoillakin on seksielämä, kaikkia ei voi miellyttää oli nuori tai vanha.
Kahdeksankymppisenäkin voi olla haluttava ja hemaiseva, se on asenteesta kiinni.
Mene esim. varuskuntaan sotilaskotiin töihin myyjäksi, niin pääset monen nuoren miehen päiväuniin ehdotuksista puhumattakaan.
Hyvänen aika, nehän on kaikki jo ensinnäkin mummoja. Sen ikäisellä ei ole enää hampaita ja jos tukkaa on jäljellä, se on harmaa. Eli ei todellakaan...
kyllä se haluttavuus loppuu siihen 30 v. Ei se nainenkaan enää halua yhtään mitään.
Sama se on miehilläkin. Koko elämä seisahtuu tietyssä vaiheessa. Kukaan ei halua mitään eikä ketään. Ei ees olutta tai jäätelöä.
ja opettajana ammattikorkeakoulussa. Joka vuosi tulee hätkähdettyä, kun joku opiskelija lähettää sanattomia viestejä... he eivät tosin koskaan ole niitä nuorempia, vaan sellaisia 24-25-vuotiaita. Ymmärrän vielä, että olen keski-ikäisen miehen mielestä haluttava, mutta että noin nuorenkin...?
ja opettajana ammattikorkeakoulussa. Joka vuosi tulee hätkähdettyä, kun joku opiskelija lähettää sanattomia viestejä... he eivät tosin koskaan ole niitä nuorempia, vaan sellaisia 24-25-vuotiaita. Ymmärrän vielä, että olen keski-ikäisen miehen mielestä haluttava, mutta että noin nuorenkin...?
nämä sanattomat viestit ovat?
nämä sanattomat viestit ovat?
viestiä, vaan vaistoan kemiaa/energiaa. Pojat muuttuvat siinä vaiheessa jotenkin vaivautuneiksi.
olin tuon ikäisenä tekniikan puolella amk:ssa opena ja sain kyllä vähän vihjailevia ehdotuksiakin...
Minä tosin urheilen ja pidän huolta itsestäni eli noin fyysisesti päihitän ulkonäölläni monet 10-20 vuotta nuoremmat siiderinjuonnilla itsensä pöhöttäneet teinixit mennet tullen :)
Ei todellakaan enää tossa iässä voi olla seksikäs ja haluttava...seksi loppuu viimeistään 30 naisilla. joillakin "onnekkailla" voi käydä flaksi vielä sen jälkeenkin, mutta ne harvoja poikkeuksia.
kyllä se haluttavuus loppuu siihen 30 v. Ei se nainenkaan enää halua yhtään mitään.
Sama se on miehilläkin. Koko elämä seisahtuu tietyssä vaiheessa. Kukaan ei halua mitään eikä ketään. Ei ees olutta tai jäätelöä.
Ehkä suklaata tekis toisaalta mieli, ihan pikkuisen..?
Suklaasta ja viinistä puhumattakaan. Mitään näistä en halua, olen 45. Seksi - mitä se on? Pitää kysäistä teiniltä, on päässyt jo unohtumaan.
Naisen seksikkyys on mennyttä heti hänen täytettyään 21 vuotta. Se oli sit siinä. Sama se on miehilläkin, elämä loppuu kahdenkympin jälkeen.
Täytän kohta 38v ja sitten on kaikki loppu
18 vuotta sitten. Olet vähän myöhässä. Naisen haluttavuus ja seksikkyys loppuu heti kunhän täyttää 21 vuotta. Katso itse kaikkia vaatemainoksia yms.mainontaa jossa naisten kuvia mitä meille suolletaan. Mallit eivät ole päivääkään päälle parikymppisiä.
Täytän kohta 38v ja sitten on kaikki loppu
henkilöpapereista jos joku on alkusilmäyksellä viehättävä ja jos on nooooiiin vanha kuten sinä ap niin toi todennettu ikä kyllä tarkottaa että on erehtynyt ja pitää pitää rumana, kyllä se näin on! Ikä kertoo luotettavasti ja erehtymättömästi onko hlö viehättävä vai ei. Älä luota silmiisi.
silloin on jo puolikuollut mummo jolla ei oo elämää..
Ainoastaan 20-25v voivat olla haluttavia ja seksikkäitä, ettäs sen tiedät!
- terveisin 43v.