Mitä jos saisit ylläten tietää olevasi raskaana?
Olisiko iloinen yllätys vai katastrofi? Pitäisitko lapsen ilman muuta vai harkitsisitko muita vaihtoehtoja? Miksi?
Kommentit (66)
en saanut kovin nopsaan... Eli tässä nyt viikon verran vielä kärvistelen epävarmuudessa. Tissit ovat kyllä kipeät ja nivusia repinyt välillä äkkiä ylös noustessa, mutta toivottavasti vain kuvittelen... Talous, parisuhde jne ovat kyllä kunnossa, aborttia en varmaan tekisi. Olisihan se aika paukku, nuorin lapsista on jo tokalla luokalla ja ollaan siinä vaiheessa, että itsellekin jää jo kivasti aikaa...
mutta miesystävä sais kyllä parantaa tapansa ennen ku ottaisin sen tänne loisimaan. Miehen ehdotuksesta jätettiin pari vuotta sitten ehkäisy pois ja silloin jo sanoin hänelle että en muuta hänen kanssaa yhteen asumaan, vaikka lapsia tulis sata, ennen kuin hän on hoitanut pari asiaa. Vielä ei oo hoitanu, mutta eipä vielä sitä lastakaan ole kuulunut. (niiden asioiden hoitamiseen menee yhteensä enintään tunti...)
että se siitä. Tämän jälkeen olisi katastrofi, mutta kyllä siitä selvittäisiin .Abortti ei vaan ole minua varten.
Olisin kyllä ihmeissäni koska olen pitänyt käyttämääni ehkäisyä satavarmana. Sitä kyllä pitäisi miettiä että uskaltaisinko kertoa miehelle koska hän todennäköisesti haluaisi lapsen. Itse en harkitsisikaan muita vaihtoehtoja kuin aborttia. Ainokaisen kanssa on ollut alusta asti täyttä helvettiä, tästä syystä yhden vahinkoraskauden olen jo keskeyttänyt mihin ratkaisuun olen enemmän kuin tyytyväinen ja nyt olen vielä masentunut ja saanut lapsista tarpeekseni.
Olen sairastunut ja minulle on tehty paljon röntgen-jne tutkimuksia jotka ovat haitallisia raskausaikana.
mutta olisi se taloudellinen "katastrofi" (josta kyllä selvittäisiin) ja viivyttäisi valmistumistani.