Kuka ihme tällaisista statuspäivityksistä tykkää?!
Kaverini facebook-seinältä: "*****a (lapsensa) ei tuo koulu kiinnosta.Opettaja soitti kun poika oli uhannu ampua sen,poltaa koulun sun muuta pientä, ollu sitten vielä sen päälle hankalakin..."
Ja tällä päivityksellä 22 tykkääjää!! Kirjoittajaakin tuntui huvittavan lapsensa sanomiset... Lapsella ikää 8v.
Mä olen todella ihmeissäni, ja jos kyseessä olisi minun lapseni niin en todellakaan kuuluttaisi sitä ympäri internetiä, vaan yrittäisin tehdä kaikkeni, jotta poika ei oireilisi noin.
Kommentit (11)
Kai edes sinä kommentoit surullisella hymiöllä :(?
Minäkin voisin hyvin laittaa tuollaisen, en minä hyssyttele tai esitä hienompaa kuin olen tai esitä mitään.
Oletteko huomanneet, että niillä jotka kirjoittavat oikeasta elämästä, on eniten fanittajia fesessä. Ei ketään kiinnosta, jos aina on kivaa ja hienoa, koska sellaista ei vaan tässä elämässä ole.
Elämänmakuinen päivitys, mutta pikkasen olen huolissani pojan kasvatuksesta! Toivottavasti poika sai puhuttelun.
Mä en kehtaa on tylsä elämänasenne. Kaikilla meillä on elämä, ja siitä ihmiset ovat kiinnostuneita, ei esittämisestä.
En mä toki ihan kaikkea fesessä jaa. .
mutta peukuttaminen on vähän sama kuin check, luin tekstisi.
Kun joku laittaa, että "ollaan jo kolmatta päivää koko perhe oksennustaudissa", niin eiköhän aina joku tykkää... siis tykkää siitä, että ovat kipeitä?!?!?!?!? Jos joku ois musta niin kurja ihminen, että nauttisin toisen vatsataudista ja ahdingosta, niin en kehtaisi sitä julkisesti sanoa.
Jos 8-vuotiaalla ei ole mitään käytöstapoja. Ai niin joo, se on sitä kotimaista rehellisyyttä, että kasvatetaan lapset pellossa ilman mitään tapoja ja sitten kehuskellaan sillä kun ollaan niin aitoja. Meidän Niko-Petteri on niin ihanan aito eikä se näyttele mitään kun se varastelee ekaluokkalaisilta välitunnilla karkkirahoja ja aiheuttaa harmaita hiuksia koulun henkilökunnalle. Me ollaan avoimia ihmisiä.
Minäkin voisin hyvin laittaa tuollaisen, en minä hyssyttele tai esitä hienompaa kuin olen tai esitä mitään.
Oletteko huomanneet, että niillä jotka kirjoittavat oikeasta elämästä, on eniten fanittajia fesessä. Ei ketään kiinnosta, jos aina on kivaa ja hienoa, koska sellaista ei vaan tässä elämässä ole.
Elämänmakuinen päivitys, mutta pikkasen olen huolissani pojan kasvatuksesta! Toivottavasti poika sai puhuttelun.
Mä en kehtaa on tylsä elämänasenne. Kaikilla meillä on elämä, ja siitä ihmiset ovat kiinnostuneita, ei esittämisestä.
En mä toki ihan kaikkea fesessä jaa. .
Ja sun mielestä pienen pojan väkivalta uhkaukset on vain elämänmakuista päivitystä? Sinä siis olet niitä joiden päivitykset on sarjaa "v*** s**** P****n H*** naapuri, oppiipahan olemaan kun käytiin miehen kanssa sitä kouluttamassa" tms. yhtä "älykästä"? Kirosanoja vilisee ja kaikkia saa haukkua, mitä enemmän, sitä parempi?
Ja joillain ihmisillä nyt vain on kivaa ja hienoa, vai onko se posiitivisten asioiden elämästä etsiminen out ja teeskentelyä? Ehkä kaikki eivät jaksa olla pessimistisiä kakaroita.
Toi poika tarviisi sitäpaitsi enemmän kuin puhuttelun. Jonkinlainen herättely tekisi hyvää, vaikkapa koulusta erottaminen pariksi viikoksi (vähemmästäkin sitä on tehty).
Juttelu psykologin/psykiatrin luona tekisi varmasti niin tuon lapsen vanhemmille kuin lapsellekin hyvää.
Se on face eli suomalaisittain fase eikä mikää fese. Tuolla logiikalla messenger olis mase eikä mese...
Sillä on kuitenkin iso osa sen säätelyssä mitä pidetään sosiaalisesti hyväksyttävänä ja mitä ei. En nyt tarkoita että pitäisi piileskellä sängyn alla kun "suomalaiset on niin tyhmiä" tai vastaavaa, mutta kyllä metsään mennään noissa tapauksissa missä normaalisti hävettävää käytöstä aletaan ihannoida. Tai sitten ne kaikki tykkääjät pitävät siitä että "onneksi ei ollut meidän lapsi"...
Se on face eli suomalaisittain fase eikä mikää fese. Tuolla logiikalla messenger olis mase eikä mese...
Tykkääjillä on jäänyt koulu vähiin. Kyllä minua huolestuttaisi jos lapsi on noin mennyt tekemään koulussa ja kenellekään en kehtaisi siitä kertoa. Puhutteluun menisi. Täysin ennenkuulumatonta meillä. Lähinnä tulee mieleen, että lapsi oirehtii elinympäristönsä vuoksi ja jotain tuo jo kertoo vanhempien asenteista jos jälkikasvu on tuossa iässä noin pahaa suustaan.