Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helv.. mä teen ton 17v jätkän kanssa?

Vierailija
28.07.2011 |

Nytkin ruoka seisoo pöydässä ja herralla on peli kesken, niin ei voi tulla syömään. Nukkuu iltapäivään jos ei herätetä, jänkyttää joka asiassa vastaan jne. Eikö tuon ikäisen pitäisi olla jo vähän fiksumpi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita herralle enää ruokaa pöytään valmiiksi.

Syö kun on nälkä, tai tekee ruokansa itse jos ei valmis kelpaa.

Vierailija
2/6 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa ruoka pois, et ole hänen piikansa. Sitten, kun peliltään malttaa, niin laittakoon itse oman ruokansa niistä aineksista joita on tarjolla ja niillä taidoilla joita on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loisimassa kotona vanhempien kustannuksella.

Olet oikeassa, tuon ikäisen kuuluisi olla jo fiksumpi mutta toisaalta tuonikäisten poikien, aivot taantuvat noin parikymppisiksi asti. Sitten jatkavat jälleen henkistä kehitystään tai ainakin pitäisi jatkaa. :=)

Vierailija
4/6 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy myös syy siihen, miksi poika EI ole fiksu!

Vierailija
5/6 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
6/6 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita ruokaa valmiiksi pöytään, tulee syömään sitten kun itse haluaa.

Mutta tuo nukkuminen...kai sitä nyt kesällä saa nukkua pitkään, jos haluaa. Minullakin loppuivat eilen työt toistaiseksi ja kyllä olen hehkutellut sitä, että nyt sitten ainakin saa nukkua vaikka iltapäivään jos siltä tuntuu.

Ja nuo, joiden mielestä tuon ikäisen kuuluisi olla jo töissä eikä "loisimassa vanhempien kustannuksella." No, kaikille halukkaille nuorillekaan nyt ei vain töitä löydy (tai siis hänellehän olikin löytynyt, ne vain olivat loppuneet jo). Ja tuo loisiminen...huhhei. Tiedä nyt pitäisikö itkeä vai nauraa. En minäkään alaikäisenä joka kesä ollut töissä, mutta silti minusta tuli aivan normaali työssäkäyvä aikuinen, vaikka joinakin kesinä kehtasin Loisia Vanhempieni Kustannuksella.

No, kohta tulee taas syksy, koulut alkavat jne. anna pojan nyt viettää rento loppukesä. Ei varmaankaan tee pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme