Olen entinen narkkari,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (137)
priä vedin pääasiassa,mutta kaikki kävi.
Tai siis vaikutuksenalaisena, miten se nyt sanotaan.
Kokeiliko joku kaverisi huumeita, muttei jäänyt koukkuun.
hahahaha anteeksi kukaan ei vain kokeillut. Tuntui superUltiMegaOrkulta,aivan ihanaa muistan vieläkin mutta siihen rallin en enään lähde.
taho perhettäsi, kun sinulla on tuollainen tausta? Oletko päässyt työelämään mukaan?
Haluan lähinnä sanoa, että olet paska ja luuseri. Ja että on väärin lapsiasi kohtaan, jos joutuvat olemaan kanssasi tekemisissä.
Haluan lähinnä sanoa, että olet paska ja luuseri. Ja että on väärin lapsiasi kohtaan, jos joutuvat olemaan kanssasi tekemisissä.
Ap:han lopettanut narkaamisen. Aloittanut puhtaalta pöydältä, mitä ihmeen luuseria siinä on. Piri on tosi koukuttavaa, eikä siitä kuule kukaan luuseri pääse eroon.
Pääsitkö AP omin avuin irti? Veditkö ränniinkin?
Ap:han lopettanut narkaamisen. Aloittanut puhtaalta pöydältä, mitä ihmeen luuseria siinä on. Piri on tosi koukuttavaa, eikä siitä kuule kukaan luuseri pääse eroon.
Aina ei voi aloittaa puhtaalta pöydältä. Kaikkea ei voi saada anteeksi. Ja luuseri on se, joka ylipäänsä käytää huumeita.
Ap:han lopettanut narkaamisen. Aloittanut puhtaalta pöydältä, mitä ihmeen luuseria siinä on. Piri on tosi koukuttavaa, eikä siitä kuule kukaan luuseri pääse eroon. Pääsitkö AP omin avuin irti? Veditkö ränniinkin?
Aina ei voi aloittaa puhtaalta pöydältä. Kaikkea ei voi saada anteeksi. Ja luuseri on se, joka ylipäänsä käytää huumeita.
[/quote]
mulla on c-hepatiitti ja lapseni ovat kauniita menestyviä koulussa.
Miksei voisi saada anteeksi? Riippuvuudet ovat sairauksiin verrattavia.
Ja vitut. Eivät ole.
mulla on tod.näk ADD,en ole vielä saanut diagnoosia,ja ole kyllä luuseri sen myönnän.
Miksei voisi saada anteeksi? Riippuvuudet ovat sairauksiin verrattavia.
Ja vitut. Eivät ole.
Ootko jotenkin paljonkin parempi kuin muut ihmiset?
Miksei voisi saada anteeksi? Riippuvuudet ovat sairauksiin verrattavia. Ja vitut. Eivät ole.
että AP on päässyt kuiville? Sinä ilmeisesti et ole päässyt. Jokainen voi aloittaa koska vaan puhtaalta pöydältä, siihen ei ole mitään estettä.
"Kyselee toinen käyttäjä?"
irti voi päästä ja ottaa elämälleen uuden suunnan.
"Kyselee toinen käyttäjä?"
irti voi päästä ja ottaa elämälleen uuden suunnan.
vastaa käytin 10 vuotta ihan paskaa aikaa,en muista mitään kaikki on usvaa,luuletteko että mulla oli kivaa?
pitkän taistelun jälkeen.