Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vääntäneet puolison kanssa lasten määrästä?

Vierailija
15.09.2026 |

Oletteko vääntäneet lasten määrästä? Kumman kanta voitti ja pysyittekö yhdessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla. Tein ihan alussa selväksi, että minä en tule lisääntymään koskaan ja jos kumppani haluaa lisääntyä, hänen on tehtävä se jonkun toisen kanssa ja tämä sopi hänelle hyvin. Kumpikin siis tekee oman tahtonsa mukaan ja yhdessä jatketaan mikäli kummankin tahto pysyy lapsettomuudessa.

Vierailija
2/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla. Vaimo tulee kolmilapsisesta perheestä ja minä olin ainoa lapsi. Siitä keskiarvona sitten tehtiin itse  2 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tarvinnut vääntää ja erohan siitä tuli. 

Ilmoitin jo ennen mitään seurusteluvaihetta ettei lapsia tule, hän sit oletti että "kyllä se mieli vielä muuttuu". 

Myöhemmin ei ole tarvinnut. 

Vierailija
4/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se lapsi itse jos sen haluat :D

Vierailija
5/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi mahtavaa, tervettä lasta. Haluaisin kolmannen, mutta mies pelkää, että kaikki arjessa muuttuisi liikaa, esim isomman auton tarve jne. Tavallaan hän on ihan oikeassa, että tuollaisia muutoksia tulisi, mutta minusta se ei olisi niin iso juttu. Mieskin halusi aluksi ison perheen, mutta hänellä ei ollut kokemusta lapsiperherjesta (on itse iltatähti kuopus). Minä koen kuitenkin tilanteen epäreiluna koska edelleen olisin valmis vaikka viiteen lapseen, mutta olisin valmis tekemään kompromissin kolmeen. Koen, että miehenkin pitäisi tulla asiassa vastaan. Kamala tilanne.

Api

Vierailija
6/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että hankitaan 4 lasta ja näin tehtiin

Vierailija
7/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi mahtavaa, tervettä lasta. Haluaisin kolmannen, mutta mies pelkää, että kaikki arjessa muuttuisi liikaa, esim isomman auton tarve jne. Tavallaan hän on ihan oikeassa, että tuollaisia muutoksia tulisi, mutta minusta se ei olisi niin iso juttu. Mieskin halusi aluksi ison perheen, mutta hänellä ei ollut kokemusta lapsiperherjesta (on itse iltatähti kuopus). Minä koen kuitenkin tilanteen epäreiluna koska edelleen olisin valmis vaikka viiteen lapseen, mutta olisin valmis tekemään kompromissin kolmeen. Koen, että miehenkin pitäisi tulla asiassa vastaan. Kamala tilanne.

Api

Ei isompaa autoa tarvitse vielä pariin vuoteen vaikka kolmas vauva tulisi

Vierailija
8/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi vauvaa

Vierailija
9/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset