Oletteko vääntäneet puolison kanssa lasten määrästä?
Oletteko vääntäneet lasten määrästä? Kumman kanta voitti ja pysyittekö yhdessä?
Kommentit (9)
Ei olla. Vaimo tulee kolmilapsisesta perheestä ja minä olin ainoa lapsi. Siitä keskiarvona sitten tehtiin itse 2 lasta.
Kerran on tarvinnut vääntää ja erohan siitä tuli.
Ilmoitin jo ennen mitään seurusteluvaihetta ettei lapsia tule, hän sit oletti että "kyllä se mieli vielä muuttuu".
Myöhemmin ei ole tarvinnut.
Tee se lapsi itse jos sen haluat :D
Meillä on kaksi mahtavaa, tervettä lasta. Haluaisin kolmannen, mutta mies pelkää, että kaikki arjessa muuttuisi liikaa, esim isomman auton tarve jne. Tavallaan hän on ihan oikeassa, että tuollaisia muutoksia tulisi, mutta minusta se ei olisi niin iso juttu. Mieskin halusi aluksi ison perheen, mutta hänellä ei ollut kokemusta lapsiperherjesta (on itse iltatähti kuopus). Minä koen kuitenkin tilanteen epäreiluna koska edelleen olisin valmis vaikka viiteen lapseen, mutta olisin valmis tekemään kompromissin kolmeen. Koen, että miehenkin pitäisi tulla asiassa vastaan. Kamala tilanne.
Api
Sanoin, että hankitaan 4 lasta ja näin tehtiin
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi mahtavaa, tervettä lasta. Haluaisin kolmannen, mutta mies pelkää, että kaikki arjessa muuttuisi liikaa, esim isomman auton tarve jne. Tavallaan hän on ihan oikeassa, että tuollaisia muutoksia tulisi, mutta minusta se ei olisi niin iso juttu. Mieskin halusi aluksi ison perheen, mutta hänellä ei ollut kokemusta lapsiperherjesta (on itse iltatähti kuopus). Minä koen kuitenkin tilanteen epäreiluna koska edelleen olisin valmis vaikka viiteen lapseen, mutta olisin valmis tekemään kompromissin kolmeen. Koen, että miehenkin pitäisi tulla asiassa vastaan. Kamala tilanne.
Api
Ei isompaa autoa tarvitse vielä pariin vuoteen vaikka kolmas vauva tulisi
Ei olla. Tein ihan alussa selväksi, että minä en tule lisääntymään koskaan ja jos kumppani haluaa lisääntyä, hänen on tehtävä se jonkun toisen kanssa ja tämä sopi hänelle hyvin. Kumpikin siis tekee oman tahtonsa mukaan ja yhdessä jatketaan mikäli kummankin tahto pysyy lapsettomuudessa.