Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko siihen, että KAIKKIA EI OLE TARKOITETTU LISÄÄNTYMÄÄN?

Vierailija
24.09.2011 |

Olen seurannut tuttavapariskunnan lapsettumuushoitoja yli viiden vuoden ajan. Kummassakaan ei ole mitään lääketieteellistä vikaa, lapsettomuus on siis selittämätöntä. Olen ruvennut miettimään, että ehkä kaikkia ei vaan ole tarkoitettu vanhemmiksi. Ja lapsettomuus / keskenmenot ovat luonnon tapa järjestää asia. Olenko kauhea?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on saanut helpoisti lapsia tai ei edes halua lapsia. Ja vielä: adoptio ei todellakaan ole aina vaihtoehto! Kaikki idiootit luulee, että lapsi adoptoidaan noin vain. Ärsyttävää!

Sellaisen ihmisen pitää hyväksyä asia eikä tuhlata kymmentä vuotta elämästään (olen nähnyt mihin se johtaa kun väkisin niitä lapsia yritetään keinolla millä hyvänsä)yrittämiseen. Kaikkea ei voi saada, niin lapsillekin kai opetatte?

Sähän voisit vaikka alkaa pitää jotain kursseja, jossa opetetaan miten tosta noin vain hyväksytään se asia, ettei koskaan saa lapsia tai lapsenlapsia jne. Sinä varmasti olet asiantuntija ja tiedät mitä nämä ihmiset käyvät läpi. Kiitos kun jaoit tämän asian meidän kanssamme. Harmi kun en silloin kun itse kärsin lapsettomuuden suossa tajunnut, että asia täytyy vaan hyväksyä. Olinpa tyhmä kun asiaan oli noin helppo ratkaisu!

En sanonut että noin vaan, mutta kun kaikkea ei vaan voi aina saada. Ymmärrät kai senkin. kamalaa se vasta on kun nuoret ihmiset tuhlaavat elämänsä parasta aikaa murehtimiseen ja jättävät elämättä, rahaa palaa tuhansia euroja ja mitään ei saavuteta. Ja lopulta jo tärppää niin välttämättä sekään ei sitten ole se onni ja autuus.

Vierailija
22/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on saanut helpoisti lapsia tai ei edes halua lapsia. Ja vielä: adoptio ei todellakaan ole aina vaihtoehto! Kaikki idiootit luulee, että lapsi adoptoidaan noin vain. Ärsyttävää!

Sellaisen ihmisen pitää hyväksyä asia eikä tuhlata kymmentä vuotta elämästään (olen nähnyt mihin se johtaa kun väkisin niitä lapsia yritetään keinolla millä hyvänsä)yrittämiseen. Kaikkea ei voi saada, niin lapsillekin kai opetatte?

Sähän voisit vaikka alkaa pitää jotain kursseja, jossa opetetaan miten tosta noin vain hyväksytään se asia, ettei koskaan saa lapsia tai lapsenlapsia jne. Sinä varmasti olet asiantuntija ja tiedät mitä nämä ihmiset käyvät läpi. Kiitos kun jaoit tämän asian meidän kanssamme. Harmi kun en silloin kun itse kärsin lapsettomuuden suossa tajunnut, että asia täytyy vaan hyväksyä. Olinpa tyhmä kun asiaan oli noin helppo ratkaisu!

En sanonut että noin vaan, mutta kun kaikkea ei vaan voi aina saada. Ymmärrät kai senkin. kamalaa se vasta on kun nuoret ihmiset tuhlaavat elämänsä parasta aikaa murehtimiseen ja jättävät elämättä, rahaa palaa tuhansia euroja ja mitään ei saavuteta. Ja lopulta jo tärppää niin välttämättä sekään ei sitten ole se onni ja autuus.

Lapsettomana et tiedä tästä aiheesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana et tiedä tästä aiheesta mitään.

Vierailija
24/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi homot, jotka ovat yksi luonnon tavoista säännellä populaa. Uskon kuitenkin, että myös heilläkin on tarve lisääntyä.

Vierailija
25/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mystinen juttu joka on toisille muka tarkoitettu ja toisille taas ei. Jotku oikeesti uskoo että hedelmöittymisen taustalla on jokin korkeampi vima joka päättää kenelle lapsia suodaan ja kenelle taas ei.

Tämähän ei pidä paikkaansa, raskautuminen on TÄYSIN fysiologinen tapahtuma jolla ei uskon, ei mystisyyden eikä jonkin suuren tarkoituksen kanssa mitään tekemistä

Jos näin olisi niin miksi monet niin epäkelvot vanhemmat saa lapsia, yleensä vielä montakin?

Lapsettomuutta tulee hoitaa ihan samoilla keinoilla kuin muitakin sairauksia, on olemassa jokin fysiologinen (vaikka sitä ei löydettäisikään) vika miksi lasta ei tule. Sillä ei ole sen tarkoituksen kanssa mitään tekemistä.

Toivon että os näille luomuvanhemmille tuleekin vauva jolla on vaikkapa jokin synnynäinen vika esim. kosmeettinen haitta niin älkää koskaan sitä korjatko, näinhän oli tarkoitettu. Jos jalka menee poikki, turha sitä on korjata, näinhän oli tarkoitettu.

Tiedän ettei ihmiset ajattele kuitenkaan näin.. mutta miksei? Vika tai haitta on ihan sama jos ei saa lasta. Lääketieteellä sen voi korjata. Luulen että se liittyy tuo tarkoitus, jotenkin uskon asioihin...

Vierailija
26/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä näillä "täydellisillä" vanhemmilla ei ole paljoakaan henkistä kasvua tarjottavana lapselleen. Eli jos lapsi valitsee syntyä köyhyyteen, hänen pitää käydä läpi siihen liittyviä ongelmia. Jos taas päihteitä käyttäville vanhemmille, sitten siihen liittyviä jne.

Itse synnyin päihteitä käyttäville, varakkaille vanhemmille. Opinpahan ainakin sen, ettei materia ole kaikki kaikessa...ja koska olen mallia "kantapään kautta oppiva", tuskin olisi muuten päähäni mennyt niin tehokkaasti.

Vierailija
27/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka meistä on muka "tarkoitettu" mihinkään?

Älytön lausahdus ja toivottavasti et sanoa sitä ääneen lasta yrittävien tuttujesi kuullen, koska vaikka hekin ymmärtäisivät että lausuntosi ei kestä mitään loogista tarkastelua, niin silti se edustaa heidän korvissaan asennetta, että he olisivat sinun mielestäsi jotenkin huonompia vanhempia kuin kaikki ne, jotka saavat lapsia.

Niin, tosiaankin, onko jokainen paksuksi pamahtava narkkarihuora tarkoitettu lisääntymään??

entinen narkkari,ja minulla on lapsia haluaisitko sanoa mielipiteesi päin naamaani?

Vierailija
28/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä näillä "täydellisillä" vanhemmilla ei ole paljoakaan henkistä kasvua tarjottavana lapselleen. Eli jos lapsi valitsee syntyä köyhyyteen, hänen pitää käydä läpi siihen liittyviä ongelmia. Jos taas päihteitä käyttäville vanhemmille, sitten siihen liittyviä jne.

Itse synnyin päihteitä käyttäville, varakkaille vanhemmille. Opinpahan ainakin sen, ettei materia ole kaikki kaikessa...ja koska olen mallia "kantapään kautta oppiva", tuskin olisi muuten päähäni mennyt niin tehokkaasti.

Joo, niitä tosi oikeille vanhemmilleen oppimaan syntyneitä jalosti kärsineitä ihmisiähän on sitten terapiajonot kuule myöhemmin pullollaan! Mutta voihan kai sitä surkeaa ja mitätöntä vanhemmuuttaan ja esim. pahoja lapseenkin vaikuttavia alko-ongelmiaan noinkin yrittää selitellä! Että lapsi se vaan jalostuu kuulkaas henkisesti, jos ei sillä ole "täydellisiä" (=välittäviä, turvallisia, hyviä) vanhempia... voi herranjumala sentään tätä alhaista ajattelun tasoa tällä palstalla!

Vierailija
29/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön lausahdus ja toivottavasti et sanoa sitä ääneen lasta yrittävien tuttujesi kuullen, koska vaikka hekin ymmärtäisivät että lausuntosi ei kestä mitään loogista tarkastelua, niin silti se edustaa heidän korvissaan asennetta, että he olisivat sinun mielestäsi jotenkin huonompia vanhempia kuin kaikki ne, jotka saavat lapsia.

Niin, tosiaankin, onko jokainen paksuksi pamahtava narkkarihuora tarkoitettu lisääntymään??

entinen narkkari,ja minulla on lapsia haluaisitko sanoa mielipiteesi päin naamaani?

Tämän viestin pointti oli se, että on typerää ajatella että meidät ylipäänsä olisi jossain korkeammassa mielessä "tarkoitettu" johonkin.

Vierailija
30/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viestin pointti oli se, että on typerää ajatella että meidät ylipäänsä olisi jossain korkeammassa mielessä "tarkoitettu" johonkin.

vaan kuinka eräskin lapsettoomuudesta kärsivä pariskunta kattoo mua happamasti,minä kun en lapsiani ole ansainnu,he ovat syntyneet mulle.

Totta on kuitenkin että jotkut pariskunnat eivät keskenään voi saada lapsia,eikä siinä ole mitään mystistä.Mutta tiedämpä yhden naisen,joka mainostaa vihaavansa lapsia-ei ole yllätys ettei hän voi niitä saadakaan.

Vierailija
31/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ei nyt alunperinkään (edes ap:n tarkoituksena) ollut kyse uskonasioista. Kyse siis oli siitä että jos lapsia ei luonnollisin keinoin tule, onko se oikein että niitä väenvängällä (ns) sitten hankitaan vuosikausien hoidoilla sun muilla.

Milestäni adoptio on tehty joissain tapauksissa jopa naurettavan vaikeaksi, olisi paljon lapsia jotka ovat jo syntyneet ja raukat vielä semmoisiin oloihin että rakastavaa vanhempaa ovat vailla. Kyllä nämä vuosikausia yrittäneet ovat varmasti niin valmiita rakastamaan ja hoivaamaan että heiltä sitä löytyisi.

Se on ihmisen (kuten muittenkin elukoiden) geenistössä tuo lisääntymisen tarve. Luonto ohjaa jatkamaan juuri niitä omia geenejä, mutta toisinaan taas käy näin. Omia ei vain näy ei kuulu ja joskus syytä ei löydetä, vika on vain ns. yhdistelmässä. Olen nähnyt pareja jotka eivät millään saaneet lasta ja sitten erosivat ja kummallakin uuden kumppanin kanssa tärppäsi heti.

Mielestäni kaikkien pitäis harjoittaa kohtuutta tässäkin asiassa. Aina vitistään siitä että se on oma valinta ja plaa plaa mutta siinä todellakin on 99% itsekkyyttä. MINÄ haluan monta lasta, paskat muusta.

Ei kaikki ole hyviä vanhempia, se on sääli että se paljon mainostettu "kadun pirihuora"kin todennäköisesti niitä lapsia saa ja paljon. Ei se ole "reilua" mutta eihän täällä juupeli mikään ole!

Minä henkilökohtaisesti olisin ollut hyvin pahoillani jos olisi osoittautunut että olen hedelmätön, en ikinä ole edes haaveillut enemmästä kuin 1-2 lasta mutta jos valinnan mahdollisuus olisi viety minulta, ihan varmasti olisin silloin sitä kaivannut. Ilmeisestikin sitten olen hedelmällinen ja vielä mieheni kanssa yhteensopiva ja lapsi siis on saatu alulle.

Sanokaa vaan itsekkääksi paskaksi mutta totuus on että hedelmöityshoitoihin en menisi, en vaikka toisin olisi. Mielestäni minun olisi vain hyväksyttävä asia. Jos mieheni haluisi siksi muuhun pesään niin se on hänen henkinen helvettinsä.

Lapsettomat ihmiset ovat todella herkkiä aiheelle ja ottavat asian kuin asian (mielipiteen kuin mielipiteen) todella henkilökohtaisesti, ja ymmärtäähän sen, asia on kipeä.

Mutta miettikääs edes hetki ennekuin repeätte taas liitoksistanne, ei kaikki ole heti sanomassa että TE olisitte paskat vanhemmat tai että TE ette ansaitse jälkikasvua mutta se pirihuora kylläkin.

Kyse on vain siitä että joskus asiat menee näin ja parempi henkisestikin olisi ihmiset hyväksyä, ymmärtää ja rakentaa elämänsä tälle uudelle pohjalle. Piste. Let the stoning begin.

Vierailija
32/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoa ja valintaa siitä että kuka on sopiva vanhemmaksi. Jos tuollainen luonnon valinta olisi, niin varmaan se ukko ylijumala estäisi esim narkkarien ja lapsiaan hakkaavien lisääntymisen mutta näin ei suinkaan ole. Moni hyvä vanhempi ei vaan pysty lisääntymään ja se on vaan huonoa säkää.

Yksi lapseton tuttavapariskunta minulla kyllä on joista voisi ilkeästi ajatella noin että joku korkea voima on päättänyt heidän puolestaan. Mies on erittäin itsekeskeinen ja hankala tyyppi joten en osaa kuvitella häntä kasvattajana ja isänä. Saattaa olla vaikka kaksi vuorokautta puhumatta vaimolleen tms outoa ja tuollainen ei oikein toimi perheessä.

Vierailija
33/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoa ja valintaa siitä että kuka on sopiva vanhemmaksi. Jos tuollainen luonnon valinta olisi, niin varmaan se ukko ylijumala estäisi esim narkkarien ja lapsiaan hakkaavien lisääntymisen mutta näin ei suinkaan ole. Moni hyvä vanhempi ei vaan pysty lisääntymään ja se on vaan huonoa säkää.

Yksi lapseton tuttavapariskunta minulla kyllä on joista voisi ilkeästi ajatella noin että joku korkea voima on päättänyt heidän puolestaan. Mies on erittäin itsekeskeinen ja hankala tyyppi joten en osaa kuvitella häntä kasvattajana ja isänä. Saattaa olla vaikka kaksi vuorokautta puhumatta vaimolleen tms outoa ja tuollainen ei oikein toimi perheessä.

sua muuten paitsi että juuri se luonnonvalinta ja korkeamman voiman väliintulo on eri asia.. Mutta siis pääpiirteittäin noin minäkin asian näen.

Paska säkä, niinku pandoilla.

Vierailija
34/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuosien lapsettomuushoidot takana ja lopulta saimme perheen. Sekö meistä tekee huonoja vanhempia, ettei kaikki käynyt helposti?

Jatkossa voisit seurata niitä pareja, jotka tulevat helposti raskaaksi. Yleensä vahingossa tai yhdestä kerrasta. Ja moniko näistä vanhemmista on vielä yhdessä, onnellisia?

Vierailija
35/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei vain ole vanhemmiksi, niinkuin esimerkiksi kehitysvammaisista.

Kaikista niistä, jotka saavat lapsia ON vanhemmiksi? Narkkari,alkoholisti, pedofiili.. ihan sama, mikä vanhempi on? Kun hän kerran on saanut lapsia, hänestä on vanhemmaksi?

Ja entä ne tavalliset lapsettomuudesta kärsivät parit, joilla olisi lapselle rakkautta, koti, huolenpitoa? Miksi heistä ei ole vanhemmiksi?

Tällä pasltalla on idiootteja...

Vierailija
36/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, että kun maailma on täynnä lapsiaan hakkaavia ja raiskaavia ja heitteillejättäviä vanhempia, niin heidätkö sitten oli TARKOITETTU vanhemmiksi? Lasten kustannuksella?

Vierailija
37/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaan tai toiseen. Maailma on täynnä selittämättömiä ja selitystä vaille jääviä asioita. Ei niissä ole takana suurta ajatusta saati tarkoitusta.

Vierailija
38/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin olisi niin silloinhan vain valioyksilöt lisääntyisivät, eikö? Siis ne, joilla on sekä henkistä pääomaa lapsen kasvattamiseksi että hyvät fyysiset ominaisuudet.

Vierailija
39/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppis

Vierailija
40/49 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit? Paranoidit skitsofreenikot jotka jahtaa veitsen kanssa lapsiaan? Pedofiilit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme