Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1441/1781 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaa vaan että esitellään kalliita merkkejä ja saadaan firmoilta alennuksia ja sponsorirahoja(näin oletan mainosten lukumääristä)Ja kuitenkaan omille niitä ei ole varaa ostaa.

Eli blogissa elää kaksi maailmaa rinnakkain, oma pienituloinen lähiöelämä ja haaveiden kalliit vaatteet, joita mainostetaan muille.

ja sitten se armoton neuvominen ja muiden valistaminen=)

Vierailija
1442/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kuvia ja niiden julkaisua, vaan molluskoiden peittelyä noin niinkuin yleisellä tasolla. Nuo kuvat ylittävät minulla taas sen rajan mitä en lapsistani nettiin laittaisi, koska ne voivat aiheuttaa lapselle pahaa mieltä myöhemmällä iällä. Lapset ovat julmia toisilleen ja mikäs sen parempi kiusamisenaihe kuin molluskainen iho...

kun iho on tuossa kunnossa, tuskin se on kivaa kenellekkään, mutta miksi niitä pitäisi ruveta peittelemäänkään?!

Siis miksi pitää laittaa kuvia hihattomassa paidassa kun iho on noin järkyttävä? Aivan karmean näköistä. Varsinainen freakshow... Tuskin lapsikaan myöhemmin haluaisin että hänestä tällaisia kuvia julkaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1781 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti tuon nuoremman J:n blogissa silmään tuo lelupäivä. Siis kerran viikossa on lelupäivä karkkipäivän sijaan.

Siis oikeasti? 52 lelua vuodessa + joulut sekä synttärit päälle? Voiko olla totta?

Meillä ainakin osa vanhoista leluista piilotetaan ja otetaan sitten uudestaan esiin: vuoden ikäiselle ne ovat kuin uusia. Ja turha ottaa kateus-korttia esiin, ei todellakaan ole kyse varallisuudesta tämä ratkaisu.

Vierailija
1444/1781 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin tuon jonkun laittaman linkin kautta tämän prinsessajutun vaatekaappipostauksen. Onko oikeasti monillakin näin paljon vaatteita yhdelle (!!!) lapselle? Mun 4-vuotiaan lapsen vaatteet mahtuvat kolmelle hyllylle kaappiin. Tosin on poika, ettei mitään mekkojuttuja tietenkään ole kertynyt, mutta eihän tuollaista määrää paitojakaan voi mitenkään ehtiä käyttämään noin pienellä joka kasvaa koko ajan. Ja miksi melkein kaikissa vaatteissa oli vielä kauppalaputkin paikallaan??

Vierailija
1445/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää saavansa uusia leluja joka viikko. Tilanne on aika erilainen ensimmäisen lapsen kanssa kuin seuraavien. Ei ole mitään vanhoja leluja piilossa, joita sitten ottaisi esiin. Meillä on yksi lapsi ja vauva aikana ihan käytiin ostamassa lapselle leuja koska meillä ei ollut niitä ollenkaan. Nyt hän on 4 vuotias eikä enää tarvi sillai ostella. Me ei saatu ollenkaan leluja lahjaksi tai lainaan joten kaikki ostettiin itse.

Mutta eihän lapsi tarvitse kymmeniä ja kymmeniä leluja!!

t: myös yhden lapsen äiti

Siis että ei tarvoia noin monia leluja, vaikka ei olisi yhtään ennestään!

Ja tiesittekö muuten, että mustikka on tosi terveellinen marja!?

Vierailija
1446/1781 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just taas yhdessä kuvassa pojalla ne ihan kauheat Seppälän riemunkirjavat shortsit ja sen kanssa joku kuviollinen t-paita.

Vierailija
1447/1781 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pojan vaatteilla ei ole väliä:

<a href="http://1.bp.blogspot.com/-Jjmt_qaODts/Tdfl9h4s4II/AAAAAAAAUr8/8ZKtuyNlZ…" alt="http://1.bp.blogspot.com/-Jjmt_qaODts/Tdfl9h4s4II/AAAAAAAAUr8/8ZKtuyNlZ…">http://1.bp.blogspot.com/-Jjmt_qaODts/Tdfl9h4s4II/AAAAAAAAUr8/8ZKtuyNlZ…;

vain tytön vaatteilla?

En tajua.

Noi shortsit on ihan kaameat, tyylittömät, white trash poikavaatteet!

Vierailija
1448/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tuo J:n kaikkitietävä tyyli kertoa asioista; "Mustikkahan on", "Meillähän on" jne...

Ja tiesittekö muuten, että mustikka on tosi terveellinen marja!?

Vierailija
1449/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-han ja -hän -liitepartikkeleiden ahkera viljeleminen tekee kielestä ärsyttävän besserwissermäistä!

Ja muistattehan tosiaan sitten, että käytätte muffinsseissa vain luomumunia, kuten reseptissä sanotaan! Ja intiaanisokeria ja vuorisuolaa!

t. vain luomumunia itsekin käyttävä (tietenkin!), mutta jota silti ärsyttää asian esillenostaminen resepteissä ym.

Vierailija
1450/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä pikkutytöllä ole joku ihosairaus?

Oletteko oikeasti sitä mieltä että julkisuudessa saa olla vain terveiden ja kauniiden ihmisten kuvia? Aika natseja olette jos niin ajattelette.

Vierailija
1451/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liity yhtään ketjun aiheeseen. Muutkin kuin luottokortit kelpaavat sekä lastenvaatekaupoissa että maailmalla. Todettu ja nähty. Kyse ei ollut mistään lomamatkojen varailusta.

Tietty jos tulot tai rahankäyttö aiheuttaa sen, että luottokorttia ei saa, voi suhtautuminen kortin käyttöön olla noin nuivaa. Luottokortin omistajat maksavat luottoyhtiölle kortin vuosimaksun muodossa lisäturvasta. Itse tilasin kerran espanjalaisesta nettikaupasta vaatteita - jäivät tulematta. Yhteydenottoihini ei vastattu, mutta senttiäkään ei ko. puljuun minulta jäänyt, sillä luottokorttiyhtiö hoiti asian puolestani. Meni ot, pahoittelen. Ihmetyttää vaan ihmisten ymmärtämättömyys. Ei luottokortin käyttö tarkoita välttämättä sitä, että sitten kuukausi kerrallaan laskua pienennetään. Itse maksan kaiken netissä luottokortilla ja maksan sitten kuun lopussa laskun pois. Samoin toimisin aina ostaessani jotain isompaa myös Suomessa.

tuli sellainen kuva, että ilman luottokorttia ei voi tyyliin elää.

Perheessämme on luottokortti, mutta ei sille ole ollut tarvetta eikä käyttöä. Tosin ei ole ollut tarvetta myöskään tilata espanjalaisesta nettiputiikista vaatteita. Matkusteltu ollaan ja maksut ovat hoituneet ilman luottokorttia, lentolipuista alkaen. Visa electron käy kaikissa maailman kolkissa.

Että en nyt tiedä, miten se, ettei olisi visaa, olisi niin voivottelun arvoista. Samaa ymmärtämättömyyttä tuo voivottelukin on. Se, että ei ole käyttöä luottokortille, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi.

BLogeihin palatakseni, ei ole mun mielestä muiden asia pohtia, onko jollain visaa vai eikö ole.

Vierailija
1452/1781 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogissa kerrotaan varmaankin vain pieni osa elämää ja ehkä onkin parempi kertoa vaan "merkityksettömiä" juttuja, niin ei tule asiat täällä repostelluiksi...

No ihan varmasti tuo J kertoo kaiken blogissaan...Miksi muutenkaan noita päivityksiä on jopa monta päivässä...?!?? Tuntuu ettei muuta teekään kuin istu päivittämässä blogia!

Siis tässä blogissahan nimenomaan päivitetään KAIKKI mitä tehdään, oli se sitten prismakäynti tai ostetut alushousut...

Vierailija
1453/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän blogistin mieskin kiinnostunut tästä toisesta naisesta?Vai tietääkö edes naisen "intresseistä"? Hankala tilanne...

Vierailija
1454/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän blogistin mieskin kiinnostunut tästä toisesta naisesta?Vai tietääkö edes naisen "intresseistä"? Hankala tilanne...

olen vain sen toisen naisen kertomien tietojen varassa koska en tunne miestä. Hänen kertomanaan kuulostaa kyllä huolestuttavalta, tai ainakin sellaisellta etten haluaisi oman mieheni olevan vastaavassa tilanteessa. Toki naisilla on taipumus välillä tulkita omiaan, mutta on hän välillä tuskaillut sitäkin että onkohan mies yhtään kiinnostunut ja nyt taas vaikuttaa hyvinkin vakuuttuneelta että on. Ja enempää mulle ei nyt sitten kerrottukaan, onneksi, en taida olla luottamuksen arvoinen ystävä :(

Vierailija
1455/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan et se kenen miehestä ollaan kiinnostuneita on joku raskaana olevista... Useinhan raskaana olevat ei niin kovin paljon anna (kun on jo se pulla uunissa ja väsyttää jne.) ja miehiä kuitenkin panettaa ihan samalla lailla.

Vierailija
1456/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs niitä nyt on vaihtoehtoja, tyylilyyli, ninan onni, eeviskäinen, onnen päivät..

Vierailija
1457/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se että vaimo matkustelee työn puolesta niin olen tosi surullinen. Lastenvaatebloggareissa on vain muutama työkseen matkustava ja ne on mun lempparibloggaajia:(

Vierailija
1458/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tämä spekulointi ja perättömien tarinoiden keksiminen alkaa taas mennä rikoksen puolelle, joten lopettakaa jo!

Vierailija
1459/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, joskus aikaisemmin siitä joku mainitsi, että tämä toinen nainen tunkee itsensä sitten miehen kanssa aina samaan paikkaan.

Vierailija
1460/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meni mauttomaksi, olen pahoillani.

Ketju on lukittu.