Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1461/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ihmisten elämästä, olkoon kuinka bloggaajia tahansa. Itse olen sinkku mutta ei todella olisi kiva lukea tuollaisia itsestä. Hävetkää.

Vierailija
1462/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo saman mahdollisen pettämistarinan olen lukenut jo aiemmin täällä. Aika todennäköistö, että on totta. Noita blogeja on niin paljon, että vaikea arvata kuka voisi olla. Itse en ilmottaisi blogistille mitään, jos en tietäisi onko kyseessä oikeasti pettävä mies vain ainostaa haaveileva nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se pettämisjuttu lähti siitäe että joku kirjoitti tänne seurustelevansa yhden blogistin avomiehen kanssa. Kertoi seuraavansa avokin tietämättä tämän ja kahdesta lapsesta kertovaa lastenvaateblogia huvittuneena siitä että sai lukea miehen olleen töissä samaan aikaan kun vietti aikaa tämän kanssa. Näin muistelisin ja se joku, provo luultavimmin kirjoitti siihen ensimmäiseen mustamaalausketjuun. Tuo lastenvaateblogisti muuten muutti sen jälkeen bloginsa salaiseksi eikä muuten ole kukaan noista yllä arvailluista bloggaajista.......

Vierailija
1464/1781 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Oliko se tuo uusin ostos vai joku muu?

Vierailija
1465/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi on varmaankin sitten p&p, mun yksi lemppareista oli silloin, harmi kun on salasanan takana..

Vierailija
1466/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän minäkin blogin, jonka pitäjä esittää niiin maireata ja ehtoista emäntää postauksineen. tosiasiassa pettää miestään, joten kaikki ei todellakaan ole sitä, mitä ne valkoiset torkkupeitot antavat ymmärtää...;)

Vierailija
1467/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän minäkin blogin, jonka pitäjä esittää niiin maireata ja ehtoista emäntää postauksineen. tosiasiassa pettää miestään, joten kaikki ei todellakaan ole sitä, mitä ne valkoiset torkkupeitot antavat ymmärtää...;)

Vierailija
1468/1781 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää silmään myös tuo teflonpannun käyttötapa, kun toisaalta epäterveellisistä lisäaineista ja muista myrkyistä blogissa valistetaan. Teflonpannua ei saisi koskaan kuumentaa todella kuumaksi, siitä irtoaa silloin myrkkyjä.

Vierailija
1469/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan kerro. asia ei kuulu minulle.

Vierailija
1470/1781 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vain noi Gant, Gap jne. -logovaatteet on ehkä junttiuden huipentuma, siis kissankokoisin kirjaimin huutava logo, ettei vaan jää kenellekään asiaan vihkiytymättömälle epäselväksi, että meillä on RAHAA.

Itse suosin esim. Acnea. Laadukasta, logotonta.

Vierailija
1471/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vain noi Gant, Gap jne. -logovaatteet on ehkä junttiuden huipentuma, siis kissankokoisin kirjaimin huutava logo, ettei vaan jää kenellekään asiaan vihkiytymättömälle epäselväksi, että meillä on RAHAA.

Itse suosin esim. Acnea. Laadukasta, logotonta.

Juuri Kumpulan Vekara-kirppiksellä nauroin melkein ääneen kun yhdesä pöydässä pyydettiin haalistuneista Gant- ja Gap-huppareista 15 €/kpl!! Naurettavaa.

Itse suosin Lindexiä, Kappahlia ja Henkkaa.

Vierailija
1472/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyylilyyli lopettamassa, ikävä juttu

Vierailija
1473/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vain noi Gant, Gap jne. -logovaatteet on ehkä junttiuden huipentuma, siis kissankokoisin kirjaimin huutava logo, ettei vaan jää kenellekään asiaan vihkiytymättömälle epäselväksi, että meillä on RAHAA. Itse suosin esim. Acnea. Laadukasta, logotonta.

ettei GAPin ostamiseen tarvita RAHAA. Se on niille kuin henkkamaukka meille. :)Ihan normivaatteita.

Vierailija
1474/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyyliä ja painokäyräänsä?? Pikemminkin kaikki sanoivat, että tyttö näyttää ihan tavalliselta pulleaposkiselta söpöltä tytöltä. Täällä vain toistettiin äidin itsensä julkituoma nouseva painokäyrä ja kehuttiin, että hyvä, jos äiti ottaa asian hallintaansa.

Että eipä tuoda niitä asioita julkisuuteen, jos ei halua, että niistä asioista keskustellaan. Koska tällä kertaa ei todellakaan suoraan haukuttu. Vai haukuttiinko?

Vierailija
1475/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyyliä ja painokäyräänsä?? Pikemminkin kaikki sanoivat, että tyttö näyttää ihan tavalliselta pulleaposkiselta söpöltä tytöltä. Täällä vain toistettiin äidin itsensä julkituoma nouseva painokäyrä ja kehuttiin, että hyvä, jos äiti ottaa asian hallintaansa.

Että eipä tuoda niitä asioita julkisuuteen, jos ei halua, että niistä asioista keskustellaan. Koska tällä kertaa ei todellakaan suoraan haukuttu. Vai haukuttiinko?

Ei minustakaan, eikä se tyttö edes ole mitenkään erityisen pullea. Jos tämä on se blogisti jolla on valtava määrä kenkiä niin niitä on kyllä täällä ihmetelty.

Vierailija
1476/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko aikaisemmin mainintaa, että tämä äiti on työreissuilla paljon vai miten se meni?Että tämä naikkonen tietää sitten, koska vaimo on poissa pelistä? Paljasta nyt sen verran, että onko kyseessä lastenvaateblogi vai jokin sisustusblogi tms..

ettei asia paljastuisi oikeasti täällä kaikille. Niin paljon kuin tuo blogaaminen mua on jo alkanut ellottaa niin en kuitenkaan halua mitään pahaa kenellekään. Siksi en halua laittaa kommenttilootaan mitään, ettei blogisti ala kirjoittaa vahingossakaan mitään "pahoitin tuossa mieleni kommentista, jossa jnejne.." koska pelkään että sitten minäkin narahdan ja kenties alkaa jonkin sortin lumipalloefekti. Ja ei, en todellakaan laita suoraan sähköpostia, koska siitä voi tulla sama juttu. Ja omaa nimeäni en todellakaan halua paljastaa. Toivotaan, että koko typerä juttu kuivuu kokoon!

Aika rohkeaa että kerrot täällä tuollaista!huh huh

Mutta ehkä hyvä kaikille jos paljastuvat....

Vierailija
1477/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ollut provo

oliko aikaisemmin mainintaa, että tämä äiti on työreissuilla paljon vai miten se meni?Että tämä naikkonen tietää sitten, koska vaimo on poissa pelistä? Paljasta nyt sen verran, että onko kyseessä lastenvaateblogi vai jokin sisustusblogi tms..

ettei asia paljastuisi oikeasti täällä kaikille. Niin paljon kuin tuo blogaaminen mua on jo alkanut ellottaa niin en kuitenkaan halua mitään pahaa kenellekään. Siksi en halua laittaa kommenttilootaan mitään, ettei blogisti ala kirjoittaa vahingossakaan mitään "pahoitin tuossa mieleni kommentista, jossa jnejne.." koska pelkään että sitten minäkin narahdan ja kenties alkaa jonkin sortin lumipalloefekti. Ja ei, en todellakaan laita suoraan sähköpostia, koska siitä voi tulla sama juttu. Ja omaa nimeäni en todellakaan halua paljastaa. Toivotaan, että koko typerä juttu kuivuu kokoon!

Aika rohkeaa että kerrot täällä tuollaista!huh huh

Mutta ehkä hyvä kaikille jos paljastuvat....

Vierailija
1478/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica kirjoitti...

Heippa :)

Tällä kertaa taidan tietää mistä puhut ja sain oman osani tuota paskaa myös niskaani....

Mä yritin olla välittämättä, kun mitä statcounter antoi tietoja sieltä blogiin tulijoista niin niitä ei montaa eri ihmistä ollut tullut vaikka kommenteista vois päätellä siellä keskustelleen useita eri ihmisiä.... koko homma meni niin häiriintyneeksi, että päätin loppupeleissä antaa olla.

Jotenkin tuntuu, että moni ihminen luulee olevansa anonyyminpi kun todellisuudessa on... Ensin tullaan vauvan sivuilta työkoneelta jättämään ikävää kommenttia blogiin ja illalla vielä vastamaan omalta koneelta mun vastaukseen... ikävä kyllä tässä vaiheessa se ihminen ei enään niin "anonyymi" ole...

Vierailija
1479/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica millään tiedä kuka kukin on, jos ei ole joskus kommentoinut nimimerkillä.

Itse olin blogi systeemeissä mukana, mutta lopetin, kun huomasin kuinka tarkasti blogin pitäjä pystyi kyttäämään lukijoiden reittejä. Nykyään saatan joskus lukea, mutten koskaan kommentoi juuri tuosta kyttäämis syystä.

Vierailija
1480/1781 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica millään tiedä kuka kukin on, jos ei ole joskus kommentoinut nimimerkillä. Itse olin blogi systeemeissä mukana, mutta lopetin, kun huomasin kuinka tarkasti blogin pitäjä pystyi kyttäämään lukijoiden reittejä. Nykyään saatan joskus lukea, mutten koskaan kommentoi juuri tuosta kyttäämis syystä.

Alan tulla siihen tulokseen että koko blogimaailma on ihan sairas! Ihan sama mitä ne blogistit yrittää selitellä!!!!!!

Lukijoissakin tietenkin jotain vikaa...

Itse luen joskus, mutta en koskaan ole kommentoinut mitään,koska ei yksinkertaisesti ole MITÄÄN sanottavaa.

Ketju on lukittu.