Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1401/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinulta pois? Miksi se antaa aikuiselle oikeuden "antaa takkiin" jos toinen esittelee lastaan?

Vierailija
1402/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku neuvoa? Mä olen tykännyt tästä blogista ja haluaisin sitä yhä lukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1781 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa oli tällaiset viestit:

1. (J:n oikea nimi): Ja sitten se nimi oli kerrottu "tosi vaikealla" arvoituksella.

2. Onko siis J:n oikea nimi "Anni Arvoitus" (arvoituksen ratkaisu).

Myöhemmin kadunnimeä arvailtiin ilman talonnumeroita.

Vierailija
1404/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti käyttää googlea

Lassie, M-markkinat ym. Ja periaatteessa on tosiaan irrelevanttia, mikä blogi kyseessä, jossa siis Lassieta halveksutaan noin selkeästi. Mutta olen utelias luonteeltani ja todella haluaisin tietää, kuka blogisti tuollaiseen sortuu. Ja haluaisin lukea myös muita hänen postauksiaan, kauhistellakseni ja viihtyäkseni (vrt. tosi-tv).

Tuolta kun ei sitä "kauhisteltavaa" kovin paljoa löydy ;) Muutama ajattelematon kommentti, mikä ehkä vain osoittaa kirjoittajan nuoruuden. Muuten ihan ystävällistä bliipa-blaapaa.

Vierailija
1405/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti käyttää googlea

Lassie, M-markkinat ym. Ja periaatteessa on tosiaan irrelevanttia, mikä blogi kyseessä, jossa siis Lassieta halveksutaan noin selkeästi. Mutta olen utelias luonteeltani ja todella haluaisin tietää, kuka blogisti tuollaiseen sortuu. Ja haluaisin lukea myös muita hänen postauksiaan, kauhistellakseni ja viihtyäkseni (vrt. tosi-tv).

Tuolta kun ei sitä "kauhisteltavaa" kovin paljoa löydy ;) Muutama ajattelematon kommentti, mikä ehkä vain osoittaa kirjoittajan nuoruuden. Muuten ihan ystävällistä bliipa-blaapaa.

Vaan kyseinen blogisti oli tuon kirjoittanut toisen blogistin kommentteihin. Varmaan ihan hauskana ja harmittomana heittona, mutta hän ei ajatellut suurimman osan lukijoista kuitenkin ostavan Citymarketista Lassien vaatteita.

Se, mikä heidän perheessään kulkee "hyvänä vitsinä", ei välttämättä päde nettimaailmaan kirjoitettuna :)

Vierailija
1406/1781 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelupalstoja ja -ryhmiä (myös sellaisia joilla suurin osa naisia), eikä suomalaiset TODELLAKAAN ole ainoita jotka tähän av-tyyliin mollaa toisiaan. Eihän se tietty mitään oikeuta että muut on samanlaisia, mutta ei se myöskään tee meistä poikkeuksellisen huonokäytöksisempiä. Esim. blogeja kommentoidaan usein yhtä julmasti.

Ystäväni on ulkomaalainen(osaa suomea), hän on joskus lukenut näitä suomalaisia äiti-palstoja, ja sanonut, ettei ole missään nähnyt yhtä ilkeitä naisia, kuin aihe vapaalla ja mitäs nytillä on. Hänen kotimaassaan naiset tukevat toinen toisiaan ja ovat asiallisia. Toki kinaakin tulee, mutta hänen kotimaassaan ei sorruta alatyyliseen ja rumaan henkilökohtaiseen haukkumiseen. Olen samaa mieltä hänen kanssaan. Myöskään missään muualla, esim. harrastuspalstoilla en ole törmännyt niin systemaattiseen ilkeyteen, mitä näillä mamma-palstoilla. Onko Suomen naisilla paha olla? Huom! Mielipiteitä saa olla erilaisia ja kinata saa, MUTTA pitää osata olla fiksusti.

Aihe vapaalla se menee yleensä näin: Oletko sinä joku vitun skitso kun et tajua? Vittu, miehesi sinutkin sosiaalipummi elättää!

Tai: Onpa tosi ruma kakara vauva-lehden kannessa. Taitaa olla joku vammainen, kun silmätkin harittaa.

Vierailija
1407/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen perheen käytössä, toinen virka-ajossa. Ei sekään kulje polkupyörällä... Voi äänestää vihreitä vaikka onkin kaksi autoa, kaikki ei asu metro- tai junaväylien lähettyvillä. Joihinkin paikkoihin ei kulje edes bussi kovin aktiivisesti ;) Ja auton voi valita myös ekologisesti, ei kaikilla ole isoa katumaasturia. Niin ja voihan siinä samassa autossa kuljettaa vaikka naapurinlapsiakin ;)

Jos on kaksi autoa olet huonohuonohuonohuono ja sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella lastenvaateblogisteja!!!! Kun autosi saatuttavat niin paljon enemmän kuin 30 paria kenkiä 2-vuotiaalle tai 3 haalaria vauvalle tai 60 mekkoa päiväkotilapsella... Täällä ET koskaan ole oikeassa ja täällä tiettyjen asioiden kritisointi on pyhää ;)

Voi käydä laskemassa hiilijalanjälkensä ja laskea, kuinka paljon enemmän kuluttaa maapalloa niillä kahdella autollaan kuin 30 parilla kenkiä.

Myöskin toisen kommentoijan teksti, että noilla 30 parilla mentäisiin jo matkalle koko perhe, on vähän hassu, koska lentäminen on paljon pahempaa maailmalle.

Minusta tämä koko ketju on hassu ja alkaa muuttua tosi hauskaksi. Eikun lisää vaan!

Vierailija
1408/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogimaailmasta löytyy sadan viestin ketju aiheesta ja täällä tämä on pyörinyt päiviä. Itse luen AV:ta ja samoin myös lastenvaateblogeja -kumpiakin aktiivisesti. Itse en ole ketään "haukkunut" tms., joten koen loukkaavana, että "jos pyörin AV:lla olen hullu, katellinen ja äidiksikykenemätön mamma". Yleistystä, kenties? Vai vaan ilkeyttä tuokin?? Olen korkeaskoulutettu, hyvässä työpaikassa, oman talon omistava, alle nelikymppinen nainen. Naimisissa, kolme lasta ja avioimies. Pihasta löytyy kaksi autoa ja koiran juoksunaru (koirakin päivittäin). Minulla on laaja suku ja ystäväpiiri. Harrastan aktiivisesti ja pidän sisutamisesta.Lapset ovat kivasti puettuja (mutta vaatemäärä maltillinen), suosin luomua ja äänestän vihreitä. Niin ja blogistien mielestä olen kateellinen ja katkera ämmä :) Miksi? Ketä kadehdin? 1.Henkilöä, jonka kulutustottumukset tuhoavat maapallomme (vaikka kierrättävät, niin kulutus suurempaa) 2. Henkilöä, jolla ei vielä nelikymppisenäkään ole ammattia tai tietoa mitä tekisi "isona" 3. Henkilöä, joka on ikänsä asunut vuokralla ja ainoat tulonsa tuhlaa lastenvaatteisiin 4. Henkilöä, jonka aviomies tekee matkatöitä ja se näkyy perhe-elämässä 5. henkilöä, joka kamppailee ylipainonsa kanssa, mutta ei jaksa oikeasti asialle tehdä mitään 6. Henkilöä, jonka lapsilla on niin paljon sairauksia ja perheellä vastoinkäymisiä kaikessa enemmän kuin tarpeeksi Jos AV-laisten pitää hankkia elämä, niin eiköhän joidenkin muidenkin ;) Anteeksi, mutta alkoi ärsyttämään puoleen ja toiseen...

Minkä korkeakoulun olet käynyt kun et ole vielä oikeinkirjoitustakaan oppinut ja entäs sitten tuo puoluepolitiikka, teillä on kaksi autoa liikaa, vai vielä vihreä. Ainoa mistä olen samaa mieltä kanssasi on tuo "överiksi meno".

Et malta pysyä pois...

Vierailija
1409/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun heihin, mutta kuinkahan monta muuta? Kaksi, viisi vai enemmän...? Ja kuka on kuka? Kuka on rikollinen, kuka on itse blogisti, kuka on blogistin kaveri ja kuka muuten vaan kiinnostunut? ;-)

Vierailija
1410/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin eilen en enää jaksanut niin aktiivisesti

Vierailija
1411/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kirjoitellut muutaman viestin..

Itse luin noita blogeja aikanaan paljonkin kunnes tuli olo,että mitä ihmettä mä teen. Että voiskohan ihan totta taas keskittyä myös itseensä pelkkien lastenvaatteiden sijaan ja muutenkin järkevämpään kulutukseen.

Nyt on lapsella vaatemäärä vähentynyt puolella ja herännyt taas kiinnostus hoitaa itseäänkin:)

Vierailija
1412/1781 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kirjoitellut muutaman viestin..

Itse luin noita blogeja aikanaan paljonkin kunnes tuli olo,että mitä ihmettä mä teen. Että voiskohan ihan totta taas keskittyä myös itseensä pelkkien lastenvaatteiden sijaan ja muutenkin järkevämpään kulutukseen.

Nyt on lapsella vaatemäärä vähentynyt puolella ja herännyt taas kiinnostus hoitaa itseäänkin:)

kun olet pidempäänkin lueskellut niin onko ne blogit ihan ok noin lasten kannalta? Mihin raja susta pitäisi vetää? Etkö olisi lukenut jos lapsien asioita ei olisi kertoiltu niin vapaasti /kuvissa ei olisi käytetty omia lapsia mallina?

Vierailija
1413/1781 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tyylisuuntauksia on. En mä tiedä onko oikeasti kukaan lopettanut blogiaan. Joku oli poistanut kuvat lapsistaan. Ja joku jäi kai tauolle?

Harmi kun se jatkaa aina vaan jonka avokkiin ihastuneen naikkosen tiedän sitä blogia lukevan ja kyttää tilaisuuksia että pääsee harrastamaan sen avokin kanssa. En voi vinkata mitään sille blogistille kun luulen että se mun tuttu saa selville että olen kertonut. En sitten tiedä saisko blogistille laitettua viestiä nimettömänä? Kommenttiootaan ei TODELLAKAAN viitsi tuollaista asiaa kaikkien luettavaksi laittaa.

Sitä paitsi; on alkanut myös mietityttämään tämä blogisti, miksi ihmeessä se kaikkia asioitaan tuonne blogiin kirjoittelee? Lapsestaan varsinkin!

No tätä kauttahan J sai nyt selville, että joku jahtaa avokkiaan. Ja se sun tietää, että se olit sä.

Vierailija
1414/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että blogistit varmasti lukisivat taas näitä viimeisimpiä sivuja, joilla on erittäin hyvää krittiikkiä bloggaamisesta.

Ihmettelen, jos joku tästä kohusta ja kritiikistä tietoinen blogisti voi enää täysin häpeämättä jatkaa toimintaansa: lapsensa viiden eri vk-asu"setin" kuvaamista, vauvojen merkkivaateostoksia ja niistä raportoimista, toistensa blogeja yltiölässysti kommentoiden jne.

Vierailija
1415/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että blogistit varmasti lukisivat taas näitä viimeisimpiä sivuja, joilla on erittäin hyvää krittiikkiä bloggaamisesta.

Ihmettelen, jos joku tästä kohusta ja kritiikistä tietoinen blogisti voi enää täysin häpeämättä jatkaa toimintaansa: lapsensa viiden eri vk-asu"setin" kuvaamista, vauvojen merkkivaateostoksia ja niistä raportoimista, toistensa blogeja yltiölässysti kommentoiden jne.

se nyt vähintäänkin on epäilyttävää että varmaan sitä blogia varten joutuu välillä ihan suunnittelemaan; mitä tänään shoppailisin, missä kävisin että saisi kuvia, käynkö syömässä ravintolassa jotta voin kertoa ruoista, jnejne. Katselin tänään noita blogikuvia ja osalla on sellaisia että varmasti menee aikaa niiden tekemiseenkin.

Ja niitä porraskäytäväkuvia eräässäkin blogissa on jo yli vuoden takaa.. omituista. Että lapsi on jo noin pitkään viettänyt viikonloppuaamuisin äidin mallinukkena? Ostakoot sitten kalliita vaatteita ja kauniita ja laadukkaita mutta tarvitseeko niitä ostaa yli tarpeen, jotta varmasti riittää kerrottavaa blogissa?

Vierailija
1416/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin käytän rahani oman lapseni vaatteisiin kun vieraan lapsen koulutukseen ja aikani mieluummin blogin kirjoittamiseen kuin vanhusten ulkoiluttamiseen. Enkä tunne tästä minkäänlaisia omantunnontuskia.

Vierailija
1417/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin käytän rahani oman lapseni vaatteisiin kun vieraan lapsen koulutukseen ja aikani mieluummin blogin kirjoittamiseen kuin vanhusten ulkoiluttamiseen. Enkä tunne tästä minkäänlaisia omantunnontuskia.

on aloittaa läheltä. Voi alkaa säästää lapsille pesämunaa. Käy kahvittelemassa mummolassasi. Siitä se lähtee, saat itsekin paljon paremman mielen!

Vierailija
1418/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1419/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aloittaa läheltä. Voi alkaa säästää lapsille pesämunaa. Käy kahvittelemassa mummolassasi. Siitä se lähtee, saat itsekin paljon paremman mielen!

Kyllä säästän lapselleni rahaa kokoajan. Laitan joka kuukausi rahaa 'sivuun'.

mummolassani kahvittelu ei kiinnosta, joten sitä en myöskään tee. Minulla ei ole tarvetta tehdä minkäänlaista hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
1420/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt vähintäänkin on epäilyttävää että varmaan sitä blogia varten joutuu välillä ihan suunnittelemaan; mitä tänään shoppailisin, missä kävisin että saisi kuvia, käynkö syömässä ravintolassa jotta voin kertoa ruoista, jnejne. Katselin tänään noita blogikuvia ja osalla on sellaisia että varmasti menee aikaa niiden tekemiseenkin.

Ja niitä porraskäytäväkuvia eräässäkin blogissa on jo yli vuoden takaa.. omituista. Että lapsi on jo noin pitkään viettänyt viikonloppuaamuisin äidin mallinukkena? Ostakoot sitten kalliita vaatteita ja kauniita ja laadukkaita mutta tarvitseeko niitä ostaa yli tarpeen, jotta varmasti riittää kerrottavaa blogissa?

Bloggaajat elävät varmasti (koko) elämäänsä blogi koko ajan mielessään, niin kuin täällä pari ex-bloggaajaa on kertonutkin. Että miltä mikäkin elämän pikkujuttu näyttää blogissa kuvattuna. Onko fiksua?

Ketju on lukittu.