Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1421/1781 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tyylisuuntauksia on. En mä tiedä onko oikeasti kukaan lopettanut blogiaan. Joku oli poistanut kuvat lapsistaan. Ja joku jäi kai tauolle?

Harmi kun se jatkaa aina vaan jonka avokkiin ihastuneen naikkosen tiedän sitä blogia lukevan ja kyttää tilaisuuksia että pääsee harrastamaan sen avokin kanssa. En voi vinkata mitään sille blogistille kun luulen että se mun tuttu saa selville että olen kertonut. En sitten tiedä saisko blogistille laitettua viestiä nimettömänä? Kommenttiootaan ei TODELLAKAAN viitsi tuollaista asiaa kaikkien luettavaksi laittaa.

Sitä paitsi; on alkanut myös mietityttämään tämä blogisti, miksi ihmeessä se kaikkia asioitaan tuonne blogiin kirjoittelee? Lapsestaan varsinkin!

No tätä kauttahan J sai nyt selville, että joku jahtaa avokkiaan. Ja se sun tietää, että se olit sä.

onko joku J vai joku muu,. kenen Jn blogia tarkoitit? Eikä mulla oo kyse mistään mun bestiksestä. Tää ei välttämättä tiedä mun tietävän

Vierailija
1422/1781 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat taas blogissa vähissä vaatteissa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1781 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainakin Mari A. edelleen lukee tätä

Olen huomannut saman. Todella v-mäisiä postauksia o_O Vaikuttaa siltä, että hän hakee huomiota, jota ei tässä ketjussa saanut. Selkeästi ottanut itseensä ja nyt ironisesti postailee kuinka hänellä on "no life" jne.

Tuleeko hänelle hyvä fiilis noista? Ajatteleeko hän, että lukijoille tulee hyvä fiilis?

kirjoituksia, että huhhuh.

Eikös hän yhdessä vaiheessa lopettanut blogin ja aloitti uuden. Kertoi, ettei osta enää sillä tavalla lasten vaatteita vaan elämässä on arvojärjestys muuttunut ja haluaa käyttää aikansa muuhun.

Ja tuossa uudessakin blogissaan yksi kerta kirjoitti, että sattui jotain, joka laittoi muistamaan, mikä on elämässä tärkeää ja bloggaaminen lastenvaatteista ei sitä enää ole. Eipä mennyt kuin pari viikkoa? kun jatkui samaa rataa :D

Vierailija
1424/1781 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Mari A? blogi?

J = tämän ketjun päähenkilö, jonka blogi on sanoinkuvaamaton. Ihanan opettavaista tekstiä siellä taas keittiöpuuhailusta. Ja tyylikkäitä kuvia lapsukaisista. Ja tosi mielenkiintoiset top-listat.

Vierailija
1425/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blogannut kolme vuotta aktiivisesti mutta en suunnittele elämääni blogin mukaan. Jos jotain bloggaamisen arvoista tapahtuu ex-tempore niin bloggaan siitä, mutta en vedä kameraa esiin mummon 80-vuotispäivillä tai ravintolan pöydässä.

On olemassa muunlaisiakin bloggaajia kuin näitä lindexiä rappukäytävässä kolmesti päivässä.

Vierailija
1426/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blogannut kolme vuotta aktiivisesti mutta en suunnittele elämääni blogin mukaan. Jos jotain bloggaamisen arvoista tapahtuu ex-tempore niin bloggaan siitä, mutta en vedä kameraa esiin mummon 80-vuotispäivillä tai ravintolan pöydässä.

On olemassa muunlaisiakin bloggaajia kuin näitä lindexiä rappukäytävässä kolmesti päivässä.

ja olen tämän ketjun myötä löytänyt myös kivoja blogeja. Esim sellaisen, missä kerrotaan pikku säästövinkkejä ja käteviä neuvoja arkielämään.

Ja sille, jota ei kiinnosta käydä mummolassa; oletko nyt ihan varma ettei sun oma arvomaailma oo heittäny häränpyllyä? Jaksat siis vääntää yöllä lapsen valvottaessa juttua jostain kamppeista ja se antaa sulle enemmän kuin se, että yrität tehdä OMILLE läheisillesi hyvän mielen? Vie niitä lapsia kauniissa vaatteissa katsomaan sitä mummoa, saata varmasti aitoa ja onnellista palautetta!

Vierailija
1427/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että blogistit varmasti lukisivat taas näitä viimeisimpiä sivuja, joilla on erittäin hyvää krittiikkiä bloggaamisesta. Ihmettelen, jos joku tästä kohusta ja kritiikistä tietoinen blogisti voi enää täysin häpeämättä jatkaa toimintaansa: lapsensa viiden eri vk-asu"setin" kuvaamista, vauvojen merkkivaateostoksia ja niistä raportoimista, toistensa blogeja yltiölässysti kommentoiden jne.

se nyt vähintäänkin on epäilyttävää että varmaan sitä blogia varten joutuu välillä ihan suunnittelemaan; mitä tänään shoppailisin, missä kävisin että saisi kuvia, käynkö syömässä ravintolassa jotta voin kertoa ruoista, jnejne. Katselin tänään noita blogikuvia ja osalla on sellaisia että varmasti menee aikaa niiden tekemiseenkin. Ja niitä porraskäytäväkuvia eräässäkin blogissa on jo yli vuoden takaa.. omituista. Että lapsi on jo noin pitkään viettänyt viikonloppuaamuisin äidin mallinukkena? Ostakoot sitten kalliita vaatteita ja kauniita ja laadukkaita mutta tarvitseeko niitä ostaa yli tarpeen, jotta varmasti riittää kerrottavaa blogissa?

aika on mennyt sen yhden blogin vahtimiseen. Jo vuoden ajan. Vai kauemmin? Eikö sillä ajalla olisi todellakin jo pelastanut kokonaisen maapallon? Tai vähintään yhden Afrikan maan?

Ihmeellistä tekstiä täällä, ihan oikeasti leidiis, vaihtakaa jo aihetta. Onko se vaikea asia tajuta, että blogistit eivät informoi ihan kaikesta, mitä elämässä tapahtuu, blogiin? Ihmisiä syntyy ja kuolee ja kaikkea siltä väliltä, ihan blogistinkin ympäriltä. Ei niitä kaikkia juttuja ole blogissa.

Blogisti voi olla hyvinkin ystävätoiminnassa mukana, lahjoittaa eri hyväntekeväisyysjärjestöille rahaa, vaikuttaa eri järjestöissä jne. Mutta ne asiat eivät ole blogissa mukana. Lapsia viedään harrastuksiin, itse käydään töissä, ostetaan yrityksiä, hoidetaan sitä omaa firmaa, selvitetään vaikeitakin asioita elämässä, tavataan ystäviä ja sukulaisia. Nämä asiat eivät päädy blogiin niin kuin jotkut lindexistä shopatut vaatteet.

Ai mistäkö tiedän? No siitä, että ne asiat kuuluvat elämääni ja pidän blogia pystyssä. En myöskään osta viittä välikausisettiä taikka yli tarpeen, vaikkakin pohdin esim. pilariarvoja, esim. että kannattaako ostaa kallista ja onko kallis oikeasti hyvää. Ja onko se vaikkapa ekologista. Ja kyllä, edelleenkin kaikki asiat elämässäni ovat kunnossa tästä huolimatta. Mutta ehkä pitäisi laittaa lapset likaisiin ja hihoista vähän pieniin reimoihin, niin se vakuuttaisi muut ihmiset siitä, että äidin elämä on kunnossa.

Vierailija
1428/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tämän ketjun myötä löytänyt myös kivoja blogeja. Esim sellaisen, missä kerrotaan pikku säästövinkkejä ja käteviä neuvoja arkielämään.

Ja sille, jota ei kiinnosta käydä mummolassa; oletko nyt ihan varma ettei sun oma arvomaailma oo heittäny häränpyllyä? Jaksat siis vääntää yöllä lapsen valvottaessa juttua jostain kamppeista ja se antaa sulle enemmän kuin se, että yrität tehdä OMILLE läheisillesi hyvän mielen? Vie niitä lapsia kauniissa vaatteissa katsomaan sitä mummoa, saata varmasti aitoa ja onnellista palautetta!

Minä olen tuo jota ei kiinnosta käydä mummolassa ja vastaukseksi sinulle:

Arvomaailmani ei ehkä miellytä sinua, mutta sepä ei mua haittaa.

Toiseksi, lapseni ei valvota öisin. bloggailen esim päiväuniaikaan. Ja jopa lapseni ollessa hereillä, hah.

Enkä laske mummoani omiin läheisiini.

Vierailija
1429/1781 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Mari A? blogi?

J = tämän ketjun päähenkilö, jonka blogi on sanoinkuvaamaton. Ihanan opettavaista tekstiä siellä taas keittiöpuuhailusta. Ja tyylikkäitä kuvia lapsukaisista. Ja tosi mielenkiintoiset top-listat.

mä NIIN toivoin että edes joku olisi kriittisesti miettinyt omaa blogiaan. Onko tästä vaan seurannut se, että kostoksi tehdään vieläkin dorkempia postauksia?! Kun kosto meneenyttaasNIIIIINvääräänsuuntaan. Niille lapsille.

Vierailija
1430/1781 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole harrastuksia??

Ja eikös hän opiskele ihan täysipäiväisesti.

Ei käy töissä, ei ole juurikaan hyviä ystäviä eivätkä lasten harrastuksetkaan vie aikaa. Eli aikaa on blogata, kuten kaikki hyvin huomaaamme..

Vierailija
1431/1781 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei taida olla persu kuitenkaan :)

Mikäli nyt oikein ymmärsin, että kenestä tässä oli puhe.

Vierailija
1432/1781 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vakiolukija (ja -kommentoija), tosin nyt ei muutamaan viikkoon

Hauskaa! Isosta tytöstä oli taas pari ei-niin-mairittelevaa kuvaa jokin aika sitten.

Ja opettavainen tyyli vaan jatkuu. En ymmärrä, miten se ei ärsytä blogin faneja.

Ja kommenttilaatikossa törmäsin kyllä sellaiseen kirjoitustaidottomaan blogistiin, että oksat pois: J:llä alkaa hänenkin nimensä, nuorelta vaikuttaa, blogin nimi parasta huumoria... Tiedättekö kenestä puhun?

Vierailija
1433/1781 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa! Isosta tytöstä oli taas pari ei-niin-mairittelevaa kuvaa jokin aika sitten.

Ja opettavainen tyyli vaan jatkuu. En ymmärrä, miten se ei ärsytä blogin faneja.

Ja kommenttilaatikossa törmäsin kyllä sellaiseen kirjoitustaidottomaan blogistiin, että oksat pois: J:llä alkaa hänenkin nimensä, nuorelta vaikuttaa, blogin nimi parasta huumoria... Tiedättekö kenestä puhun?

Joo saman olen huomioinut:D Ja blogin nimi..juuXD

Vierailija
1434/1781 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ihmettelen ihan suunnattomasti noiden blogien avoimuutta! Minä olisin 12-vuotiaana nylkenyt äitini jos hän olisi julkisesti kertonut minun rakastavan pehmoleluja...

Mietin että miltäköhän "Nöpöstä" tuntuu sitten vaikka 14v:nä kun netistä löytyy kuvia hänestä ilman paitaa ja ihottuma pahimmillaan. Ja että häntä on kutsuttu Nöpöksi. Teinin mielestä kaikki tuo on jo suunattoman noloa!!!

OIKEESTI!! Siis miettisi nyt mitä kirjoittelee!! Tyttö parka, kun on teini-iässä varmaan saa kuulla tästä!

Eikö vanhempi tyttö ollenkaan kiellä kertomasta asioistaan blogissa?? Onkohan koulukaverit jo hoksannut tän blogin??

Vierailija
1435/1781 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä J:llä alkavalla kommentoijalla "kohtalokas" ilme siinä blogistikuvassaan?:D

Vierailija
1436/1781 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa purkaa ärsytystä tästä blogista. Mikä siinä onkin että tuollainen opettaavinen tyyli ärsyttää suunnattomasti. Tyyliin minä tiedän mikä sopii yhteen, miten pitää syödä jne.

Ja hauska kun puhutaan lastenvaateblogista ja sitten lapset on äitienpäiväkahvilla tyttö kalliissa mekossa ja poika jossain tekokuitu pelipaidassa=)

toivottavasti saavat rilleillä korjattua karsastuksen.

Vierailija
1437/1781 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ymmärrän tuon pohdinnan hoitopaikan aj kaverisuhteiden säilyttämisestä. Mutta 1-vuotias päiväkotiin kun siitä on hänelle hyötyä? Huh huh

Vierailija
1438/1781 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen takia että nykyään on perhanan hankalaa tehdä mitää Suomen rajojen ulkopuolella ilman sitä... Mutta tosiaan tämä alkuperäinen J on lievä tapaus verrattuna tuohon toiseen, yhdistävänä tekijänä voidaan sanoa, ettei kumpikaan nähtävästi lue tekstejään läpi...

visa electron toimii melkein kaikissa nettiputiikeissa, samoin maailmalla matkustaessa. Kannattais matkustaa vähän, niin maailmankuva avartuisi. Eikä ehkä jaksaisi kytätä jonkun blogistin sanomisia. Siis haloo, blogistin jutut ei ole mitään pravdaa. Jos niin paljon ärsyttää blogistin elämä ja mielipiteet, niin eikö sitä vois antaa jo olla? Hankkia oma elämä jne. Ja toi yksi tunnistettava kirjoittaja tarkistakoon sen pilkun paikan. P:nviilaaja.

Luottokortti kannattaa olla jo ihan siitäkin syystä, että käyttämällä ostoksia tehdessä luottoyhtiö kantaa vastuun, mikäli jotain menee pieleen. Tämä ei toki koske esim. kortin kopioimista, mikäli korttia on käyttänyt huolimattomasti, mutta esimerkiksi konkurssitapauksissa saat rahasi takaisin.

Vierailija
1439/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä molluskakuvissa, ei ole siis nämä ketjut kantaneet mitään hedelmää. Näppylät näkyviin koko Suomen kansalle! Voi sitten lasta hieman isompana hävettää : (

Vierailija
1440/1781 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moluskoja nyt on ollut yhdellä jos toisella pikkulapsella, ei se ole mikään hävettävä sairaus tyyliin kuppa tai hiv.

näissä molluskakuvissa, ei ole siis nämä ketjut kantaneet mitään hedelmää. Näppylät näkyviin koko Suomen kansalle! Voi sitten lasta hieman isompana hävettää : (

Ketju on lukittu.