Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen ja naisen ystävyys

Vierailija
23.09.2011 |

Onko mahdollista. Olen tavannut ihanan miespuoleisen ihmisen, ystävän. Hänen seurastaan haluaisin nauttia vain ystävänä: hauskaa tarinankerrontaa ja kerrassaan mukavaa seuraa. Itsellä on kotona hyvä mies ja pienet lapset. Ystävyyttä en tahtoisi menettää, mut pysyykö ajatukset vain ystävälinjalla. Miksi ajattelen joskus jotain enemmän, vaikka se ei ole tarkoitus, eikä niin tule ikinä tapahtumaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pysyy ystävyytenä jos niin päätät.

Ei ole olemassa mitään "uppis kun en hoksannu miten se erkin lerssi luiskahti kun haaroväliin".

Vierailija
2/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä en tee. Se on selvää!!! Haluaisin pystyä ajattelemaan tätä henkilöä samanlaisena ystävänä kuin muitakin naispuoleisia ystäviäni, mutta jostain syystä se ei onnistu. Ajatuksissani on jotain enemmän. Tiedän että ajatuksen asteelle se jää. Mutta voiko naisen ja miehen välinen puhdas ystävyys onnistua, jos toinen on kuitenkin vetävän näköinen, mukava ja huomaavainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miehelläni ei onnistunut. Ensiksi hänellä oli vain hyvä ystävä. Lopulta hän valitsi ystävänsä, eikä minua. Muutos tapahtui pikkuhiljaa.

En siis enää yhtään usko miehen ja naisen väliseen ystävyyteen. Minulla on pari miespuolista kaveria, mutta kaveruus ja ystävyys ovat eri asioita.

Vierailija
4/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miehelläni ei onnistunut. Ensiksi hänellä oli vain hyvä ystävä. Lopulta hän valitsi ystävänsä, eikä minua. Muutos tapahtui pikkuhiljaa.

En siis enää yhtään usko miehen ja naisen väliseen ystävyyteen. Minulla on pari miespuolista kaveria, mutta kaveruus ja ystävyys ovat eri asioita.

Vierailija
5/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereina, mutta ne ovat kyllä sellaisia mihin en muuten koskisi pitkällä tikullakaan!

Ei ole ikinä hairahtanut ajatus siihen suuntaan näiden tapausten kanssa.

Vierailija
6/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva parisuhdekaan pysyy ihan itsestään romanttisena/seksuaalisena pidemmällä aikavälillä, joten kyllä se ystävyyssuhteestakin haihtuu jos ei vie ajatuksia tekoihin. Jos vielä parin vuoden päästä haikailet perään, niin mieti asiaa uudestaan. Nyt et voi muuta kuin joko hyväksyä tilanteen ja odottaa tunteiden laantumista tai ottaa etäisyyttä.

Vierailija
7/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä. Nussin nussin taa.

Vierailija
8/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vain kävi, että eksyimme samaan sänkyyn, ja siihen kuivui ystävyytemme. Harmi. Olimme hyvin nuoria silloin; ehkä nyttemmin ystävyys toimisikin paremmin.

Vierailija
9/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kaveruutena, juteltiin, käytiin kahvilla, syömässä... ajatus olis pysyä vain kaverina, siitä puhuttiin ja "sovittiin". Vetovoimaa kuitenkin oltiin tunnettu alusta asti, kaveruuspuheet olivat lähinnä itsensä huijaamista. Vuoden kuluttua harrastettiin eka kerran seksia, toki sitä kaduttiin, oltiin taas tovi vain kavereita, mutta taas... Tunteet tuli peliin voimakkaammin. Nyt kaveruus on loppu kokonaan, välit vain menivät, kun tuli mustasukkaisuutta jne. Kumpikin jatkaa omassa parisuhteessaan, enemmän tai vähemmän onnellisena. Kolmisen vuotta kesti tuo "ystävyys", mukavaa aikaa, pakko myöntää...

Vierailija
10/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pystyä ajattelemaan tätä henkilöä samanlaisena ystävänä kuin muitakin naispuoleisia ystäviäni, mutta jostain syystä se ei onnistu. Ajatuksissani on jotain enemmän.

No siinä se ongelma jo tulikin. Ystävyyden rakentaminen tuolle pohjalle on tooooosi huono idea, tulella leikkimistä.

Mulla on ollut miespuolisia kavereita ja ystäviä, joista joidenkin kanssa ei mitään estettä ystävyydelle. Nimenomaan koska fyysinen viehätys oli nollalinjaa tai ainakin riittävän lähellä sitä. Mutta aina jos jotain väristyksiä on ollut, jotain on mennyt vikaan. Yksinkertaisimmillaan ei muuta kuin että koko juttu syö ihan hirveästi ajatus- ja tunne-energiaa ja huomiota. Ja jos olet(te) parisuhteessa, se on myös aika epäkunnioittavaa kumppania kohtaan. Jälkeenpäin hävettää. Kokemuksella.

Vierailija
11/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä siis myös työtoveruus, joten pakosti ollaan tekemisissä miltei päivittäis. Ap

Vierailija
12/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vain ystäviä jos sinä olet häneen ihastunut.

Vierailija
13/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hyviä työtovereita, juttelemme paljon muistakin kuin työasioista. Emme kuitenkaan koskaan tapaa työajan ulkopuolella. Haluasin hänestä vieläkin läheisemmän ystävän. Nyt kuitenkin on käymässä niin että huomaan alkavani ihastua häneen.

kyseessä siis myös työtoveruus, joten pakosti ollaan tekemisissä miltei päivittäis. Ap

Vierailija
14/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollu miehiä KAVEREINA ja olen seurustellut saman miehen kanssa 10-vuotta. AP, pöllö ei se ole KAVERI jos jotain muuta ajattelet. Mulla on helkatin hyviä mies ystäviä ja niiden kanssa jokin intiimimpi kanssa käyminen lähinnä oksettaisi. Eli olet ihastunut työkaveriisi, päättele loppu kanssa kämisesi siitä.

Vierailija
15/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ihastunut työkaveriisi, päättele loppu kanssa kämisesi siitä.

Itsepetosta suunnitella tuossa tilanteessa "kaveruutta". Myönnä että olet ihastunut. Ei se maailmaa kaada tai sinusta huonoa ihmistä tee. Kaikki riippuu siitä mitä sen suhteen meinaat tehdä.

Vierailija
16/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilanne olisi toisinpäin, eli miehesi olisi ihastunut johonkuhun naiseen ja haluaisi viettää enemmän aikaa tämän kanssa, niin miltä se tuntuisi?

Vierailija
17/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilanne olisi toisinpäin, eli miehesi olisi ihastunut johonkuhun naiseen ja haluaisi viettää enemmän aikaa tämän kanssa, niin miltä se tuntuisi?

ja puhdas ystävyys onnistuu silloin, kun kumpikaan ei pidä toista seksuaalisesti puoleensavetävänä.

Vierailija
18/20 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossakin vaiheessa jommalle kummalle tulee ihastumisen tunteita. Välttämättä nämä tunteet eivät edes tule toisen osapuolen tietoon.

ja puhdas ystävyys onnistuu silloin, kun kumpikaan ei pidä toista seksuaalisesti puoleensavetävänä.

Vierailija
19/20 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossakin vaiheessa jommalle kummalle tulee ihastumisen tunteita. Välttämättä nämä tunteet eivät edes tule toisen osapuolen tietoon.

mutta silloin ei voi väittää, että olisi "vain ystävä" jonkun kanssa. Ainakaan itselleen.

Vierailija
20/20 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäistä kertaa elämässäni nyt ollut naisen kanssa läheisissä ystävyysväleissä ja vähän ihmetellyt, että onko tämä normaalia kun olen saanut naiselta kuulla jo kaikenlaista mm. miten kaunis vagina hänellä on ja kuinka on nähnyt unta missä kourin häntä ja olemme alasti. Vähän väliä myös kaikenlaista seksiin liittyvää, itsestä tämä vaikuttaa jo vähän ahdistavalta.