Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Tiedätkö /tunnetko ketään, joka ois oikeasti, ja pysyvästi, pudottanut yli 30kg painoa?

Vierailija
15.09.2011 |

Mietin vaan, onko se oikeasti, siis todella, mahdollista. Siis tottakai teoriassa on, mutta kuinka usein käytännössä onnistuu??

Itse olen seilannut viimeiset 6v 78kg ja 100kg välillä, nyt taas 92kg. Usko on mennyt, että oikeasti joskus voisin olla normaalipainoinen (ts. alle 65)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puolessa vuodessa sain reilu 30 kiloa laihdutettua. mutta kovaa treenia olikin. söin todella pieniä annoksia noin 5 krt päivässä ja liikuin, 2-3 kertaa päivässä. nopea kävely heti aamusta, tanssin kun lapsi nukkui päiväunet ja illemmalla 2-3tunnin nopeaa kävelyä.

Vierailija
2/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepaa, itseni siis.

Tähän mennessä laihduttanut hieman yli 30kg (joo, vielä on jäljelläkin pudotettavaa.)

Aloitin kaksi vuotta sitten ja tapani on ollut laihduttaa aina jonkun verran mikä nyt tuntuu hyvältä ja sitten kun ei kiinnosta ja motivaatio katoaa kuin paska vesiputoukseen, olen pitänyt tauon. Taukoja on muistaakseni ollut se neljä-viisi (yleensä useampia kuukausia) mutta hyvin ovat kilot pysyneet poissa niidenkin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotin itse 32kg reilussa kahdessa vuodessa. Painoa tuli takaisin viitisen kiloa, laski uudestaan, kunnes jämähti tähän 64 kiloon. Lähtöpaino oli siis 92kg eli hoikimmillani painoin 60kg. Olen erittäin tyytyväinen, kroppani on kaunis :)

Laihdutin jättämällä kokonaan pois sipsit ja irtokarkit. Söin ja syön edelleen täysin normaalia kotiruokaa, herkkujakin, mutta en enää ahda vatsaani täpötäyteen vaan lopetan syömisen kun tuntuu että maha on tarpeeksi täynnä. Nälkä ei ole ollut kertaakaan. Samaten yritän olla stressaamatta painostani niin se pysyy hallinnassa ikään kuin itsekseen. Liikunnaksi riittää reipas kävely töihin ja takaisin.

Vierailija
4/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden projekti, 120 kg:sta vähän yli kuuteenkymppiin.

Vierailija
5/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollut ns. pyöreä, aikuisiällä tuli ihan lihavaksi. Sitten pudotti painoa (veikkaan että n. 30kg) ja on jo vuosia pysynyt hoikkana. Mutta ihan itsestään se ei käy, on kova liikkumaan (pyöräilee aina kun mahdollista työmatkansa, käy lenkillä ja jumpassa) ja tarkkailee myös syömisiään, eli ei pahemmin herkkuja ja ruoka vähähiilihydraattista, esim. muulle perheelle ns. tavallista kotiruokaa ja itse syö vain liha/kala +salaatti, ei pastaa, riisiä, perunaa ollenkaan tai vain ihan pikkiriikkisen. Niin ja syö kyllä herkkuja juhlissa, eli ei ole mikään fanaattinen sen suhteen, mutta ei kuitenkaan ihan "normaalisti" syö, ja HUOM, minusta mikään "päivittäinen suklaapatukka" ei ole normaalia, hän vaan ei syö niinkuin ns. tavallinen ihminen koko ajan, vaan juurikin karsii osan jutuista pois mitä miehensä/lapsensa syövät (ovat normaalipainoisia).

Itselläni ei samaan olisi itse kuria, tosin en ylipainoinen ole vaan normaalipainoinen, mutta tarkoitan juuri sitä että ystäväni liikkuu enemmän ja syö eritavalla ja on normaalipainoinen/hoikka, mutta se vaatii häneltä aika paljon, mutta ei MAHDOTTOMASTI, mutta ei ihan itsestään kuitenkaan ole hoikka.

Mutta asiaan vaikuttanee geenit, osa on LUONNOSTAAN hoikkia, normaalipainoisia, pyöreitä, eli on enemmän/vähemmän pelivaraa sen suhteen mitä syö tai miten liikkuu :)

Vierailija
6/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän naisen joka on laihduttanut nyt noin 40 kg ja aikaa on mennyt 1,5 vuotta. Hän on muuttanut elämäntapansa täydellisesti. Entinen kivulias sohvaperuna pystyy nyt juoksemaan ja käy monta kertaa viikossa harrastamassa eri lajeja.

Vierailija
7/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imi jotain kasviskeittoa ja hänestä kehittyi oikea mulqvist.

Vierailija
8/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden projekti, 120 kg:sta vähän yli kuuteenkymppiin.

Tahtisi ollut kova, jäikö nahka roikkumaan

Vierailija
9/9 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri painoi yli 130kg, laihdutti parissa vuodessa yli 50kg. Painanee nyt jotain 70-80kg ja tuossa on pysynyt jo muutaman vuoden. On pitkä, yli 180cm, näyttää hyvin sopusuhtaiselta. Lääkärin valvonnassa oli koko ajan, hänelle tehtiin sellainen vatsalaukun pienennytleikkaus, mikä lienee viralliselta nimeltään.