Miten nainen voi "raiskata törkeästi"
En oikein tajua...
Kommentit (14)
vaikka kiinni pitämällä. Lain mukaan hän on yhtä syyllinen kuin varsinainen tekijäkin.
Raiskaus on määritelmällisesti tunkeutumista joko sukupuolielimellä, raajalla tai esineellä johonkin ihmisen aukoista. Eli vaikkei Auerila olekaan penistä, voi hän tehdä kyseisen tunketumisen vaikkapa kädellä tai olutpullolla. Ja törkeän raiskauksesta tekee sen laatu.
Rikoslaki:
Törkeä raiskaus
Jos raiskauksessa
1) aiheutetaan tahallisesti toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,
2) rikoksen tekevät useat tai siinä aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä,
3) rikos tehdään erityisen raa’alla, julmalla tai nöyryyttävällä tavalla tai
4) käytetään ampuma- tai teräasetta tai muuta hengenvaarallista välinettä taikka muuten uhataan vakavalla väkivallalla
ja raiskaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä raiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava.
jos sen sisään tungettais vaikka olutpullo niin sitä ei olis raiskattu vai? Ei siihen raiskaamiseen penistä tarvita, seksuaalinen väkivalta on raiskus!
asiantuntijoita päivittelemässä tyhmiä kysymyksiä. Voitte nyt koko viikonlopun paheksua tätä tietämättömyyttä.
Asia olisi selvinnyt helposti googlaamalla rikoslain pykälät ko aiheesta. Päivänselvä juttu.
mieheltä niin sitten se nainen varmaan tökkii miestä dildolla, en ymmärrä mitä kiksejä sse siitä saa kun mies työntelee omaa mulkkuaan se saa orgasmin ja se on se päämäärä raiskauksessa näin olen ainakin ymmärtänyt, mitä se nainen sitten saa kun raiskaa vaikka pienen pojan ja miten se sen tekee, työntelee sormea sen aanukseen vai?
Selittäkää nyt tai yrittäkää edes jotenkin ennen kuin selitätte vaan rikospykälistä ja vertaatte mieheen kun se ei ole sama asia. Ette taida itsekään sitä tietää kun ette osaa vastata ja jos joku voi heittää vaikka jonkun esimerkin miten nainen on raiskannut miehen?
mieheltä niin sitten se nainen varmaan tökkii miestä dildolla, en ymmärrä mitä kiksejä sse siitä saa kun mies työntelee omaa mulkkuaan se saa orgasmin ja se on se päämäärä raiskauksessa näin olen ainakin ymmärtänyt, mitä se nainen sitten saa kun raiskaa vaikka pienen pojan ja miten se sen tekee, työntelee sormea sen aanukseen vai?
Selittäkää nyt tai yrittäkää edes jotenkin ennen kuin selitätte vaan rikospykälistä ja vertaatte mieheen kun se ei ole sama asia. Ette taida itsekään sitä tietää kun ette osaa vastata ja jos joku voi heittää vaikka jonkun esimerkin miten nainen on raiskannut miehen?
Orgasmi ei ole se päämäärä, vaan uhrin alistaminen ja nöyryyttäminen. Siitä saadaan tyydytystä, mutta läheskään aina ei edes laueta. Jotkut raiskaajat ovat myös impotentteja, jotka saavat sen seksuaalisen tyydytyksen muusta kuin orgasmista.
Sairas on maailma, muuta ei oikeastaan voi sanoa.
olen miettinyt tätä myös joskus ja joku kyseli, että minkäikäinen ja mikä koulutus tms. voi ihmisellä olla, joka ei moista asiaa tiedä. No, voin kertoa, olen 35-vuotias ja omaan amk-tutkinnon, myöskään 35-vuotias insinöörimieheni ei tiennyt, kuinka nainen voi raiskata.
Mieti. MIETI.