Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hiton huonoa palvelua OP-Pohjolassa.
15.09.2011 |
Puhelinasiointi takkuaa (jos yrität asioida tunnusluvuilla, puhelut katkeaa). Kun lähetät netitse viestiä, vastausta ei kuulu vaikka se luvataan 1-3 päivässä.
Onko muissa pankeissa yhtä onnetonta, vai onko se vaan tämä?
Kommentit (3)
muistatte varmaan jokin aika sitten kun ko. pankki päätti uusia tietojärjestelmänsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jokin aika sitten tarvitsin pari pötköä kolikoita kirpparia varten. Jonotin keskellä arkipäivää mummojen ja pappojen kera Myyrmäen op:ssa, ja totta oli, että ainoastaan yksi toimihenkilö palveli pankkiasiakkaita, muut oli sitten jotain sitten kait jotain sijoitusneuvojia.
ap
Alue: Aihe vapaa
tehty ihan mahdottomaksi, usein yksi ainoa pankkitoimihenkilö tiskillä, muut notkuu jossain takana. Jonottaa saa kolme varttia.